Miksi lesbonainen tekeytyy mieheksi??? Jos kerran pitaa naisista niin eiko silloin nimenomaan pitaisi korostaa naisellisuutta?

Vierailija

Esim. Tessa ja vaimot vaihtoon ohjelmassa ollut lesbo. Eikö se olisi sitten sama jos olisi hetero ja miehen kanssa jos lesbonainen ottaa miehekseen tuollaisen poikatytön?

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Kylla Jumala sitten tuomitsee tuollaset kummajaiset,pitääkö vielä julkisesti sen tessan halailla tyttöystäväänsä.Lapsetkin ihmettelivät kun poika olikin tyttö,en vaivautunut edes selittämään tuollasta sairautta.

Vierailija

Sitä keikistelyä ja vinkumista ei kestä kukaan. He tekevät itsestään typeryksiä, kukaan ei voisi ottaa sellaista vakavasti esim. työssä.

Vierailija

voi olla ettet nähnyt lesbopariskuntaa vaan transsukupuolisen ihmisen ja hänen vaimonsa/ tyttöystävänsä!!

siis sellaisen transsukupuolisen joka on joko vasta menossa kohti sukupuolenkorjausprosessia tai on päättänyt olla tekemättä sitä, koska hänelle muut (vaatteet yms) riittää.

Sattoihan se olla b/f parikin, mutta myös ts/ vaimoke -pari yhtälailla (heidän näkökulmastaan he ovat heteroita)

Vierailija

hassulta, kun näyttivät kuvaa, missä oli tukka päässä jne.

Oikein kauniilta naiselta näytti. Eli se maskuliinisuus ei taida olla hänen kasvonpiirteissään, vaan tuo koko paketti, jätkämäiset vaatteet jne.

Vierailija

joiden kokema sukupuoli ei ole miehen eikä naisen, vaan jotain siltä väliltä. Sitten, heidän onnekseen, on niitä jotka pitävät juuri sellisista ihmisistä kaikkein eniten...

Lesboja on kaikennäköisiä ja muotoisia. Mutta on totta että lesbokulttuurissa tosi lyhyet hiukset ja urheilullinen vartalo on muotia, kaikki ei välttämättä ajatetle että se on miesmäisyyttä vaan juuri...lesbomaisuutta.

Vierailija

Olen se KodinYkkösessä asioita ihmetellyt :)

Minulle on ihan sama millä nimellä näitä pareja kutsutaan, onko homo vai se toinen (joku transseksuaalinen?). Kummallista joka tapauksessa.

Ja minua saa sanoa ahdasmieliseksi jos tekee mieli. Eläkööt jokainen omalla tyylillään, mutta minun ei kaikenlaisia tyylejä tarvitse kyllä ymärtää.

Niin ja sitäpaitsi, heterot miehiset naiset eivät ole samanlaisia kuin lesbot tms. Hetero miehinen nainen on selvästi kuitenkin nainen, kun taas tämä toinen vaihtoehto on jotenkin " rumalla" tavalla nainen vääristeltynä.

Ja hirttäkkää minut ihan vapaasti mielissänne, näin se vain on.

Vierailija

Onko naiseus vain kiharoita, meikkiä, naisellisia eleitä ja korkokenkiä?

En ymmärrä miksi muulla tavalla pukeutunut ja elehtivä olisi vähemmän nainen. Kun ap kirjoitit, että jos ihastuu " rekkalesboihin" , niin miksei saman tien miehiin. Ei ole sama asia.

Tunnen itsekin aika monta heteronaista, joilla jykevä ja järeä tyyli, ei koskaan hametta, korkokenkiä, meikkiä, pitkää tukkaa tai kiharoita, mutta ihan yhtä paljon naisia ovat kuin korkokenkänaisetkin.

Ei tulisi varmaan kenellekään mieleen sanoa heidän aviomiehilleen: miksi et ota samantien miestä, kun sulla on kerran tollainen vaimo.

Sekä naisia että miehiä on niin monenlaisia ja -muotoisia. Ei nyt puristeta ketään mihinkään muottiin.

Itse olen jossain määrin naisellinen heteronainen, meikkaan joka päivä, pitkä tukka, usein hame jne, mutta minusta se ON vaivalloista ja maihareissa lyhyellä tukalla OLISI mukavampaa. Siinä mielessä ymmärrän hyvin naisia, jotka esim. urheiluharrastuksen takia mielummin jättävät keikistelyn väliin.

Vierailija

että noissa rekoissa ja jätkämäisissä viehättää just se, että ne on miesmäisiä, mutta sisältä naisia. Kukaan mies ei siis henkisesti vedä vertoja naiselle. En vois koskaan olla miehen kanssa suhteessa, kun ne on niin henkisesti eri tasolla.

Ja Tessa on tosi namu :)

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Sitä keikistelyä ja vinkumista ei kestä kukaan. He tekevät itsestään typeryksiä, kukaan ei voisi ottaa sellaista vakavasti esim. työssä.

Pieni osa homoista on tuota stereotyyppiä. Sama juttu kuin lesboilla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat