miten ja missä te yh:t joilla pieni lapsi bongaatte miehen itsellenne?

Vierailija

En ole uutta etsimässä vaan mielenkiinnosta kyselen.

Olen ollut 2,5 vuotta yksin ja lapsi kohta 3-vuotias, olen ollut kotihoidon tuella ja elämäni on keskittynyt mammakerhojen/kaupassa käynnin ja pihapiirin kolminaisuuteen.

Olen tyytyväinen näinkin mutta ei ole tullut edes pientä mahdollisuutta kohdata vähäänkään kiinnostavaa miestä.

Mistä te niitä katselette? :)

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

mua ainakin kun erosin niin meni 5 kuukautta ja naapurin poikamies tuli kylään... ja muutti kolmen viikon päästä samaan osoitteeseen

Vierailija

Kavereiden nykyisiin, entisiin tai tuleviin miehiin ei kosketa. Se on minun periaatteeni, josta en tingi.

Vierailija:

Lainaus:

Tavattiin siis kaverini luona ja ihastuimme toisiimme. Ensin tapailimme salaa ja sitten totuus tuli ilmi. Heille tuli ero ja me olemme yhdessä. Kaveruus on kyllä mennyttä, mikä on surullista. Hän oli kiva kaveri ja meillä oli hauskaa yhdessä.

Vierailija

Tavattiin siis kaverini luona ja ihastuimme toisiimme. Ensin tapailimme salaa ja sitten totuus tuli ilmi. Heille tuli ero ja me olemme yhdessä. Kaveruus on kyllä mennyttä, mikä on surullista. Hän oli kiva kaveri ja meillä oli hauskaa yhdessä.

Vierailija

eli kaverini järjestivät treffejä ja kavereiden illanistujaisissa löysin muutaman. Nyt naimisissa exän entisen parhaan kaverin kanssa..

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat