Kyläilystä - onko muilla tällaista?

Vierailija

Erään ystäväperheen kanssa on aina niin vaikea järjestää vierailuja. Pari viikkoa sitten kutsuimme heitä kylään ajatuksena, että vaikka sillä viikolla tai viikonloppuna, ja he ilmoittivat, että 4.2. käy seuraavan kerran. Jep, itse en edes ollut ajatellut tekemisiäni niin pitkälle, että olisin osannut sanoa edes mikä viikonpäivä tuo on. Tai joskus kesällä on tapahtunut, että kesäkuussa he ovat sanoneet, että elokuussa sopii. Kyseessä siis n. 7 km päässä meistä asuva perhe, joten välimatka ei ole ongelma. Eivät myöskään ole vuorotyössä.

Miten täynnä ihmisten kalenterit oikein voivatkaan olla? Itse olen ihan mielissäni, jos joku joskus kysyy, että sopiiko kyläillä vaikka seuraavana päivänä. Meille itselle yleensä käy aina samalla viikolla. En oikein ymmärrä mitä järkeä on, jos ystävien kanssa tapaamiset pitää sopia viikkokausia etukäteen. Vähän kuin varaisi aikaa kampaajalle tai hammaslääkäriin.

Kommentit (6)

Vierailija

Eli ensi kuussa meillä on aikaa yhdelle vierailulle ensimmäisenä viikonloppuna, tule ihmeessä katsomaan kalenteriamme. Ja kaiken keskelle pitää sijoittaa jonkin näköiset rytmit lapsille.

Vierailija

Eivät lapset jaksa minusta joka päiväistä iltaohjelmaa, kun ovat jo päivällä hoidossa. Eli jos tietäisin, että on jo kolmelle arki-illalle sovittuna asiointia, harrastusta tms., ja viikonloppunakin olisi molempina päivinä sama juttu, niin meidän " viikkomme on täysi" .

Lapsiperhe ei voi juosta koko viikkoa paikasta toiseen, on oltava myös aikaa olla kotona ja leikkiä.

Vierailija

Kyllä meillä ainakin on. Joka illalle lasten tai aikuisten harrastuksia, viikonloppuna tehdään koko viikon kotityöt siellä olevien harrastusten lomassa jne...

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat