Jeep 3-pyöräiset rattaat. Kerokaa kokemuksia

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Hei,

Onko kyseiset rattaat hyvät. Eivät ole kovinkaan kalliit. Meillä ei enää tarvita yhdistelmiä vaan tarvitsen kivat ja kevyet rattaat. Lapsi 1,5v.

Kertokaa risut ja ruusut.

Kommentit (4)

Vierailija

Hopoliini - 07.01. 18:39 (4/4)

Meillä oli nuo AT-Lastenturvan Jeep- rattaat..

Enkä menisi suosittelemaan..Hyviä puoliakin tosin löytyi mm. kevyet, hyvät ja näppärät työntää, suojaava kuomu, helpot kasata, ja mahtuivat hyvin auton takaluukkuun, hyvänmallinen istuin (paras, mikä ikinä missään rattaissa on ollut, ja niitä meillä on riittänyt..=)). Huonoina puolina on mm. hieman kiikkerät (eivät kyllä kertaakaan kaatuneet, mutta olivat aika " hennon" oloiset.) Jalkatuki oli lyhyt, meidän tasan 1veelle juuri sopiva, kasvuvaraa ei enää ollut.

Mutta jos olisivat olleet hieman kestävämmän oloiset, olisin pitänyt ne. Mutta kun tuntui hajoavan alle, kun 2-vuotias kummipoika istui pari kertaa kyydissä.. =(

Ja selkänoja ei mennyt aivan makuuasentoon, en tiedä olisiko siihen kantokoppaa saanut..

Vierailija

Mä olen tykännyt niistä koska ovat kevyet ja sirot sekä tosi kapeat, niillä mahtuu hyvin kulkemaan kaupoissa ja ovat ketterät käyttää siellä. Isojen ilmakumipyörien ansiosta ovat myös miellyttävät työntää ulkona joko etupyörä lukittuna tai vapaasti pyörivänä. Jämäköihin yhdistelmiin verrattuna tuntuivat alkuun kiikkeriltä koska jousitusta löytyy ja ovat niin kapeat. Kiikkeryyteenkin tottui eivätkä ole meinanneet kaatua vaikka erilaisissa maastoissa ollaan niiden kanssa kuljettu. Muoviosat ovat pysyneet ehjinä. Portaaton selkänojan säätö on hyvä.

Miinuksena voisi mainita ilmakumipyörät. Ikävä juttu jos sattuu puhkeamaan, voihan sisäkumin käydä ostamassa jo etukäteen varalle.

Jonkun verran nitisevät, niveliä on siis rasvailtu ja se on auttanut. Kasattuna etupyörä taittuu vaunujen alle jolloin runko ottaa silloin kiinni laskupintaan ja naarmuuntuu. Voisihan ne pienempäänkin kasaan mennä, mutta toisaalta ei se auton takakonttikaan iso ole...

Hintaansa nähden olen ollut niihin kyllä tosi tyytyväinen. Kakkosvaunuiksi hankittiin ja ollaan käytetty niitä enemmän kuin yhdistelmiä koska ovat niin ketterät ja kivat :)

Vierailija

Ensin puhkesi etukumi, tai siis vaan tyhjeni. Huomattiin, että renkaan vanteessa (vai mikä se metalliosa nyt on?) törrötti ruuvi pystyssä, joka sen puhkaisi..Käytiin korjauttamassa.

sitten oli isompi vika toisen puolen jousitus, joka oli löysempi kuin toisella puolella. eli rattaat olivat vinossa. Sitä käytiinkin sitten useampaan kertaan laittamassa kuntoon, ennenkuin kelpasi meille. Olisi saatu rattaat seuraavalla kerralla " myydä" takaisin liikkeeseen, jos jotain vikaa olisi tullut. No, myin rattaat itse pois..

eli muuten tykkäsin rattaista, jos olisi kestävämmät olleet. mikä on tietty aika tärkeää.. =)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat