Mitä perheenemännät eivät ymmärrä lapsettomien elämästä?

Vierailija

Kommentit (13)

Vierailija

kanssaopiskelijat käyvät töissä opintojen lisäksi...

Käytännössä seitsemänpäiväistä viikkoa...

Vierailija:

Lainaus:

ihmettelen, että miten kanssaopiskelijat eivät saa mitään tehtyä kunnolla ja ajoissa? Tunnillekaan ei raahauduta täsmällisesti. Olkoon kuinka nuoria ja lapsettomia tahansa, niin tämä " lapsellinen" on aina ajoissa, sekä tehtävät tehtyinä. Luulisi heillä olevan paljon enemmän aikaa kuin minulla. Valittavat aikaisista aamuista, vaikka heräävät vasta siihen aikaan, kun minä olen jo lasten päiväkodilla.

Vierailija

mutta mitä esim. ymmärtää keski-ikäinen teinin elämästä ? Eipä paljonkaan. On ollut itsekin teini, mutta aika tekee tehtävänsä ja kultaa muistot.

Jotenkin se mennyt elämä näyttäytyy erilaisena jälkeenpäin.

Vierailija

ihmettelen, että miten kanssaopiskelijat eivät saa mitään tehtyä kunnolla ja ajoissa? Tunnillekaan ei raahauduta täsmällisesti. Olkoon kuinka nuoria ja lapsettomia tahansa, niin tämä " lapsellinen" on aina ajoissa, sekä tehtävät tehtyinä. Luulisi heillä olevan paljon enemmän aikaa kuin minulla. Valittavat aikaisista aamuista, vaikka heräävät vasta siihen aikaan, kun minä olen jo lasten päiväkodilla.

Vierailija

- Sitä että kaikki lapsettomat eivät tykkää bailaamisesta.

- Sitä että lapsettomallakin voi olla joku käsitys siitä millaista lasten kanssa voi olla, jos on hoitanut PALJON esim sisarustensa lapsia.

- Sitä että lapseton ei välttämättä ole itsekäs.

- Sitä että lapsetonkin voi olla köyhä, eikä hänellä välttämättä ole varaa ostaa koko ajan uusia vaatteita, matkustella jne.

- Sitä että lapsettomalla voi olla sovittuja omia menoja jotka ovat hänelle tärkeitä, eikä hän näin ollen ole käytettävissä lapsenvahdiksi aina juuri silloin kun perheellinen toivoo.

- Sitä että lapsettomankin elämässä voi olla sisältöä!

Toivottavasti en unohda näitä sitten kun minulla on lapsia :)

Vierailija

*Perheelliset ystäväni eivät KOSKAAN pääse luokseni kylään, minun on paljon helpompi ajaa sinne toiselle puolelle kaupunkia kun haluan heitä nähdä.

*Minulla on aikaa olla lapsenvahtina silloin kun tarvitaan, minulle taas ei sitä aikaa löydy kun minä sitä tarvitsisin ystäviltäni.

*En tiedä mitä rakkaus on koska minulla ja miehelläni ei ole lapsia

* Saan tuntea syyllisyyttä siitä kun käyn usein baareissa, kun se on niin helppoa kun ei ole lapsia, välillä tekisi mieli sanoa että itse olet lapsesi tehnyt

En kaipaa lapsia elämääni vielä ainakaan 5 vuoteen. Olemme täysin onnellisia tässä elämän vaiheessa ilman lapsia!

Vierailija

Esim että väsyttää. No silloin voi ottaa päikkärit jossain välissä tai nukkua vapaapäivänä pitkään. ' Perheenemäntä' ei niin voi tehdä vaan on vaan jaksettava ilman vapaapäiviä.

Vierailija

Luulisi että tarvittaisiin, vaan eipä näytä siltä...

Moni perheenäitikin on muuten töissä, minä mukaan lukien. Silti olen sitä mieltä, että ihmisen on suunniteltava ajankäyttönsä niin että deadlinet pitää ja paikalla ollaan silloin kun on luvattu., Jos ei pysty niin ei pidä luvata.

Vierailija:

Lainaus:

kanssaopiskelijat käyvät töissä opintojen lisäksi...

Käytännössä seitsemänpäiväistä viikkoa...

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija

sitä, miten yksinäistä on tulla hiljaiseen kotiin töitten jälkeen. Sitä miten turhauttavaa on tehdä yhdelle hengelle ruokaa. Kyllähän sen useimmat joskuskokeneet ovat , mutta sen unohtaa aika äkkiä...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat