Jenni, Jennie vai Jenny?

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Pitkän harkinnan jälkeen meidän listalla ovat mukana enää nuo nimet.

Päätös on vaikea niiden välillä joten kaipaisin äänestystä ja kommentteja ko. nimistä!

Toiset nimet on jo päätetty ja ne sopivat mielestäni ihan yhtä hyvin kaikkiin miettimiimme nimiin. Ideoita tosin saa vielä antaa! jos löytyisi parempi yhdistelmä kuin: Erika/Alisa Yasmin.!

Sisarukset ovat:

Isosisko: Ch.... Mi.... Ca....

Enkeli isoveikka: El.... Os.... Jo....

...En viitsi vielä paljastaa nimiä kokonaan ettei se vaikuttaisi hirveästi äänestystulokseen.

Aika käy vähiin, ristiäisiä vietetään sunnuntaina! :O

Kiittelen jo etukäteen avusta :)

-Luihuli-

Kommentit (13)

Vierailija

ihan siksi että Jennie kuulostaa kaikkein kauneimmalta ja varmasti myös harvinaisin noista vaihtoehdoista!

Ehdottomasti JENNIE ALISA YASMIN!

Vierailija

joka on jotenkin näistä raikkain. Jennie Jasmin Alisa. Vaihtaisin itse sen y:n pois Yasminista. Onhan tuo Jennie kuitenkin tarkoitus lausua samoin kuin Jenni?

Vierailija

Jos lausutaan kuten kirjoitetaan, mun suosikki noista ois Jenny, sillä perusteella, että olen törmännyt siihen paljon vähemmän kuin Jenniin. Tunnen kanssa yhden ei-kovin-mukavan Jennin, mikä myös vähän vaikuttaa.

Mutta Jenny siis ykkönen ja tokana tulee Jenni. Jennie musta suomessa vähän hankala, musta ainakin hiukka vaikea lausua, kun suomalaiset nimet ei yleensä pääty -ie. Jennielle, Jennieltä, Jennien ym kuulostaa mun korvaan hassulta.

Jos taas kaikki nimet on tarkoitus lausua " Jenni" ja mietitte vain kirjoitusmuotoa, niin silloin Jenni ehdottomasti paras ja helpoin.

Vierailija

En ottaisi mitaan noista koska tulee mieleen spinning jenny eli ne koneet joilla kankaitten teko teollistettiin. Jenny jos on pakko valita.

Vierailija

Eli Jenny/Jenni(/Jennie) Alisa Yasmin ja Jenny/Jenni(/Jennie) Eerika Jasmin on musta molemmat kivoja. Tosin voisi olla sujuvampi, jos nimet olisi toisessa järjestyksessä, eli pisin (3-tavuinen) nimi viimeisenä: Jenny Yasmin Alisa ja Jenny Yasmin Eerika. Näistä etenkin Jenny Yasmin Eerika ois musta aivan ihana! Toistuisi tuo Jennyn e kivasti tuossa Eerikassa.

Ja Yasminin kirjoittaisin kyllä Jasmin, jos ei ole jotain erityistä syytä, miksi kirjoitusmuoto juuri tuo (esim. esiintyy suvussa nimenomaan Y:llä). Muuten on minusta vähän hassua, jos saman lapsen nimissä J kirjoitetaan yhdessä nimessä J ja toisessa Y (tosin älkää kuitenkaan laittako Yenny ;)).

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat