Kiltit naiset, voisitteko kertoa,

Vierailija

kuka on Stella? Hänestä välillä aina vaahdotaan täällä niin paljon, mutta itsellä on mennyt IHAN OHI, että mistä hän on täällä niin " kuuluisa" . Monesti saatan itse käydä täällä päivittäin ja sitten tulee kuukausien tauko. Sit taas aletaan vaahtoamaan Stellasta?????? Ja tietty, olen taas niin ulapalla, mutta eihän mun ole pakko saada tietää, olisi vain kiva;)))) Ja kaikista parasta ois, jos Stella kertoisi itse:))

Kertokaa, kiltit<3

Kommentit (8)

Vierailija

Yhdessä toisessa ketjussa joku $80 (muistaakseni) vastaili juomisesta ja baareissa käymisistään! Oli aika alkoholiin MENEVÄ! Sit joku kysyi siinä, että onko kyseinen ihminen se " Stella" , joten ajattelin vaan, että kyseisen " ihmisen" juttuja ei kannata ottaa tosissaan. Kiitos:)

-ap

Vierailija

Lisäksi hän ehti aamupäivän aikana rakastella miehensä kanssa 3 kertaa, viedä lapset ulos 3 kertaa, pyykätä, siivoilla ja kokata.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Lisäksi hän ehti aamupäivän aikana rakastella miehensä kanssa 3 kertaa, viedä lapset ulos 3 kertaa, pyykätä, siivoilla ja kokata.

Vierailija

Täällä ei oo nimittäin pitkään aikaa puhuttu Stellasta yhtään mitään!!! Eipä oo rouvaa näkynyt.

Ilmeisesti huomasit saman ja haluut vaan provota taas sen saman jänkkäyksen mikä täällä käydään tasasin välein ja nostellaan kaikki vanhat ketjut ylös.

Mee nukkumaan. Jookos?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat