---TOUKOKUISTEN PERJANTAIHÖPINÄT---

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Ei sitä kannata jäädä oottelemaan että mies ite hokaa vaan tosiaan kannattaa muistuttaa niin saapahan jotain ihanaa,niinkuin sinäkin nyt:)

Vierailija

Voi tätä rauhallista ja hiljaista kotia:D poikakin nukahti maitopullo suuhun sänkyyn ja ukko on jo lähtenyt!!Ensi vähän ärsytti ajatus mitä mä täälä yksin möllötän,mut nyt on oikeestaan mahtava olo:)

Sisko oli kyllä meillä ja leivottiin sämpylöitä:P tässä odottelen iltapala-aikaa vesi kielellä!jos tossa hetken päästä vasta söis...ehtis edes hiukan nälkä tulla:)

TIITIÄINEN-85 oi miten ihana juttu siskosi testattua viiva;) toivottavasti kaikki menee tällä kertaa hyvin!!!!!!

Voi kunpa munkin sisko alkais lapsia suunnitella,mutta EI puhettakaan vaikka on mua muutaman vuoden vanhempi. ja sille kuulemma riittää toistaiseks meidän lapsi...ja pian lapset;)

Eipä tuu meidän lapsukaisille serkkuja varmaan lähivuosina:(

Onko teillä muilla muuten siskoilla/veljillä lapsia??tota SERKKUPUOLTA meinaan....et onko täälä kaikkien lapsilla/tulevalla lapsella serkkuja tai serkkuja tulossa? mä tykkäisin kauheesti jos olis,mut ei niin ei!heh

eipä tässä lähisuvussa muutenkaan oo pieniä lapsia...:(

ONNELLINENMAMMA Olipas ihana lahja mieheltäs<3!!!!!kyllä varmasti oli hyvää täytekakkua...namm....ja kukat on aina kauniita:) ihana saada!!

JANSKUL Aploodit kelalle!!vaihteeks KElastakin jotain hyvää kuultavaa! hih!:D

Kelasta puheen ollen ens tiistaina mäkin taidan neuvolasta saada ne paperit täytettäväks! no sinänsä ei mua niin jännitä,oletan saavani saman rahamäärän kuin viimekskin ja siihen oon tyytyväinen:) PALJON parempi kuin tää nykyinen kotihoidontuki! odotan kyllä jo huhtikuuta et pääsis äippärahalle....jospa mullakin olis sitten OMAA rahaa:D eikä tarvi ukon pussilla olla!!

Masussa alkoi melske....tällä kertaa jyskyttää mua vasemmalle puolelle kylkiluiden alle!siis tää maha todellakin tuntuu melkein jo kylkiluissa...ei kaukana enää ole. varsinki ku istuu niin painaa jo aika lailla eikä meinaa asentoa löytää. muuten kyllä olo on kiva:D

Ai niin leivoinhan mä tänään kääretortunki....ja arvatkaapas onko sitä enää paljoakaan jäljellä!!Siskon kans kahvin kans sitä maisteltiin,mutta kyllä mä oon siitä suurimman osan syönyt...tai on sitä vielä,mutta huomenna sekin loppu häviää :( tää on jotain älytöntä tää makeanhimo!

Nyt menee tälläseks jaaritteluks mun jutut...eipä kai mulla mitään ihmeellistä asiaa ollut. HYVÄT ILLANJATKOT kaikille ja mukavaa viikonloppua!!!!!!!!!!

toymama 4kk laskettuun aikaan;)

Vierailija

Kun viel muistan: PALJON ONNEA ONNELLISELLEMAMMALLE!!!! *halirutistus* :D!

Nopsaa tulin käymään tässä koneella, kun on tuota tekemistä niin paljon tälle päivälle...

Mun mahaan ei oo kukaan vieras tullut (vielä ainakaan) taputtelemaan, jos tulisi, niin taputtelisin varmaan takaisin! Mieheni lisäksi isosiskoni taputtelee ja huutelee massuun, mutta se ei minua häiritse. On se vaan niin innoissaan tästä napa-asukista, se hänelle suotakoon :D!

Huomenna lähdetään mieheni isän luokse. Sielä sitä sitten höösätäänkin mun mahan ympärillä, mutta en minä siitä hermostu (kuhan vaan pysyy asiallisena puheet, eikä puhuta mitään mun takapuolen leviämisestä :))! Mieheni suvussa kun ei piiiiiitkään aikaan ole vauvoja syntynyt. Tulevat sedät odottavat innolla pilkki- ja lätkäseuraa, (kuulemma tyttökin voi pelata lätkää ja käydä pilkillä, jos tyttö tulee!) appiukko on onnesta soikeana, samoin hänen vaimonsa, myös mieheni isovanhemmat odottavat malttamattomana lapsenlapsenlasta! Onhan tuo mieheni isomummokin vielä elossa, menee sitten jo viidenteen polveen asti (jos laskin oikein...)!

Harmittaa aina vain jättää meidän kissa yksinään kotiin, kun ei sitä sinne mukaankaan voi ottaa. No, osottaa sitten mieltään meille sunnuntaina kun tullaan takaisin kotiin...

( . ) ei mitään uutta tai erikoista. Potkii kovasti ja välillä hikkaa :)! Selkä on isoin vaiva, samoin huono muisti :D!

Mutta nyt pitää ruveta töihin, riittää tuota siivoamista ja tiskaamista!

Oikein hyvää ja levollista viikonloppua kaikille mammoille, pitäkää navat lämpiminä :)!

T: Mirmuska ja Vilperi 23+5

Vierailija

..onnitteluista:) Ehdin kuitenkin lukaseen teidän jutut.. mies lähti jo kavereiden kanssa kahville ja odottelen kaasoja tulevaksi reilun tunnin päästä.. ajavat aika kaukaa kauheassa lumipyryssä..

Tukka on sormikiharoilla ja puku roikkuu vieressä..ehkä tämä tästä!

Kauheat itkut tirautin kun koira meni mun isälle hoitoon.. en oo ikään ollut siitä erossa näin kauaa (8 päivää..melkein 9) kamala ikävä sitä jo nyt.. varsinkin kun on yksin kotona..ainahan se on jaloissa:)

Eipä sitä sitten huomenna ja matkalla aattele..

Niin ja OnnelliselleMammalle kanssa onnittelut!!!!!!!!

Okei..menen lakkaamaan varpaankynsiä:)

Iloista viikonloppua ja ensiviikkoa kaikille!!

Mirage 24+6 *älyttömän jännittyneenä*

Vierailija

Onnellinen mamma; Onnittelut sekä synttäreiden, että Kelan avustusten johdosta :)

Olipa tullut paljon tekstiä eilen, hyvä niin! Tosin tämä lahopää ei muista kuin muutaman asian eilisistä teksteistä ;)

Mirage; Ihanaa, häät ovat nyt lähellä! Minä täällä hormoonihöyryissä itkeä tirautin, kun luin häämatkastanne Pariisiin!! Oikein ihanaa päivää teille molemmille ja oikein mukavaa matkaa romanttiseen Pariisiin :)

Puolukka84; Tervetuloa! Ei tämä mikään suljettu yhteisö ole ;)

Ja almaeinon mainitsema esittely pino löytyy jostain sivujen päästä... Laitappa sinne vielä tietosi, jos siis haluat :)

Ida-Antonia; kiva, että supparit on helpottaneet!

Kyselit tuplistakin, me hommattiin Emmaljungan Twin City Crossit, olihan niillä hintaa, mutta minä haaveilen vielä kolmannesta lapsesta pienellä ikäerolla, ja toivon kärryille pitkää käyttöikää. Tosin jos lapsia ei enempää suoda, niin saahan noista käytettynäkin ihan hyvän hinnan :)

Nyt kyttään huuto.netistä kuosiin sopivaa kantokoppaa, mutta siitä näyttää tulevan " verinen" taistelu ;)

Ukon osallistumisesta neuvolaan on ollut kanssa puhetta;

Meillä oli esikoisesta joka kerta neuvolassa ja ultrassa mukana. Samoin ollut nyt joka kerta mukana, mutta viihdyttänyt enimmäkseen esikoista. Meillä on oikeasti hankalan matkan päässä tuo neuvola, ei bussiyhteyttä ja nyt noi supparit, alamasun ainon tunne vaivaa, niin turhan pitkä matkakin kävellä ( 2km yhteen suuntaan )

Tämän toisen kohdalla ukko on tosin " rauhoittunut" , mammanpalvelu ei pelaa enään niin hyvin :( :)

Ja masun koskettelukin on aika harvinaista... Eilen illalla tosin innostui masuasukin kanssa kommunikoimaan, tökkivät toisiaan mahan läpi :)

ja pienistä vaatteista sen verran, että muutaman terättömän housuparin meinaan ostaa ja sinisen-sävyisenä, koska poika nähty jo np-ultrassa, sekä lisäksi rakenneultrassa ( kuulemma aivan selvästi ). Itse en nimittäin tykännyt puolipotkareista ollenkaan, käytin niitä myöhemmin ( talvella) toisten housujen alla, lämpöisemmät kuin sukkikset.

Nyt on tietty hieman hankalaa käyttää kaikkia esikoisen vaatteita, kun ovat niin eriaikaan syntyneet. Kaikki kesävaatteet ovat nimittäin 74-80 ja näin ollen 2008 kesällä liian pieniä :( Tarvii muutenkin kaivaa vauvanvaate laatikot esiin ja katsoa mitä kaikkea niistä oikeasti löytyy. Sen tiedän, että niitä on valtavasti ja pieniä tyttö-vaatteitakin (joku joka tarvitsee niin lahjoitan ne pois, koska olen ne itsekkin lahjoituksena saanut :) ) Eli te jotka tiedätte tyttöä odottavanne, jos kiinnostaa, niin saapi tulla hakemaan pois :)

Nyt en muista enään mitään, tulihan sitä tekstiäkin jo ihan tarpeeksi :)

( . ) eli oma napa. Eilen ei supistanut ja yönikin sain nukuttua hyvin, vaikka eilen käytiin pienellä kävelyllä pojan kanssa.

sf oli 22+6 viikolla 18,5 eli ihan pikkasen alakäyrällä mennään, kerkiää se vielä kasvamaan hankalan isoksikin...

OP, Käpy 25+3 ja " Iivari" 1v4kk

Vierailija

OnnellinenMamma! Vielä kerkeän minäkin eli PALJON ONNEA!=)

Puolukka84: Tervetuloa myös minun puolesta!

Alpukka: Minähän se sinne ultraan ajattelin vielä.. Viikoista en tiedä, voisin mennä vaikka mahollisimman pian.. =) Tekis niin kovasti mieli käydä! (Ja ehkä nähdä " vahingossa" sukupuoli, mä kun voisin vaikka sen selville ottaa ja mies ei..=))

Ja mullakin miragen hääjutut menny ihan ohi! Monesti luen jotain asiaa, jota en oo huomannu.. Omituista, vaikka kaikki luulen ainakin lukevani..=/

Mut miragelle (vissiin pikkasen myöhässä) hääonnea ja hauskaa matkaa!

Almaeino: Mulle on tuttuja nuo kyselyt raskauden kestosta, vaikka mahassa ei mitään oliskaa..=/ Kerran kassalla (olin itse siis töissä), joku vanhempi mies rupes ihan tinkamaan että millon se vauva syntyy.. Onneks silloin oli hiljasta, ettei kukaan muu kuullut kun pökäytin että ei mitään vauvaa mahassa ole.. Sitten mua itseä ärsyttää kun mulla nolottaa sen kysyjänkin puolesta.. Itse on kuitenkin oppinut sen, etten kysele toisten mahasta mitään, ellei ole oikeasti iso, selkeä maha.

Vakuutuksesta.. Me ei oteta. Lyhyesti ja ytimekkäästi.

Eipä meilläkään mies paljon osallistu, ultrassa on yleensä mukana. Mutta muuten ei edes onnistuis, ei voi olla töistä millon vaan pois.

Toymama kyseli serkuista.. Miehen siskolla on kaks tyttöä mut ovat molemmat jo noin 10v. Ne onki sit ainoat.. Mut nyt veli vaimonsa kans ovat saaneet taas lapsettomuus asiaa eteenpäin, niille nyt peukkuja tässä pidetään! Tiedä vaikka vuoden päästä jo ois yks serkku lisää..=)

Jokohan siinä oli kaikki asiat..=)

Meillä varmistuu maanantaina se muutto..=) Jännittämään alkaa, mukava asia kuitenkin on. Kuusamon synnytysosastolta olen kuullut pelkkää hyvää, se on kai pieni paikka.. Täytyy käydä tutustumas jossain vaiheessa..

Huomenna (tänään=)) mennään katsomaan vauvalle sitteriä ja rattaita. Ainakin..=) Siis mennään vaan katselemaan, ei ole vielä tarkotus ostaa. Ja sitten myös se leikkimatto (vai mikä se oli).. Mutta mukava mennä katselemaan ja haaveilemaan, et millasen sitä haluais..=)

Mutta nyt hyvät yöt!

miitu78 rv 25+5

Vierailija

Kerron teille salaisuuden: mulla on tänään synttärit!! Nyt jännitän, muistaako sitä kukaan (tai lähinnä mies). Viime vuonna muisti vain anoppi. Olen jo oppinut siihen, että miehelle tällaiset jutut vain eivät merkkaa paljon, joten siksi ei muista. Ei se pahalla. Itse olen vain toisenlaista tyyppiä, joten järkkään juhlan- ja lahjantynkää heti kun on vähänkin aihetta!

Tänään on muutenkin hyvä päivä: olo hyvä, aamuinen luento peruuntui :D ja eilen sain tietää, että todennäköisimmin saankin äippärahan viime kevään tulojeni perusteella enkä miniminä! En uskonut tähän etukäteen, koska Kelan lapuissa sanotaan, että työtulon on siltä ajalta pitänyt olla jatkuvaa, ja mulla kevät koostui useista lyhyistä pätkistä eri ihmisten sijaisena (kylläkin samalla koululla). Koska mulla on kuitenkin toukokuulta sellainen työtodistus, jossa kaikki työtehtävät on laitettu yhteen, työsuhde katsotaan (toivottavasti!) jatkuneeksi tammikuulta toukokuulle. Jes, tuleepahan pari sataa enemmän kuussa. Tai ero minimiin on isompikin, mutta nyt en saisi enää kotihoidontukea muista muksuista. Kuitenkin paljon parempi:)

PUOLUKKA84 tervetuloa!! Ja mirage84:llä on nyt suuri päivä. Onnensäteitä sinnepäin!

LARU: Onnea tästä etapista! Kyllä se miehesikin varmasti uskaltaa vähitellen kiintyä ja pehmetä enemmän vauvalle, kun kriittiset ajat menevät ohi. Kuulostaa erittäin luonnolliselle, vaikka ei kovin mukavaa kyllä sun kantilta! Me kun olemme hetipaikalla rakastuneita vauvaan, emmekä unohda sitä hetkeksikään!

Supparit kuulostivat monilla nyt helpottuneen. Hyvä! Seuraava aalto on kuulemma odotettavissa n. rv 26-30 tienoilla, joten otetaan ilo irti näistä viikoista!

MIEHEN OSALLISTUMINEN: Kuulostaa tutulta. Meillä on ollut yksi ultra per raskaus, joihin mies on kyllä aina osallistunut, mutta muuten ei. Esikoisen aikaan sain sen raahattua synnytysvalmennukseen. Osallistuminen ei näy ulospäin (harmi!!), mutta tiedän, että se on ajatuksella tosi mukana. Tätä kolmatta se alkoi ensin ehdottaa:) Tiedän, että tämä on sille iso juttu sillainkin, että vastuu on miehen harteilla jo ihan kohtalainen. Kummatkin kun olemme vielä opiskelijoita, asuntolaina päällä jne. Nyt se hurjana tekee diplomityötään iltaisin, jotta saisi valmistuttua. Tiedän, että se sillälailla pitää meistä huolen täysillä, ja pystyy -ja haluaa!- elättää ja tarvittaessa hoitaa;) meidät kaikki viisi. Kuitekin sitä joskus kaipaisi juuri sitä erityishuomiota... (esim. saan hänet hieromaan vain lahjonnalla ja kiristyksellä muutaman kerran vuodessa...) Se on sellainen järkiperäinen insinööri! Kuten moni muukin vaimo on huomannut, esim. synnytyssalissa supistusmonitorit ym. ovat vieneet kyllä ihan turhaan huomiota!

Mutta nyt annan tilaa muillekin. Kivaa päivää kaikille!!

OM rv 23+1 tai 24+1

Vierailija

Ajattelin muiden mukana toivottaa ONNEA niin synttäreiden kuin häidenkin johdosta! Ja toivottaa Puolukka tervetulleeksi, jos en sitä jo aikaisemmin tehnyt... Se dementia vaivaa täälläkin. :)

Siitä dementiasta tuli oikein havaintoesityskin tänään. Menin ukon kanssa aamulla Seinäjoelle (lähti junalla Ouluun jonkun kaverin kanssa autoa hakemaan) ja minä ängin itseni ja neidin mukaan. Kävin Metro-tukussa (kun kerran on tukkukortti) hakemassa kastiketiivistettä (saa helposti maukasta kastiketta eikä tarvi jauhoja poltella ;D) ja vähän muutakin. Kassalla huomasin, että lompakko oli jäänyt autoon. No, kävin sen hakemassa, pakkasin tavarat takaisin kärryyn ja lähdin ulos, kunnes auton vieressä huomasin, että olin jättänyt kepin kassalle. :) Oih ja voih, kun on sitten harva pää! Äiti nauroi katketakseen, että nytkö se jo sullakin alkaa... vanhuus siis. :)

Eipä tässä muuta. Odottelen soittoa isännältä, jos vaikka pitää lähteä hakemaan Seinäjoelta kotiin, jos ei se kaveri tuo. Jalkaakin pitää nostaa taas ylös, että mahtuu kengät jalkaan. Johan sitä tuli tänään rasitettuakin... Vaikka pesukone pitäis tyjhätä ja täyttää, niin sais taas puhtaita vaatteita, jotka vielä menee päälle. Alkaa mahaa olemaan sen verran, että normaalit vaatteet ei enää mee, mutta äippävaatteet on vieläkin liian isoja... Voih!

Äippä rv 24+5

Vierailija

Tulin taas tälleen pikasesti kurkkimaan uudet kuulumiset ja vähän kirjottamaankin.

SERKUISTA kyseltiin... Minun vanhimmalla isosiskolla on kolme tyttöä, 5 vuotias, 3 vuotias ja kohta puolivuotias! On ne niin rakkaita nuo tytöt, ollaan tiiviisti (lähes päivittäin) yhteyksissä kun asutaan niin lähekkäin.

Myös nuoremmalla isosikollani on 1,5 vuotias tytär. Heille tulee helmikuun alussa, (eli ihan kohta) toinenkin lapsi, kyllä sitä tätin sydän on taas ihan sykkyrällään :)! Harmi vaan kun en pääse niin useasti tätä pientä näkemään, kun asuvat sen verran kauempana...

5 serkkua on sitten meidän lapsella :)! " Pelottaa" hieman, että sitten kun saadaan keväällä oma vauveli, niin riittääkö sitä rakkautta ja huomiota samalalailla kuin ennen myös näille rakkaille siskojen lapsille!!?? Tyhmältä kuulostaa, mutta tälläisiä sitä tulee täälä yksinään mietittyä... :D!

Niin, tällänen pikanen kirjotus vaan, nyt pitää ruveta laittamaan ukolle vähän ruokaa, kun se tulee kohta töistä...

T: Mirmuska ja Vilperi

Vierailija

eli joku päivä järjestelin hyllyille vaatteet: alle 60 senttiset erikseen, 60-70 senttiset toisaalle ja 70-80 senttiset yhteen hyllyyn. isompia ei vielä ole sukulaisilta vyörynyt (mikäli koko periytyy mun suvusta, noilla kuteillakin pärjätään aika kauan...).

lastenhuone alkaa jo näyttää aika kivalta, vaikken itse ole vielä mitään ostanutkaan (paitsi yhdistelmävaunut, mutta anoppi maksoi ne). vanhemmat, sisko ja muut sukulaiset on ostellu sitäkin enemmän kamaa, jota en edes tiennyt olevan olemassa (pyörivä soittorasia vaikuttaa kyllä aika kivalta). etenkin siskon nuorimmalla (1v) lapsella on ollut hurjasti mielenkiintoisia ensileluja, jotka nyt on kulkeutuneet meille.

väreistä en aio olla tarkka, pojalle kelvatkoon punainen potkuhousu ja tytölle sininen paita. eli kun ollaan käytettyinä saatu kasseittain vaatteita, niin kyllä mä ne kaikki olen laittanut kaappiin.. ainoastaan pienet mekot olen pakannut toistaiseksi erikseen, röyhelöhame olisi pienelle pojalle vähän liikaa... mikäli meille tulee tyttö, saan ne otettua käyttöön, mutta jos tulee poika, onpahan mekot valmiina annettavaksi jollekin muulle.

Vierailija

Ja viikonloppu alkaa! =)

Miehen aktiivisuudesta raskausaikana ollut puhetta: Meillä mies oli esikoista odottaessa melkein joka neuvola-käynnillä mukana, ainoastaan lopussa oli muutamana kertana töissä kun kävin. Nyt sitten tässä toisessa raskaudessa ei ole ollut kuin tietty ultrissa mukana.. Hieroo kyllä niskoja kun pyydän, rasvaa melkein joka ilta mun mahan (jossen itse oo jo rasvannut) ja kuuntelee sydänääniä massun läpi. (Tässä raskaudessa on jo kerran ollut kuulevinaan!=)

Tuosta yksityisestä ultrasta vielä ne ketkä on menossa (oliko ainakin Miitu78?) niin millä viikoilla teillä on aikomus mennä? Löytyi meinaan täältä satakunnastakin paikka missä maksaa n.70e-kela korvaus! Joten mieskin oli sitä mieltä että mentäis!

Ja milläs viikolla ne 4d-ultraan menijät menee?

Kaksostenrattaita ei tunnu löytyvän millään! Käytetyistä muutaman vuoden vanhoista pyydetään ihan älyttömästi! Emmaljungan twin ceroxeja lähinnä havittelen, mutta täytyy ehkä tyytyä johonkin vähän halvempaan merkkiin...=(

Mihis ratkaisuun muut nyt on päätynyt? Tilaako joku saksasta?

Onnipapunen ainakin aikoi ostaa ihan uudet, oliko näin? Minkä merkkiset ja mistä?

Sain tänään soitettua kelaan ja varmistettua miten täytän vanhempainrahahakemuksen nyt kun haen samaa rahaa kuin mitä esikoisen äitiyslomalla sain. olikin ihan ystävällinen nais-ihyminen neuvomassa! Kauhula olin soittamassa kun joskus siellä oli erittäin epäkohtelias ihminen neuvomassa! Nyt onneks kaikki selkis ja pääsen mäkin viimein lähettämään hakemukseni sinne!(Kaikki muut on varmaan jo lähettänyt!)

Muistakaas muuten nyt kaikki ketkä tulevalle vauvalle meinaa vakuutuksen ottaa niin sen aika olis nyt! Mä olin jo sen unohtanut mutta eilen vai edellispäivänä siitä joku muistutti! Kiitos siitä!

Nyt leikkimään neidin kanssa!

-Alpukka rv25+5 &" Pinsku" 1v4kk

Vierailija

ennen ulos lähtöä, vielä kukin teetä flunssaani hörppään ja sitten lähdetään hetkeksi lasten kanssa kun lapset jo tervehtyneet.

ONNEA Onnellisellemammalle! LEivot itelles kakun niin pääset juhlan makuun vaikkei kukaan muu muistaisikaan ;)

ALPUKKA totesi ettei kohtuuhintaisia käytettyjä tuplia löydy mistään. Ihan saman oon todennut. Ite katellut kanssa käytettyjä, mutta hinnat ihan järkyttäviä!! Mielummin ostaisin sitten halvemmat uutena, mutta kun en tiedä mitkä...voi kun joku osais vinkata :) Hobbarin myymiä Carenan vaunujakin katsoin (hinta 199,-) ja ainakin kaveri kehui että hyvät oli työntää kelillä kuin kelillä, mutta...nuo taitaa olla yli 80cm leveät, joten ei oikein toimi, koska halaun rattaat joilla pääsen liikkumaan myös kaupungilla ja kaupoissa. Tietäiskö kukaan mitään vastaavia saman hintaluokan rattaita jotka olis max.80cm leveät. Seisomalautakin olis hyvä saada kiinni, jotta saa tarvittaessa koko joukon " kyytiin" .

Tuosta vaatekeskustelusta innostuin sen verran, että taidanpa tänään käydä kaivamassa pienet vauvanvaatteet esiin ja katson mitä löytyy :) Nythän olis viisasta katsoa vielä aleista sitä mitä tarvitsee...lindexillä ainakin usein hyvässä alessa ihan noita pieniä vaatteita.

Mutta nyt on kuppi tyhjä, joten aika suunnata pihalle. Mukavaa päivää kaikille :))

Ida-Antonia & toukoihme 25+3

Vierailija

Se siitä mun eilisestä paluusta...perjantai tuli ja enhän sitten palannutkaan eilen enään koneen äärelle kun lähdin rauhottelemaan poikaa. nukahtihan se sitten jonkun ajan kuluttua,mutta enpä sitten enää koneelle tulltukaan vaan aloin järjestelemään paikkoja ja tiskejä koneeseen yms. ainakun tota hommaa riittää!!

MIRAGE84 vaikkei ehkä enään koneelle tule,mutta IKIMUISTOISTA HÄÄJUHLAA ja IHANAA PARIISINMATKAA!!!!!!!:D mahtavan kuulosta!!!!

ONNELLINENMAMMA PAAAALJOOON ONNEA synttäreiden johdosta!!!!!!!!

Se on aina jännä nähdä muistaako kukaan...varsinki oma mies;)

PUOLUKKA84 TERVETULOA myös minunkin puolesta joukkoon mukaan!!

Täälä tosissaan on kiva vaihdella kuulumisia ja jutella samassa tilassa olevien kanssa!!:D ja porukka on ihana!!

VAKUUTUKSESTA; itse koen sen ihan hyvänä juttuna ja meillä se on jo hommattu:)

Miehen osallistumisesta neuvolaan ja odotukseen ollut puhetta myös...

meillä ei tuo mies oo ikinä neuvolassa mukana!ei ollut viime raskaudessakaan eikä oo nytkään....en kyllä sitä sinne kaipaakkaan ja töissä päivät on et olishan se hankala aina ottaa vapaata. mut rakenneultraan on tullut mukaan molemmilla kerroilla:) sinne halusinkin et tulee ja hyvin osunut aina loman kohdalle se ajankohta:)

niin ja synnytykseen tuli viimeks mukaan vaikka ei ikinä luvannut....ei tiennyt uskaltaako,mut sielähän se oli ihan koko ajan:D nytkin haluan että tulee mukaan ja pitäähän mut sinne kumminki viedä...nyt onki vaan asia eri kun on tuo yksi lapsi jo ja sille pitääkin hoitaja saada sitten. mut ultriin ja synnytykseen osallistuminen on meidän miehelle,muuten se ei oikeestaan osallistu mihkään paitsi tietysti kokeilee mahaa ja hankintoihin:D

Mitäs sitten...laitoin jotain lapulle ylös,mut enkö muuta laittanutkaan...

mulla pitää kyl olla muistilappu,jos meinaan nimimerkkejä muistaa ja muutenkin jos on oikein monesta asiasta puhuttu niin pakko laittaa ylös jos meinaan jotain vastailla!sen verran sekava nuppi tuntuu olevan ;)

MAHAKOMMENTTEJA en ole saanut erikoisia....vielä ainakaan! se onki taas jännä kuulla kuka sanoo ja mitä mahan muodosta;) viimekskin muistaa kun oli vähän katsojan silmissä onko maha edessä vai myös sivuille levinnyt!heh

Eipä tänne taas kummempia kuulu....taidan jatkaa jotain hommia tässä kun vielä saattaa poika hetken nukkua! varmaan illalla viimestään palailen koneelle kun saan pojan nukkumaan ja oon yksin...mies lähtee veljensä luo juopottelemaan,joten eihän mulla mitään tekemistä täälä yksin ole muutakuin tietokone:D hauskaa perjantaita kaikille!!

toymama 22+6

Vierailija

Ohhoh, enpäs olekaan tainnut koskaan saada noin paljon onnitteluita! En sitten malttanut olla laittamatta miehelle muistutusviestiä päivällä. Tuli kotiin kukkapuskan ja täytekakun kanssa8) En oikeasti muista, milloin olisi tuonut oikein RUUSUJA!!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat