Tylsää; kaikilla samanlaiset valkoiset keittiön kaapinovet

Vierailija

harmaata ja beessiä. Kauhean pliisua ja tekotyylikästä. Missä on persoonallisuus?

Sivut

Kommentit (24)

Vierailija

että suomalaiset ostavat jotan juntti-Puustellia tai -Petraa. Ainakin stadista saa todella tyylikkäitä italialaisia keittiöitä, mutta ei toki ilmaiseksi. Mutta onhan prosciuttokin kalliimpaa kuin lenkkimakkara.

Vierailija

itse en ottaisi täysin vitivalkoisia kaapistoja. Mutta joku kermanvalkea on jo eri juttu.

Nyt meillä on siniset. Itse ei olla niitä valittu, eikä ne ihan mun mieleen ole. Mutta saa olla nyt toistaikseksi, koska keittiöremppa on tehty tässä talossa parivuotta sitten, ja kaikki on vielä hyvässä kunnossa.

Vierailija

mutta niinpä vaan meille tuli valkoiset sileät kaapinovet ja voin sanoa, että ne on aivan mielettömän hyvän näköiset wenge-tasojen ja tumman ruokailuryhmän sekä keltaisen seinän kanssa. Meillä on mielestäni todella lämmin ja kodikas keittiö vaikka ei mitään sinisiä holvikaariovia tms. olekaan...

Vierailija

Tylsää on se, että kaikki ottavat sitä mitä " pitää" olla eivätkä tosiasiassa EDES tiedä mistä oikeasti pitävät. Kaikki voi olla tyylikästiä ja kaunista, mutta ihmettelen sitä oman tien löytämisen vaikeutta.

Ja tässä listassa ei ole vieläkään sitä mitä meillä on ;)

Vierailija

Ja kodinkoneita. En ikinä kuuna kuun valkeana ottaisi moisia kotiini! Enkä kirkaan punaista. Vaaleat sävyt ovat ihania, vaikka näin juntti ja vanhanaikainen olen. ;)

Vierailija

Jokaikisessä sisustuslehdessä esimerkiksi on keittiö, jossa on vitivalkoiset, suoralinjaiset kaapit joko ilman vetimiä tai reelinkitangoilla, ei kipon kippoa missään ja loput rosteria.

Jos itse on panostanut keittiön käytännöllisyyteen, viihtyisyyten ja lämpöön, tuntee kämppänsä ihan junttimaiseksi.

Vierailija

Oli ne vaan karseat :) Mustia en jaksaisi ikinä pitää tarpeeksi puhtaina, joka sormenjälki näkyy. Tuosta syystä minusta beessit on kätevät

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat