Kesällä yksivuotiaalle tytölle Elleltä koko 12m vai 18m?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olen tässä tilailemassa tytölle kesäksi vaatetta, ja mietityttää tosiaan nuo kokoasiat. Neiti täyttää heinäkuussa vuoden, ja nyt kasvanut keskikäyrän ja +1-käyrän välimaastossa. Eli ihan normaalikokoinen ikäisekseen.

Tyttö pitkäselkäinen, eikä niin pitkäraajainen.. Mekoista taidan tilata suosiolla tuon 18m?

Kommentit (5)

Vierailija

Vaan " tilailen" ne Keski-Euroopassa asuvalta tädiltäni, joka joko lähettää ne vaateet minulle, tai tuo mukanansa jos on lähiaikoina Suomeen tulossa.

Itsekin otan vinkkejä vastaan, mistä verkkokaupoista Elleä löytyisi?

Vierailija

Meillä kaksikin lakkatakkia kaapissa :) Minäkö siis vaatefriikki ;) Ja tytölle 1,5 v tuo 18M on ihan sopiva. Hän on n. 84 cm tällä hetkellä. Itse en ole huomannut, että lakkatakki olisi mitenkään erityisen iso. Kaapissa oleva koon 2 takki vastaa mielestäni kokoa 92 cm.

Meillä on muitakin Ellen takkeja, joista tuo 18M on ihan sopiva.

Vierailija

Täytyy heti udella mistä tilaat Elleä?

Mä tilaisin varmaankin kokoa 18m. Mekot nyt ainakin. Tietysti riippuu vähän lapsen koosta, meidän neito on vähän pulleampi ja sen vuoksi hänelle Elleistä menee isommat koot.

Vierailija

Meidän luikku täyttää maaliskuussa 1v ja nuo 12M vaatteet ovat jo pieniä =( Meidän tyttö menee pituudessa +2 käyrää ja painossa -2 käyrää eli pitkä hoikkeliini (ei valitettavasti minuun tullut=). Siis tilaa ihmeessä 18M. Meillä ei kyllä mekoista ole kokemusta vaan lähinnä paidoista, housuista ja huppareista.

Ilmeisesti noissa lakkatakeissa koot ovat reilumpia, sellaisesta haaveilen tytylle kevääksi ja käsittääkseni 12M niissä riittäisi?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat