Mitä olette mieltä Susan Kurosesta?

Vierailija

Kommentit (13)

Vierailija

Minä ainakin ihailen Susan Kurosta. Siinä on nainen isolla N:llä. Matti Vanhanen on todellakin pelkuri ja naurettava naista hyväksikäyttävä henkilö. No onneksi Susanilla on nyt mahdollisuus etsiä joku parempi mies, joka häntä osaa arvostaa. Minä ainakin aion ostaa Susanin kirjan.

SUSAN KURONEN <3

Vierailija

Minusta Susanin tyyli on tosi tehokas. Siitäpäs sai se Vanhasen ketku, joka koko ajan on iskemässä naisia.

Ihan oikein, että äijä saa nyt olla lööpeissä koko ajan. Jos Saarela olisi viettänyt samanlaista isku- ja seksielämää kuin MV, hän ei saisi enää yhtään ääntä. Mutta miehille tuollainen järjetön oman munan seuraaminen on sallittua. Ja se on väärin.

Uskokaa tai älkää, MV on hirmuinen pukki.

Vierailija

Ensimmäinen ja tällä hetkellä ainoa julkkis jonka jo pelkkä kasvokuva ärsyttää, puhumattakaan asiasta josta hän edelleen jaksaa piipittää.

Eipä tunnu tajuavan, että nostaa vain Matin pisteitä, samalla kun tekee itsestään pellen.

Vierailija

Äijä vain käytti naista hyväkseen luullen, että voi luikkia pois kuin koira veräjästä. Susan opettaa Matille, että edes pääministerillä ei ole oikeutta ottaa ja jättää naisia.

Muistelkaapa niitä kaikkia tekstiviestikohuja: Vanhanen käyttää asemaansa hyväkseen ja pyrkii uimaan jokaisen nätin naisen liiveihin. Kerran olen ollut paikalla näkemässä, kuinka MV vonkasi 2-kymppistä laulajanaista.

Naisen kosto on hirmuinen!

Vierailija

Tää vosu vetää pidemmän korren kaikessa noloudessaan. Eikä aikuista akkaa voi kovin paljon " käyttää hyväksi" . Itse taisi hakeutua suhteeseen, että saa niistettyä siitä hyvät rahat. Lyhyesti: vähälahjainen tyrkky.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat