Onko visalla maksaminen sun mielestä merkki siitä...

Vierailija

ettei ole rahaa?

Mun mielestä se on päinvastoin. Eikähän visaa edes myönnetä ellei jotain tuloa tai omaisuutta ole.

Eli kun minä maksan kaupassa visalla niin ihmiset luulee, ettei minulla ole rahaa? vaikka samapa se minulle mitä ihmiset kuvittelevat, mutta itsellä ei tule mieleenkään ajatella, että jos maksaa visalla niin ei olisi rahaa. Se raha kun voi olla ésim. miehen tilillä tai yhteisellä tilillä ja sit itse maksaa aina visalla jonka lasku maksetaan sit sieltä tililtä... helpompi tietty olisi ottaa pankkikortti sille tilille, jossa rahat on, mutta eipä ole viitsinyt.

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

Enää mulla ei ole Visaa vaan visa elektron käytössä. Ajattelen et joilla ei ole tilillä varaa maksaa ostojaan käyttää visaa.

Eli köyhän miehen kortti!

Vierailija

Olen pyrkinyt maksamaan edes joitain ostoksia sillä kerran kuussa tai kahdessa, mutta aina selittelen, että kai tätäkin joskus on käytettävä...

Eli selkeästi musta tuntuu siltä, että jos maksaa pankkikortin Visapuolella, kun siis kysyvät pankki vai visa niin on noloa sanoa Visalla, siltä, ettei pankkitilillä ole rahaa vaikka itse en koskaan nollilla olekkaan.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mutta korttia kannattaa ajoittain käyttää. Jos käyttämättä liian pitkään niin lakkauttavat kortin käyttämättömyyteen vedoten.

Vierailija

vaikka olen ollut kaupan kassalla neljä vuotta.

Osa maksaa käteisellä, osa pankki- ja osa luottokortilla. Mikään ei ole toista suositumpi tapa. Ja kaikilla maksutavoilla voi maksaa minkä näköinen/kokoinen/ikäinen ihminen tahansa.

En ole koskaan tullut ajatelleeksikaan että maksutapa viittaisi siihen millaiset tulot ihmisellä on.

Vierailija

jos käyttää visaa ruokaan niin eiköhän ne rahat oo silloin loppu, mutta jos johonkin isomman ostoon eli niin aika normaalia sit...

Vierailija

ellei mukaan lueta jotain 1-3e kolikkoina että saa ostoskärryt tai mahdollisen parkkimaksun maksettua.

Kortista joutuu maksaa vuosimaksun mutta kun laskun maksaa aina heti pois niin ei kerry korkoja maksettavaksi ja näin ainakin mulla talous nyt paljon varmemmin hanskassa.

Että visalla maksan vaikka tilillä olis rahaakin.

Vierailija

Ja kyllä ajattelen, että niillä visa ihmisillä ei ole rahaa. Ja lähinnä sitä, että näytetään ulospäin rikasta hienoine autoineen ja vaatteineen ja sitten täytyy ruokakin ostaa velaksi. Velkarahoilla sitä kulisseja pidetään. Olen ennemmin sitä b-luokkaa, ilman velkaa!

Vierailija

Mä sain miehen visaan rinnakaiskortin hieman ennen häitä ja käytän sitä säännöllisesti. Inhoan rahan kanniskelua ja automaatilla juoksua. Muoviraha on kätevä. Maksan visalla vaatteet yms. Ruuan maksan käteisellä. Mies maksaa laskun aina kuun lopussa. Meillä näin ja en todellakaan ajattele et ihminen joka maksaa visalla on köyhä. Voi hyvin olla esim kotirouva tai sellainen kuin minä joka inhoaa rahan kantamista.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat