Vauva(t) lakkoilee rinnalla

Seuraa 
Liittynyt17.9.2015

Mitäs tämä nyt mahtaa olla, ja onko pysyvää vai jokin vaihe? Mulla on identtiset kaksoset 3kk ja jo kuukauden ajan ovat vieroksuneet rintaa. He ovat olleet koko ajan osaimetyksellä. Koko ajan mennyt huonompaan suuntaan, ja nyt on niin, että rinta kelpaa vain yöllä tai muuten " uneliaana" . Jos rintaa yrittää antaa, vauva karjuu joko ihan heti (ennen kuin on edes tissi suussa) tai viimeistään, kun maitoa alkaa tulla (mikään suihkutissi en ole). Sama tapahtuu, oli sitten vähän nälkä, kova nälkä, rinta täynnä tai puolityhjä. Pullosta kelpaa sitten, mutta usein sillekin ärjytään ja vihoitellaan, vaikka olisi miten nälkä.

Maidon riittäminen huolestuttaa, kun nyt joudun pumppaamaan päivisin.

Kommentit (1)

Vierailija

Eivät enää huolineet rintaa, vaikka kuinka olisin tyrkyttänyt, joten siirryimme sitten suosiolla kokonaan korvikkeeseen (NAN oli meidän tuplille vatsaystävällisin vaihtoehto) ja olin tyytyväinen että olin edes tuon verran voinut rintamaitoa heille tarjota. Kaksosten kanssa on niin paljon hommaa ja muutenkin stressaavampaa kuin yhden vauvan kanssa kerrallaan, että katsoin parhaimmaksi olla stressaamatta tuosta asiasta ollenkaan.

Esikoisen kanssa olin kärsivällisempi aikoinaan, oli aikaa istua ja tyrkyttää enemmän kuin kaksosten kanssa ja imetys sitten rupesikin taas sujumaan (tuossa iässä lakkoilu on hyvin tavallista), kun jaksoin sinnitellä. Tsemppiä vaan, teitpä minkä ratkaisun hyvänsä, ja onnea vaan vauvoista :-)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat