HS:n ihannevartaloista.

Vierailija

Mitkä teitä eniten miellytti? Mun suosikki oli mies nro1 ja nainen nro5. Ihmettelin vähän miksi kaikki mallit olivat normaalipainoisia (yksi raskaana). Olisin kaivannut hiukan erilaisia ja myös niitä ylipainoisia, joita nykyäänkin tosiaan on. Kyllä varmasti on ihmisiä, jotka suosii ylipainoista kauniimpana. Oma vartalo muistuttaa lähinnä juuri tuon vitosen vartaloa, lisättynä toki raskausarvet yms. " ihanuudet" .

Sivut

Kommentit (40)

Vierailija

mulla on aikalailla 7 vartalo, rinnat ehkä nyt isommat kun imetän, mutta muuten kyllä, eli en ole liian laiha enkä lainkaan lihava.

Oma mieheni vartalo myös muistuttaa miehen nro. 7 vartaloa, joten ehkä siksi valitsin sen parhaaksi.

Mun mielestä myös olisi saanut olla enemmän erilaisia, esim. vanhoja ihmisiä, ylipainoisia, arpisia...jne.

Vierailija

oli eniten itseä muistuttava vartalo (toka vimppa), vaikka olevinaan sitä aina ihailee hoikempia. En silti olisi halunnut sitä hoikinta vartaloa, se oli jotenkin liian " kuiva" .

Vierailija

Itse olen lähinnä tuota kutosta, mutta ex-avomies kuolaisi varmasti tuon vitosen perään. Luultavasti kosisi välittömästi nuo tissit nähtyään. Hän aina jaksoi hehkuttaa kuinka ihannoi tuollaista hoikkaa, isotissistä vartalotyyppiä.

Mukava siis huomata välillä että oma vartalotyyppi onkin toisten mielestä kaunis :)

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat