Pakkasesta kasvot täyteen ihottumaa?

Vierailija

Voi apua - onko kellään mulla käynyt näin! Eli olin eilen puolen tunnin lenkillä ja jo ilaalla alkoi iho kihelmöimään ja yöllä oli noustava rasvaamaan ihoa. Kasvoista jokaikinen" solu" oli kuin pieni vesikello ja tosi kipeä ihottuma koko kasvoissa. Eiä auttanut zyrtec eikä Elisabeth Ardenin 8hour cremekään.

Ulkoillessa minulla oli meikkivoide ja puuteri, ei muita " suojakerroksia" .

Mikä tähän auttaisi, että kutina ja kipu lähtisi ja millä voi tälläisen estää jatkossa?

Kommentit (4)

Vierailija

kokemusta...mulle tuli ennen joulua ihme ihottuma käsiin ja naamaan. nyt siis ollut joku 6 viikkoa. lääkäri ajan sain vasta 13.2. ....

Naama kuivui ja iho hilseilee ja kiristää kamalasti. mulla silmäkulmat aukesi ja jos yhtään valui vettä silmästä niin kirveli mielettömästi! zyrtecistä ei mullakaan mitään apua. nyt oon muutamanan päivänä laittanut useaan otteeseen kunnon kerroksen PUNASTA APO BASEA ja se TOIMII!! mun iho on jotenkin kranttu rasvojen suhteen ja osa ei imeydy ollenkaan mutta tuosta apo basesta huomasin että iho alkaa naamassa olemaan jo aika normaali! IHANAA!! kädet kun vielä sais kuntoon....yks rasva minkä oon huomannu hyväksi on ainakin halpa-hallissa ja tarjoustalossa myytävä ATRIX joka sisältää kamomillaa ja B5-provitamiinia.

voimia kaikille ihottuman kanssa tuskaileville! tämä on kurjaa....

Vierailija

Poikani sai ylävartalon täyteen kylmäurticariaa viime tammikuussa kovien pakkasten aikaan. sen saattaa aiheuttaa yhdessä jokin muu allergeeni kylmän kanssa. esim. ruoka-aine + pakkanen. Meillä syy ei selvinnyt. Saatiin antihistamiinia ja kortisonivoiteita.

Vierailija

kasvoihin. Tuli pakkastuulesta. Sinuna en laittaisi mitään hienoja rasvoja koska niissä olevat hajusteet voivat ärsyttää. Itse laitoin bebanthenia ja se tehosi. Vesipese kasvosi kevyesti ja puhdista vaikka perusvoiteella ja sitten Bebanthenia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat