Laitatin imetyksen jälkeen silikonit. Miksi se ärsyttää niin monia naisia?

Vierailija

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

ihminen ei ole sinut itsensä kanssa jos alkaa itteään leikkelemään. Kenelle niistä silikoneista on hyötyä??? Mun mies heittäis mut pihalle jos laittaisin silikonit, on tähän asti kelvanneet hyvin nää A-kupit(välillä liiankin hyvin mun mielestä). Ja kenellekään muulle mun ei tartte rintojani esitellä joten pysykööt luomuina nahkarukkasina ;-)

Vierailija

Ihmettelen vain että miksi joillekin on niin iso asia ne rinnat. Kun elämässä on muutakin paljon syvällisempää...

Mutta itse laittaisin jos menettäisin rintani vaikka syövän takia, muutoin saavat olla.

Luomu on aina parasta kun ne on niin yksillöliset, silikonit on niin samanlaisia ja aika 90-lukua jo.

Vierailija

Viime kesänä uimarannalla näin kahden lapsen äidin, jolla oli nätit silikonit. Se oli tosi seksikäs ja hyvännäköinen ja kaikki miehet kuolasivat (myös naisen oma mies). Kyllä siinä kateus nousi meikäläisellä pintaan, kun sellupyllyäni ja lapasiani vertasin tuon naisen kroppaan.

Uskon tuon olevan kateutta.

Vierailija

on aika heikoissa kantimissa, ja se että uskot siihen, ettet imetettyäsi voi enää olla kaunis. Toivoisin, ettei niin tarvitsisi olla. Ja toivoisin, että iän ja raskauksien myötä tapahtuvat ruummiilliset muutokset otettaisiin vastaan ihan hyvillä mielin, sen sijaan että ahdistuttaisiin ja tunnettaisiin itsensä kelvottomiksi.

Vierailija

Saa mun puolesta ärsyttää muita niin paljon kuin ikinä mahdollista, mutta itse todellakin haluan muotoilla luojan suomaa, ja päästä näistä niska- ja hartia kivuista eroon. Pikku äippälit voi vapaasti natista heikosta itsetunnosta ym paskasta, mutta sopii kokeilla ensin eloa kokoluokassa H. Niin että siitä vaan silikonit, tai pienennys, eiköhän nykynainen osaa päättää omasta kehostaan, ja jos kokee kirurgin avun tarpeelliseksi, niin antaa muiden natista. Ja se että millaisena kelpaa miehelle, ei kait sentään ketään ohjaile.

Vierailija

pienet rinnat on aina vaivannut mieltäni ja olen pian kolmekymppinen ja vaivaa edelleen, luulisin olevani suhteellisen tyytyväinen itseeni jos ne tissit saisin : )

Vierailija

Kauniskasvoinen voi aiheuttaa kateutta tai kaunisvartaloinen, mutta ei kumipallot. Sorry. Tunnen yhden kumitissin ja sanoi aikoinaan, että nyt kun hänellä on silikonit saa miehen kuin miehen. Ei pitänyt paikkaansa:)

Vierailija

alla törröttäis punaiset arvet (kuten alavatsassani vielä 4 v. sektion jälkeenki) ja rintani tuntuisivat lähinnä kumipatelita.

Onhan nää nykyiset tietenkin aikamoiset läpät, mutta tunnen oloni niissä kauniimmaksi.

Vierailija

Kolmen imetyksen jäljiltä pelkät tyhjät pussit:(. En haluaisi kun toisaalta ajatus tuntuu niiin luonnottomalta mutta rinnattomuus tuo yllättävää " kurjuutta" . En kehtaa uimahalliin, häpeän saunassa, pieni rintaiselle kyllä löytyy suurentavia bikinejä yms mutta kun on pelkkää löysää nahkaa niin en voi esim. kumartua yksissäkään bikineissä. Silikonien hinta vain on tosi hurja ja pelkään että tulee komplikaatioita.

Vierailija

Mutta jos se sun elämää paransi, niin mikäs siinä. Itse en haluais kumitissejä. Saavat kelvata tuollaisenaan. Minusta elämä saa näkyä kropassa. Silikoneista tulee äkkiseltään sellanen aika turhamainen vaikutelma.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat