Mitä mieltä olette prisman lastenvaatteista ?

Vierailija

Itse vasta hiljattain tajusin miten kivoja vaatteita sieltäkin voi löytää ..

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Nehän myy samoja esim. Finnwearin, Moomin ja Disney vaatteita kuin muutkin kaupat ja samaa laatuahan ne ovat mistä tahansa ostettuina. Muutaman Giraf-vaatteenkin olen ostanut, kun on ollut kiire ja niihin olen ollut positiivisesti yllättynyt. Ei mitään huippulaatua, mutta hintaansa nähden hyviä.

Vierailija

Kerran ostin jotkut Lassi & Leevi Lenkkarit ja tuntuu että ovat jo ihan finaalissa, yhden kevään jälkeen. Eikä siis pelkkä ulkomuoto, vaan ovat jotenkin kulahtaneet.

Vaatteissa suosin " kestävämpiä" metrkkejä, Elle, No Added Sugar, Timberland, Gant... Koska meillä kolme käyttäjää. Kokemus on osoittanut, ettei halpaan kannata satsata. Tosin pakko sanoa että H&M - varsinkin postimyynti- on ollut tosi hyvä käyttövaatettaja. Prsiman ja CM:n " KidsKIDS" , Ciraf, jne. on olleet tosi kammottavaa laatua, nukkaantuvat heti ja ovat muutenkin ankeita.

Vierailija

Varsinkin laatu on ollut samaa luokkaa kuin lindex, h&m, jne. Jos Prismasta ostan, niin näin aleaikaan. Just löysin tytölle sammarit 4¿ ja verkkapuvun 5¿. Peruskäyttövaatetta halvalla, vaikka ei mitään huippuhienoja olleetkaan.

Vierailija

myy myös zalekuan,tracyn 3 pommesin vaatteita ja ovat olleet tosi ihania. Nyt siellä on muuten uudistettu lasten osasto kassojen edustalla , yllättävän kivan näköinen

Vierailija

hyviä kohtuuhintaisia lasten vaatteita. Olin muuten just tänään ostamassa potkuhousuja kokoa 68 cm ja niitä sai lastenvaateliikkeistä hakemalla hakea. Pieniä 56 ja 62 cm kyllä löytyi, mutta heti isompia vain parista mallista. Sitten kävin Prismassa ruokaostoksilla ja sieltähän niitä potkareitakin alkoi löytyä.

Vierailija

Sama täällä. Prsimasta ostan paljon, lastenvaatteet siellä ovat nättejä ja laadukkaita ja saa vaikka Reimatecit samalla kun ruuat. Itselle sieltä sen sijaan ei kyllä löydy yhtikäs mitään, mummovaatteita vain.

Vierailija

tehdas oli jossain pohjanmaalla

Sitä vastoin CM:n merkit eivät ole suomalaisia

Prismassa tykkään kovasti Pippi-merkin valikoimasta!

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat