ei vieläkään tuntemuksia supistelusta

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Onko muilla kokemuksia vastaavasta, ettei ole ainoatakaan supistusta tuntenut vaikka la lähestyy? Mulla tänään rv tasan 39, eikä yhtään kunnollista supistusta ole koko raskausaikana mielestäni ollut. Joskus kävellessä tai siivotessa on vatsa kovettunut kivuttomasti, mutta siihen nuo tuntemukset sitten jääkin.. Ja näitä kivuttomiakin suppareita ollut tosi harvoin.

Neuvolassa sanoivat, etten ole varmaan vain tunnistanut supistusta, mutten oikein usko tuohon. Uskoisin kyllä tunnistavani, vaikka ensimmäinen raskaus onkin kyseessä..

Itselle tulee jopa pienoinen epätoivo, kun tuo la on viikon päästä, eikä ennakoivia synnytysoireita tunnu tulevan. Pikkuinen on kuitenkin jo laskeutunut mukavasti, ja pääkin lähes kiinnittynyt (hiukan terv.hoit. sai vielä päätä liikuteltua), joten oiskohan noita supistuksiakin pian odotettavissa? Onko kokemuksia vastaavasta?

lumitähti rv 39

Kommentit (6)

Vierailija

Esikoista odottaessani ensimmäisen supistuksen tunsin sinä iltana jolloin tuli sit lähtö sinne sairaalaan synnyttämään... =) Esikoinen syntyi RV 41+0!

Nyt tätä kakkosta odottaessani ei myöskään ole tullu supistuksia (kaikkia muita vaivoja kylläkin) ja LA on tänään... Ja luulen että kun ensimmäinen supistus tulee niin sit saan jo saman tein lähtee sairaalaan...

Pöhkis RV 40+0 -Supistuksia odotellessa-

Vierailija

Moi!

Mulla esikoista odottaessa alkoi supistella vasta sinä päivänä, kun vauva syntyi 39 + viikoilla. Kipeät supistukset alkoi noin 12 tuntia ennen kuin vauva oli maailmassa ja olivat heti säännöllisiä, ensin 5 minuutin ja sitten pian 3 minuutin välein. Sitä ennen olin vain muutaman kerran ollut noita kivuttomia vatsan kovettumisia. Nyt odotan toista, viikkoja 38 + eikä tälläkään kertaa ole vielä kipeästi supistellut. Ja toisaalta toivonkin, että supistukset alkavat vasta, kun tositoimiin päästään. Kyllä ne supistukset sitten tunnistaa kun tulevat :-) Onnellista loppuodotusta!

Vierailija

Mulla on ihan sama juttu, että en yhtäkään supistusta ole tuntenut! Ei edes niitä kuuluisia harjoitussuppareita ole ollut, vaikka kätilö joka kerta neuvolassa niistä kyselee..=) Mulle sanottiin, että jotkut ei kertakaikkiaan tunne yhtään supistusta ennenkuin sitten synnytyssalissa ja sekin on ihan normaalia. Jotain paineentunnetta oon tuntenut kun oikein rehkii ja rymyää, mutta vatsa ei mene kovaksi ym. niinkuin kai pitäisi jos ois supistus..Täällä kans odotellaan mitä tahansa merkkiä synnytyksestä, mutta kuin ei niin ei..=D Tuskaisaa..

t. poppis rv40+2

Vierailija

Esikoinen syntyi rv 41+4 illalla ja ensimmäiset supistukset tuli edellisenä iltana myöhällä. Sairaalaan lähdettiin iltapäivällä ja 5,5 niin poika oli maailmassa. Kaikki meni kuin oppikirjasta sitten lopulta.

Nyt on viikkoja 34+ ja supistaa välillä lujaakin. Tietysti on tuo 2-vuotias " vauva" jota joutuu kantamaan vielä jonkin verran vaikuttamassa asiaan.

Vierailija

Itse en esikoista odottaessa tuntenut supistuksia ollenkaan. Muutamia kertoja tunsin esim. kävellessä että maha kovettui, mutta muuten ei mitään. Kivuliaat supistukset alkoivat sitten 41+0 illalla n. 23.00 ja tyttö syntyi maailmaan 41+1 klo:4.45!

Itse olin tuolloin varma että käynnistämään joudutaan, kun mitään ennakoivia merkkejä ei ollut! Mutta niin vaan väärässä olin, ja onneksi niin! =)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat