Pakko vähän päästää höyryjä

Vierailija

Eilen kovat supparit kesti 2h ,20 -10 min välein ja välillä viiltävää kipua emättimessä. Ja märkä olo koko ajan.

Kamala paine alapäässä, olin ihan varma että nyt alkaa synnytys.

Menin sit synnärille kerroin "oireet" istuttivat käyrillä varmaan 40 min

supistukset vaimenivat ,olin niin pettynyt että meinas tulla itku.

sit tehtiin sisästutkimus ja kätilö otti pupulipuikoil ja jollain muulla näytteitä.

se sattu aivan mielettömästi .mä huusin ja kätilö tokas ,et onko ne limakalvot tosiaankin noin kipeet!!!!? EI OLE !MUUTEN VAIN HUUDAN VEDET SILMIS.

no sen jälkeen ronkki vielä syvemmältä ,JOKA TUNTU SILTÄ KUN POLTTAVAA VEISTÄ OLIS VEDETTY EMÄTTIMESSÄ. PURIN KÄTTÄ ETTEN HUUTANU

KOKOAJAN KAUHEE SUPISTUS PÄÄLLÄ. ei se pitäny edes taukoo kun lykkäs käden sinne ja aloitti tutkimuksen..... Tuntu et nahkat olis lähteny samal ja sit huusin! kätilö vaan sano et rauhas nyt !!!EI se tajunnu ollenkaan et SE VOI SATTUA NIIN PAlJON!

Tulos oli että..... täysin kiinni ja kohdun kaulaa jäljellä . JA KÄTILÖ OLI SEN NÄKÖKÖNEN JA OLONEN ETTÄ OLIN TUHLANNUT HÄNEN AIKAANSA JA NÄYTELLYT / KUVITELLUT KIVUT.

HYVÄ ET PÄÄSIN YLÖS , SANO SENKIN KAKSI KERTAA, ET NOUSE YLÖS .. IHAN KUIN OLISIN VÄHÄ ÄLYINEN!!!!

TOIVON HARTAASTI ETTEI OLE VUOROS KUN SYNNYTÄN.

KYSYI SIT NIHKEESTI ET PÄRJÄÄNKÖ KOTONA, teki mieli sanoa että ennemmin helvetti jäätyy ennen kuin jään tänne nyt.

kotona oli sit kiva yllätys, kun koitin pissata .

kätilö oli tehnyt mulle n.5cm nirhauman limakalvoille

en pystynyt pissaan kun pitämällä kättä haavan edessä...... sattuu niin järjettömästi.

MUA harmittaa niin mielettömästi et menin sen pahoinpideltäväksi.

Päätin etten lähde synnärille vasta kun amnulanssin kans,Taidan odottaa vesiä kotona.... En kestä enää yhtään sisätutkimusta....Nyyh tänään rv. 39+0

Kommentit (7)

Vierailija

Ensinnäkin synnärille yleensä soitetaan ennen lähtöä. Tollasilla suppareilla ne nauraa ulos sieltä. Sitten jos pumpulitikku sattuu tolleen niin mitähän kun se on tuhat kertaa isompi eli lapsen pää. Siinä saattaa tulla sitte muutakin kuin pikku nirhauma.............. HUH HUH

Vierailija

En osaa sanoa asiasta muuta kuin kysyä, voiko limakalvoillasi olla jokin tulehdus tai haavaumia? Kuulosti kivuliaalle tuo sisätutkimus nimenomaan limakalvojen osalta.

Soita synnärille ja ilmoita nirhaumasta, että tulee kirjattua potilaspapereihisi.

Muuten yritä pitää kiinni positiivisesta asenteesta synnytystä ja hoitohenkilökuntaa kohtaan, se auttaa kivunsiedossa myös varsinaisessa synnytyksessä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat