ajatteletko että s-tililtä maksaminen on köyhyyden merkki?

Vierailija

entäs sitten se, että näytät s-korttia kun käyt prismassa. Että tuolla henkilöllä ei ole muuta elämää kuin s-bonus?

BUAHHAHAAHAHAH!!!!

Kommentit (14)

Vierailija

Itse maksan s-tilitä ruokaostokset vain siksi ettei tarvi kahta korttia käyttää kassalla (siirrämme tilille rahaa). Enneminkin ajattelen että jos bonuksia tarvitsee erityisesti säästellä ja kerätä saadakseen haluamaansa niin on rahasta pulaa.

Vierailija

Eli aina olen näyttänyt korttia kassalla, sekä silloin tällöin olen laittanut sinne rahaa.

Tilillä on hyvä korko, ja on mukava hätävara, jos jotain yllättävää sattuu.

Vierailija

Bonuksia meille ei ole vielä kertynyt kuin viitisen euroa, että ei sillä niin kauheasti kaupassa juhlita jos bonuksilla menee ostelemaan. Joo ja on mulla myös visa electron. huuiiiii...

Vierailija

me kerätään niitä bonuksia vuosi ja käytetään sitten seuraavana kesänä kesälomalla ja kyllä, jos joku maksaa ostoksensa s-tililtä niin ajattelen että häneltä on rahat loppu ja viimeisenä keinona maksaa bonuksilla vaikka toki tiedän että monet siirtävät s-tilille kk ruokarahat etukäteen.

Vierailija

Mutta on siinä sen verran perää, että olen maksanut pari kertaa s-tililtä juuri siksi, että tili on ollut lähes kuiva. Toisaalta taas ei sinne s-tilillekään tuosta noin vain rahaa kerry ja oikein köyhän ei kannata s-ryhmän kaupoissa asioidakaan.

Vierailija

Yleensä juuri rikkaat ovat erittäin tarkkoja raha-asioissa, ja tietää että S-tiliä kannattaa hyödyntää; sen lisäksi että aina muistaa näyttää korttiaan kassalla, niin sinne tilille kannattaa myös laittaa rahaa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat