Helsingin keskustaan lauantaina, missä kannattaa shoppailla =)

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Elikkäs vierailen siskon luona lauantaina ja tarkoituksena ostaa lapsille jotain kevät uutta, jos kauppoihin on jo uutuuksia saapunut. Ja tietysti tsekata loppurysäykset =) Kamppiin suuntaan, sillä en ole vielä siellä koskaan käynyt. Lisäksi pakollinen paikka on lasten H&M.

Osaako joku kertoa ilmaisesta parkkipaikasta keskustassa, onko siellä sellaisia? Mietin tässä, lähteäkö junalla vai autolla....

Autolla ehtisi vielä Jumbon Jesperjunioriinkin, kun lähden kotimatkalle.

Kommentit (3)

Vierailija

Itselle pitäisi löytää parit housut (ei farkkuja/suoria, vaan siltä väliltä. Sitten on hakusessa " peuhukengät" eli lämpöiset kengät ulos, kun mennään lasten kanssa esim. pulkkamäkeen.

Onpa eroa noilla pysäköintimaksuilla. Taidan kokeilla sitä Finlandiataloa. Siellä 5h parkkimaksu 8e, kun muualla 21e!

Vierailija

Kampissahan on nyt paljon hyviä lastenvaateliikkeitä. Kauppakeskuksen vieressä Forumille mentäessä on Pompii, joka on ihana ja myy hyviä merkkejä. Forumissa on JesperJunior, jossa ei kyllä ole kummoiset valikoimat. Sitten Aleksilla on Zara, jossa käyn mielelläni. Se on kyllä myös jumbossa, jos menet sinne niin varmaan helpompi asioida.

Jumbossa on myös Bobo, jossa kannatta käydä. Ja Stockman tietysti.

Keskustassa en minä ainakaan tiedä järkeviä ilmaisia pysäköintipaikkoja. Sikäli nuo kauppakeskukset on parempia paikkoja asioida autolla kun keskustassa pysäköinti on todella kallista.

Itse tykkään käydä Sellossa jos tarvitsen lapsille vaatetta.

Vierailija

taitaa olla Stadionilla. Sieltä on siedettävä kävelymatka, tosin tässä säässä ei niin kauhean mukava. Tai sitten ratikalla.

Itse parkkeeraan usein Finlandiatalon taakse, jossa kuitenkin halvemmat parkit kuin esim. kampin hallissa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat