mä pakkasin kamat ja oon lähös muka jonneki..

Vierailija

tuli riita kakanpesusta ja mies loukkas mua tosi törkeesti. Nyt mä pakkasin laukun että lähen pois, mutta uskallanko jättää miehelle rintamaidolla pääasiassa elävän vauvan ja pari muuta lasta vaikka viikonlopuksi? Ei kehtaa enää kyllä jäädä kotiinkaan enkä jaksa ottaa vauvaa mukaan, oon niin poikki.. Auttakaa!

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

mene ihmeessä. Muutamasta tunnistahan vain on kyse jos huomenna tulet takaisin. Kyllä kait nyt miehetkin pärjää... Mitä jos äidille sattuu oikeasti jotain (onnettomuus, leikkaus tms.) niin eipä siinä kysellä osaako mies tai ei. Sitä vaan on pärjättävä. Siitäkin kokemusta...

Vierailija

En jaksa sitä selostaa.. Kyl se pärjää, mut antaa usein vauvan itkee turhaan ennen ku ottaa syliin. Ja jos lähen niin se penikka tekee jotain tyhmää ja sanoo, et itepä sen aiheutit.

Vierailija

Mutta luuletteko todella että pulloa vieroksuva lapsi kuolisi nälkään jos äiti kuolisi? mä en ikinä voi ymmärtää tota kieltäytyy pullosta juttua, kyllä ne syö kun on nälkä!!!! Asia erikseen jotkut keskosettmv.

Vierailija

aina perustelet itsellesi ja muille, että miehesi sitä ja lapsesi tätä ja itse sitä ja tätä... Eli on vain osattava olla välillä terveesti itsekäs ja lähteä välillä tuulettumaan. Ja niiden syyllisyydentunteiden kanssa on opittava elämään ja osattava laittaa nekin välillä taka-alalle. Kyllä neuvokas mies pärjää. Ehkä enemmän kirpaisee, kun se sittenkin pärjää ja jopa nauttii. Ja lapsetkin pian nauttivat kun saavat kerrankin tehdä jotain vain isän kanssa ja erilailla kun äiti ei ole määräämässä tahtia. Eli viisas nainen osaa antaa vastuun toisellekkin ja vain nauttia olostaan ilman suurempia syyllisyyksiä jne. Eli hotelliin tms. vain rauhottumaan....

Jos voivat lapset olla liian takertuvia, niin voi se olla välillä äitikin...

Vierailija

miks äiti ei voi vaan lähteä? Äiti ei ole korvaavaton,hengissä selviävät vaikka olisivat isän kanssa 48h. Miksi äiti on muka tärkeämpi/parempi kuin isä? Vaikka imettää niin SILTI!!!!!

Vierailija

Opetelkaa kommunikoimaan.

Isommilla lapsilla voi olla hätä jos uhkailet lähteä, asetu lapsen asemaan.

Imeväisikäistä vauvaa en olisi voinut kuvitella jättäväni. Paska äiti olet.

Ongelma on sinun ja miehesi välinen ja lapset laittaisit kärsimään.

KASVA AIKUISEKSI

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat