Millä viikoilla sinulle alkoi tulla raskausarpia?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Olen rv 35, vielä ei ole ilmaantunut (painoa tullut nyt yhteensä n. 9kg). Lähiöinä olen nähnyt painajaisia, että olen alkanut repeillä :)

olisi kiva tietää muiden kokemuksia!

Kommentit (12)

Vierailija

cucci:

Lainaus:

Olen rv 35, vielä ei ole ilmaantunut (painoa tullut nyt yhteensä n. 9kg). Lähiöinä olen nähnyt painajaisia, että olen alkanut repeillä :)

olisi kiva tietää muiden kokemuksia!

Minulle tuli h 34-36 en ihan tarkkaan muista. Tuli ihan alavatsalle molemmille puolille, ei muualle.

onnea loppuviikoille!

-sykerö

Vierailija

tuli ekasta kun vatsa laskeutu n.rv 36, toisesta ei tullu lisää.

mulla tuli raskausarpia jo n.11v kun " naisistuin" niin julmetulla vauhdilla! pakarat/lantio, reidet ja rinnat on ollu siitä asti viirulliset... eli ihan sama toisaalta tuleeko nyt sit jotain vaiko eikö, oon tottunu niihin jo niin. mut käytiin silti tänään ostamassa voidetta, jotta voi massua rasvailla. laitan sen miehen hommaksi niin voi jotenkin osallistua odotukseen :)

Tiina ja masunen rv 24

Vierailija

Mulla tuli esikoiselta raskausarpia ainoastaan rintoihin joskus rv 36 tai jotain. Vatsaan ei mitään, vaikka olin tosi iso lopuksi. Nyt kakkosella reidet tuli täyteen raskausarpia rv 6-7 tienoilla, vaikka paino laski, mutta vielä ei oo muuta tullutkaan. Mulla siis korreloi lähinnä hormonimuutosten kanssa, eikä niinkään painon nousun kanssa.

A.A. rv 29+1

Vierailija

mulla tuli synnytyksen jälkeen. raskaana ollessa ei mitään. miehellekkin sanoin ihan viimesilläni että kato ku ei oo tullu yhen yhtä raskausarpea. niimpä niin. ei pidä lipasta ennen ku tippuu. niihän ne tuli kun alko maha palautua. palautu liian nopeasti ja sen takia.

Vierailija

menossa on siis rv 30+5 eikä masussa näy vielä mitään repeämisen jälkiä (tosi ilonen oon siä:D), mutta rinnat on kamalaa katseltavaa!...

jospa tuo maha pysyiski nuin siloisena loppuun asti..aina on hyvä pikkusen elätellä toiveita:)

Vierailija

tuli rintojen alapuolelle jo joskus ennen rv30 (en muista tarkalleen). Mahassa ei mitään, mutta muutama viikko sitten huomasin tummia pieniä pilkkuja navan ympärillä ->arpia. Nyt niitä lyhyitä viiruja/pilkkuja on enemmänkin siinä navan ympärillä, mutta jännä juttu on, etteivät ne näy edestäpäin ollenkaan (peilin edessä ei näy eikä mies näe niitä), vaan ainoastaan kun katson ylhäältä päin. " Kiiltelevät" kummasti tietyssä valossa :O Toivottavsti ei tule mitään kummempia, noiden kanssa vielä pärjää (kun eivät oikeastaan näy). Nyt siis rv 39+2

Vierailija

Mulle myös!

Ennen kuin lähdettiin matkaamaan synnytyssairaalaan, otettiin masustani oikein lähikuva ja siinä hyvä todiste ettei arven arpea.

Ne tulikin vasta kun masu palautui (ehkä liian nopeasti ja siinä syy?) kun 2vko synnytyksestä olin entisissä farkuissa. Rintoihinkin tuli vasta kun maito nous muutama päivä synnytyksestä.

Että voi niitä näinkin tulla.

Vierailija

Luulin jo päässeeni arvitta, kun ne yhtäkkiä tulivat siinä rv39. Onneksi vain muutama tuonne navan ympärille, eivätkä edes kovin tummia, mutta näkyviä kuitenkin.

No, mitäs noista, ovatpahan muistona ihanasta raskausajasta ja rakkaasta vauvasta!

Vierailija

jälkeen 20 viikon alkoi pikkuhiljaa ilmaantua, nyt jo navan yli valitettavasti vaikka oonkin öljynnyt päivittäin. Eli ei kyllä estettävissä jos tullakseen ja mulle valitettavasti tuli ja tulee.

suffels 29+1

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat