Nukahtamislääkkeiden käyttäjiä?

Vierailija

Kauan olet käyttänyt ja miten pääsit eroon? Käytitkö pidempään kuin ohjeessa sanotaan? " suosittaako" lääkäri yleensä pidempää käyttöä kuin vaikka ohjeessa suositellun 2-4vko. Itsellä kohta kuukausi täynnä onko tästä enään paluuta luonnolliseen uneen ja väsymykseen? ;(((

Kommentit (5)

Vierailija

Olen yrittänyt tässä välissä yrittänyt kokeilla ilman juomalla teetä lenkkeilemällä aromaöljyillä ;) rentoutua sekä mielikuvaharjoituksia. En saa vaan unta.. pelottaa että joudun syömään lääkkeitä pitkään ja koukutun.

Vierailija

psykiatri-kaverini pyristeli eroon ainakin pienentämällä annosta pikkuhiljaa.

Itse käytän rauhoittavaa toisinaan samaan tarkoitukseen. Viikon tai pari kerrallaan. EN ole joutunut koukkuun. Olen käyttänyt jo 10 vuotta, mutta välillä pidän viikon tai parin tai kolmenkin tauon, jos parempi unijakso. Siis unettomuuskierteen yritän katkaista.

Vierailija

Pikkuhiljaa vähensin annosta kokonaisesta tabletista puolikkaaseen, sitten neljäsosaan ja lopulta ihan muruseen. Onnistui.

Nukahtamisongelmiin käytin myös bentsoja suurin piirtein samanpituisen ajan. Pelkäsin etten pääse irti mutta niin vain onnistui samoin kuin ekallakin kerralla varsinaisen nukahtamislääkkeen kanssa. Pari viikkoa ei ole aika eikä mikään.

Vierailija

Olen käyttänyt nukahtamislääkettä puoli vuotta. Pääsin siitä eroon melko hyvin. Ei pahempia vieroitusoireita. Ei kannata ottaa paineita lopettamisesta parin vk:n käytön vuoksi. Ajattele että käytät niin kauan kuin tarvitset ja sitten mietit lopettamisen vasta.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat