kenen muun mies on täys paska!!!!!!!!!!??????????????

Vierailija

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Valiti täälä kun mies ei tee mitään. Käy kuitenkin töissä ja rakentaa taloa nin siinä on jo aika paljon...

en tiiä ootko sama henkilö.....

Vierailija:

Lainaus:

Mua raivostuttaa. Mies jo suunnitellut, että menen auttamaan huomenna raksalla. Mutta mulla on kyl täällä kotona ihan tarpeeksi hommaa huomiseksi päiväksi, koska mies ei tehnyt aamulla kotona yhtään mitään! Söi, tiskas omat astiat ja lapsen astiat. Mulle ei ruokaa jätetty. Jätettiin ainoastaan iso tiskivuori :(

Nyt uhkaili että soittaa isänsä apuun. Vaikka isä menee huomenna matkalle. Mutta, onhan se hyvä joo pistää kaikki mun syyksi. On se kiva joo että koko miehen suku sitten pitää mua pahana. Mies ei siis todellakaan kerro kun oman versionsa jutusta.. Voi että mua raivostuttaa!

Vierailija

Ainoa valinta, minkä voi tehdä täysin itsenäisesti ja toisesta riippumatta on valinta elää yksin (siis lähteä huonosta suhteesta) ja olla hankkimatta lapsia huonoon suhteeseen! Eli YKSIN ELÄMISEN voi laskea omaksi ansiokseen.

Hyvää parisuhdetta EI VOI valita, se joko osuu kohdalle TAI SITTEN EI!!! Se ei ole omaa ansiota jos on sattumalta löytänyt hyvän miehen! Omaa ansiota on jäädä odottelemaan yksin sitä, josko hyvä mies SATTUISI osumaan kohdalle. Joillain käy niin HYVÄ TUURI että mies osuukin kohdalle ja jotkut jäävät sitten kokonaan yksin, koska hyvää miestä ei ole tullut vastaan. Mutta älä helvetissä jeesustele, että olet hyvässä suhteessa ihan silkkaa omaa erinomaisuuttasi!!!

Vierailija

Mun mies on aina välillä paska... Esimerkiksi juuri tällä hetkellä, on lähdössä ryyppäämään toiseen kaupunkiin veljensä luokse (viettämään " läksiäisiä" , vaikka se veli tulee takaisin jo viikon päästä!) eikä edes kysynyt minua mukaan, vaikka olisin voinut lähteäkin... Mieheni veli olisi kyllä pyytänyt minutkin mukaan, mutta mieheni on taas kerran suunnitellut asiat minun selän takanani!

Vierailija

mutta kun meillä ei edes kosita! Siis kyse ei ole siitä, että minä tahdon juuri miehen kosivan, vaan siitä kun on melkein ehdoton EI kihloihin menemiselle, saatikka sitten vihkimiselle... Yhteinen lapsi on tulossa, mies odottaa ihan innolla lasta, asutaan yhdessä ym, mutta tuo kihlautuminen on vain jotenkin niin hankala juttu! Tuntuu välillä, että mitä ihmettä tässä seurustellaan, kun tämä ei johda miehen puolesta ikinä alttarille... Haluaisin naimisiin, mutta ei sen tarvitse tapahtua aivan tällä sekunnilla, saatikka edes tänä vuonna. Haluaisin vain lupauksen siitä, että sitä alttaria kohti ollaan tässä yhdessä kulkemassa... Minusta kun kihloihin meneminen on lupaus myös naimisiin menosta...

Vierailija

on kiva pikkasen nälväistä huonommassa tilanteessa olevaa. ELi kurjassa tilanteessa oleva tuntee itsensä vielä onnettomammaksi kun saa tuta, että itse asiassa hän itse on syypää siihen, että on siinä tilanteessa missä on. ELi jos mies pettää, alkoholoisoituu, sairastuu psyykkisesti yms, niin naisen pitää etsiä vikaa sieltä peilistä. Hän on syypää siihen, että on tämän ihmisen kanssa ja valitukset pois. Jeps jeps. Paitsi että se ei ihan noin mene.

Vierailija

Tosiaan, kun valat vannottiin, mis muuttui. Eikä siihen parempaan suuntaan. Koska tietää, että en lähde, en eroa, kun maillä on lapsia. Ja on sanonut sen, että jos erotaan, niin tekee mun elämästä vaikeeta ja että hän saa automaattisesti lapset. Minähän olen lapset kasvattanut, periaatteessa " pilannut" mun tulevaisuuteni, kun en vaan yhtäkkiä voikaan lähteä töihin, en opiskelemaan, en mihinkään. En kuitenkaan kadu lapsiani. Kadun sitä, että menin naimisiin tuollaisen miehen kanssa. Häiden alla pohdiskelin ja olin jo vähällä peruuttaa häät, mutta niinhän se menikin että menin naimisiin. Kadun sitä, etten silloin peruuttanut niitä häitä :(

Vierailija

Mua raivostuttaa. Mies jo suunnitellut, että menen auttamaan huomenna raksalla. Mutta mulla on kyl täällä kotona ihan tarpeeksi hommaa huomiseksi päiväksi, koska mies ei tehnyt aamulla kotona yhtään mitään! Söi, tiskas omat astiat ja lapsen astiat. Mulle ei ruokaa jätetty. Jätettiin ainoastaan iso tiskivuori :(

Nyt uhkaili että soittaa isänsä apuun. Vaikka isä menee huomenna matkalle. Mutta, onhan se hyvä joo pistää kaikki mun syyksi. On se kiva joo että koko miehen suku sitten pitää mua pahana. Mies ei siis todellakaan kerro kun oman versionsa jutusta.. Voi että mua raivostuttaa!

Vierailija

Riidellään jostain ihan turhasta ja ei voi tulla sovintoa tekemään vaikka mä jo menin puolitiehen vastaan, muuten ihana mies ja menee kivasti mut kun riidellään ni tää on yhtä helvettiä--- Mies sanoo vihoissaan inhottavia asioita jotka loukkaa mua tosi pahasti, kuten tässä riidassa ettei meidän olis pitänyt tehdä yhdessä lapsia...!VOiko pahemmin enää sanoa!!!!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat