Miksi sä tunaroit sun synnytyksen?

Vierailija

Kommentit (14)

Vierailija

enkä varmasti tekisi mitään paremmin nytkään mutta se avautumisvaihe oli niin järjettömän kivulias että epiduraalin saatuani ihan vaan lysähdin kasaan siihen sängylle. Olin jossain unen ja valveen horrostilassa ja pahantuulinen kätilö kävi repimässä parempaan asentoon ja läksytti minua siitä että ei saa noin veltto olla kun synnyttämään on tullut. Ei kuulemma epiduraali nukuta ketään. Siitä jäi vähän huono fiilis että en osannut hänen mielestään edes oikeassa asennossa olla ;)

Vierailija

tuli hyvä fiilis :) ja nyt tokassa koko synnytyksen ajan hengitetty ilokaasu ja liian suuri määrä epiduraalia tekivät olon kuin olisi ollut toisessa ulottuvuudessa.... kivat dropit molemmissa synnytyksissä.. kuopus teki kyllä kipeää toisin ku esikoinen...

Vierailija

Josta johtuen ikävät supparit josat johtuen aukeamisen pitkittyminen ja ylipäänsä synnytyksen pitkittyminen ja myös lopussa niinn väsynty,e ttä suostuin SELÄLLÄNI luonnonvastaisesti ponnistamaan....

Paskaaks siitä tuli ja joutuivaty imukupilla ottamaan........

Seuraava sit menikin ihan luonnollisesti ja hyvin kun en suostunut edes lähtemään sairalaan ennen kuin oli oihan pakko....

Vierailija

Vauva syntyi tästä 2 vrk kuluttua, joten olin aivan uupunut. Nyt siis nukkuisin niin kauan kun se olisi mahdollista ja keräisin voimia!

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat