Kerroin eilen täällä kun vein naapurin vaunut pihalle käytävästä....

Vierailija

Tänään se nainen tuli pihalla kyselee ja ihmettelee et kuka ne sinne pihalle vei. Kerroin että minä vein ja miksi vein. Hän YMMÄRSI asian! Eli tällä kertaa tälläinen tempaus kannatti ja naapurisopu säilyi, tai oikeemmin parani!

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Ärsyttäviä tuollaiset ihmiset jotka viisveisaavat mistään asioista ollaan vaan just niin kuin itse halutaan.

Kerrostalossa pitää noudattaa tiettyjä sääntöjä.

Ihan tiedoksesi, jokaisella asukkaalla on oikeus siirtää ne vaunut pois sieltä koska ne ovat turvallisuusriksi ja ovat vääräällä paikalla.

Vierailija

alkanutta tulipaloa.

Ota vastuu, niin tekee aikuiset.

Tuollaiset pissisaivot pilaavat tämän yhteiskunnan tuolla oma perse paras perse ajattellulla.

Vierailija

tiedän parikin taloa ainakin missä ei ole mitään muuta säilytyspaikkaa.

Ja jokainen itse huolehtikoon omista ja muut jättäköön toisten tavarat ja asiat rauhaan.

Se on oikeesti korvausvelvollinen kuka ne on ulos laittanut jos vahingoittuvat.

Vierailija

Se lukee jo pelastuslaissa.

Opetelkaa ottamaan vastuu ja säilyttäkää niitä vaunuja niille varatuissa tiloissa tai omassa asunnossa.

Vierailija

Jatkossa sitten varmaan tiedäkin korvaukset jos vahigoittuvat ulkona.

Pidä sinä omista asioistasi huolta ja anna niitten hoitaa nämä asiat kenelle kuuluvat.

Vierailija

Mutta asuttiin opiskeluaikana kerrostalossa (meillä ei ollut vielä lapsia) ja kyllä siellä rappusten alla oli mm. kolme-viisi rollaattoria ja parit vaunut. Mitään varastoa ei ollut paitsi fillarivarasto. Ja hissiä ei ollut.

Vierailija

itseasiassa rupesin just ajatteleen että onko ne meidän rattaat edes rapussa kun ne on siellä kellarikäytävän suksivarastossa. ja siellä käytävällä ovessa, josta kuljetaan varsinaiseen rappuun, on lappu jossa lukee että " porraskäytävä" . olettaisi siis kai että se rappukäytävä jota nämä määräykset koskee, alkaa vasta sen oven takaa, vai?

joka tapauksessa sinne kellariin pääsee vain avaimille niin ulko- kuin sisäkautta joten mahdollinen pyromaani on sitten oman talon väkeä jos siellä jotain syttyy. ja tosiaan mitään pelastustietä ei sitä kautta kulje.

21

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat