Kavin eilen Lidlissa ehka toista kertaa elamassani. Olen edelleen sita mielta, etta ei siella niin halpaa ole, etta sinne vartavasten kanna...

Vierailija

Vaikka hinnat tuntuvat halvemmilta niin kyllä minä mieluummin maksan pari senttiä cittarin tai prisman tuotteista enemmän ja otan bonukset. Onko muut samaa mieltä? Vai enkö vaan löytänyt sieltä niitä halpoja juttuja? Mitä sinä sieltä ostat?

Sivut

Kommentit (86)

Vierailija

Ei sitä kärryä ole pakko täyteen kerätä :) Ja onhan siellä niitä pahvilaatikoita, joissa moni kantaa tavaroitaan jos on vain muutama ostos.

Vierailija

siksi en siellä käy....se on jotenkin minunkin mielestäni niin kurjan ja ankean oloinen kauppa, että ei huvita asioida. Ja tämä on minulla ainoa syy.

Vierailija

Ja usein on puuttunut joku tavallinen ruokatarvike, jota olisin tarvinnut johonkin tiettyyn tuokaan (esim. ennen ei ollut peruna-sipulisekoitusta, nyt taitaa ollakin). Sieltä tulee ostettua ylisuolaisia eineksiä ja turhia herkkuja, joten kovin usein en käy.

Niistä vaipoistakin täällä usein puhutaan, mutta minusta ne ei ole yhtään sen halvempia kuin esim. Prismassa Daily-vaipat. Mammat ei taida huomata, että siinä Lidlin paketissa niitä on vähemmän...

Vierailija

tuorelihaa,makkaroita,leikkeitä yms..niiillä vaan sattuu olemaan oma tuotemerkki!Ihan sitä samaa,kun muissa kaupoissa!!Sitä varten siellä hintalapun vieressä/ tuotteessa on se suomen lippu tai lukee kotimaine n..ja se työntekijöiden sorto juttu on kans huhupuhetta..siellä työasiat hoituu ihan TES:in mukaisesti eli maksaavat palkkaa ja taukoja pidetään ja vessassakin saa käydä,jos siltä tuntuu.. = )

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Etkö sä pölö ole tietoinen siitä, mikä kassojen takana olevan PAKKAUSPÖYDÄN tarkoitus on?

Sun täytyy laittaa tavarat siitä kassalta takaisin ostoskärryyn, ja pakata ne siellä pakkauspöydän vieressä... :D

Vierailija:

Juu totta, se kassa systeemi on ihan vamppi. Pitäis niinku ehtiä sinä aikana pakkaamaan tavarat,kun kassaneiti ottaa niistä hintaa.. Ei onnistu ainakaan mulla. Varsinkin, jos

lapset on mukana reissussa. Siellä sitten seuraava asiakas mulkoilee kiukkuisena...

Vierailija

Jos ei itse osaa lukea purkista kumpaa siinä on, niin voi voi.

Vierailija:

Lainaus:

lukenut kaikki mitä purkin kyljessä kerrotaan. onko ostamasti mehu eism. 100 % mehua, vai jotain vedellä jatkettua litkua? Itse nimittäin kerran ostin lidlistä mehua ja olipa laihaa, kun oli laimennettua, mutta olihan se sentään halpaa ;)

Vierailija

Ja ostoslistalta löytyy..

vaippoja (on sopinut mein kaksosille hyvin)

light-colaa

kermajogurtteja

rahkaa

pakasteita (ranskalaisia yms)

kastikeainespusseja (viherpippuri, spagettikastike)

säilykkeitä (tonnikalaa, herkkusieniä, tomaattimurskaa)

maitoa

juustoraastetta

ihania suklaakeksejä =)

Vierailija

Ehkä kerran vuodessa. Silloin samalla ostan jotain muutakin, vihanneksia ja hedelmiä, ehkä jugurttia ja jäätelöä ja joitain muita pakasteita. Minusta siellä asioiminen on tehty niin ikäväksi, ettei siellä tee mieli käydä. Tietäisikö joku, mistä muualta saisi yhtä hyvää perunamuusijauhetta kuin Lidlistä?

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat