hei te joilla on ennestään 2 lasta tai useampikin???

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

minkälaisilla ikäeroilla lapset ovat syntyneet? entä minkä ikäinen itse olit kun sait ensimmäisen lapsen?

kunhan huvikseni kyselen;)

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

esikoisella ja kakkosella ikäeroa 2v7kk, kakkosella ja tulevalla kolmosella tulee olemaan ikäeroa 3v5kk. Eli ovat sitten syntyneet -01, -04 ja 07. Esikoisen syntyessä olin 24v.

Vierailija

Ensimmäinen syntyi 02/99, olin 24 (elokuussa syntynyt).

Toinen syntyi 03/00, ikäeroa 1v 1kk, olin 25v.

Kolmas syntyi 04/05, ikäeroa 5v 1kk, olin 30v.

Tämä neljäs syntyy luultavimmin 05/07, ikäeroksi 2v 1kk ja olen 32v.

Vierailija

Eka syntyi -01

Toinen -02, eroa edelliseen 1v 3kk

Kolmas -05 , eroa edelliseen 2v 11kk

ja neljäs tulossa -07, eroa edelliseen 1v 9kk

Ekan syntyessä täytin juuri 27, neljännen syntyessä täytän 33.

Ikäerot on meillä ollut tosi hyvät. Mustasukkaisuutta ei tähän mennessä ole pahemmin esiintynyt. Saa nähdä sitten miten tän nelosen kanssa käy. Olen seurannut vierestä yhtä perhettä, jossa tuo 1kk 9kk oli aika hankala ikäero.

Vierailija

Meillä ikäeroa 3vuotta ja kuukausi.Ja esikoisen sain kun olin 20-vuotta.

Nytkun esikoinen aloitti koulun,on ollu tosi paljon tappeluita lapsilla,kun isompi pitää pienenpää niin vauvana.Ja ovat vielä eri sukupuoltakin.Nyt tulossa kakkosen ja kolmosen välille 4,5-vuotta ikäeroa.

Vierailija

olin 22v kun esikoinen syntyi, ja täytin just 25v kun kakkonen tuli.

nyt kolmta odotellaan ja ihan kahenpäivän päästä täytän jo 27.

meillä pojat nyt 4,5v ja 2v. heillä ikäero siis tasan 2,5v. kakkoselle ja kolmoselle olis ikäera tulos myös noin2,5v. katotaan miten nää nt sitmenee kui nyt kun molemmat on poikia ni samanlaiset touihut(leikkiä ja tappelua) on et kyllä kolmas sit mukaan mahtuu, kai se sukupuolikin saattaa vaikuttaa,joskos vaikka kolmas oiski tyttö.

Vierailija

Esikoinen syntyi, kun olin 29 v

Esikoisen ja kakkosen väli 1 v 11 kk.

Kolmosta odotellaan syntyväksi juhannuksen tienoilla, kakkosen ja kolmosen ikäeroksi tulee 3 v 6 kk. Esikoisen ja kolmosen ikäero on 5 v 5 kk.

Tuo esikoisen ja kakkosen ikäero oli meillä ihan hyvä. Pojat leikkii nyt hyvin keskenään (tosin kyllä ne tappeleekin). Nyt kakkosen ja kolmosen ikäero on sopiva, kun kakkonen pääsee myös syksyllä srk:n kerhoon ja saan sitten olla parina päivävä viikossa pari tuntia vauvan kanssa kaksin, kun pojat on kerhossa.

Mari

Vierailija

esikoisen sain 22-vuotiaana,

kakkosen sain 30-vuotiaana.

Eli ikäeroa niillä melkein 9-vuotta.

Pienempää ikäeroa oltais toivottu, mutta hyvä näinkin.

Zimppu ja lapset poika -98 tyttö -06

Vierailija

elikäs todella pienellä ikäerolla,mutta päivääkään en oo katunut vaikka välillä hermot tiukalla on...mut kelläkäs pientenlasten äideillä ei välillä ois.ensimmäisen syntyessä olin 20 ja toisen 21...

tytöt on nykyään kuin 3-ja 4-vuotiaat ja kolmatta ootan...

Vierailija

Olin 20v kun esikoisemme syntyi. Täytin kyllä miltei heti perään 21v.

Kuopuksen synnyttyä olin juuri kerennyt täyttää 23v.

Nyt odotellaan kolmatta ja ikää itselläni 24v.

Meillä ikäerot ekalla ja tokalla 2v2kk ja nyt sitten kolmannen synnyttyä esikoinen kerkeää täyttää 3v7kk ja kuopus 1v4kk.

Mielestäni esikoisella ja kuopuksella oikein hyvä ikäero, tämä pienempi ikäero jää sitten nähtäväksi :)

t. K@tju ja pojat sekä rv: 34+

Vierailija

Eka syntyi kun olin 24v

Toinen 1v 11 kk myöhemmin

Kolmas syntyy lähipäivinä/viikkoina, kun kakkonen on n. 3v 9kk

kahden ekan ikäero oli äidin kannalta rasittava ekat 2v (kuopus nukkui tosi huonosti ja esikko heräs aina kuudelta), nyt mitä parhain kun molemmat on vielä tyttöjä niin ovat ihan parhaat kaverit.

Vierailija

lisäänpä vielä että meillä tuo neljän vuoden ikäero on ollut yhtä helvettiä. Tyttö ja poika tappelee sen kun kerkeää. samassa huoneessa eivät voi olla sekuntia kauempaa..2vuoden ikäero jää sitten nähtäväksi miten siinä sitten käy

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat