Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>

Nokian HAI-kumisaappaiden seksuaalinen merkitys?

Kertoisiko minulle minkä alaryhmän tunnusmerkki noiden saappaiden käyttö on. Hesarin jossain liitteessä mainittiin niillä olevan jokin seksuaalinen merkitys. Asia jäi vaivaamaan..

[quote author="Vierailija" time="11.09.2008 klo 08:09"]

Kertoisiko minulle minkä alaryhmän tunnusmerkki noiden saappaiden käyttö on. Hesarin jossain liitteessä mainittiin niillä olevan jokin seksuaalinen merkitys. Asia jäi vaivaamaan..

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
Viestejä sivulla

Mielenkiintoista...minä ainakin olen ihan tavallinen hetero hai-saappaissa.

Seksiä vähemmän kuin keskimäärin (ne pienet lapset ja univaje nääs...).
Ehkä ne hai-saappaat liittyy kuivahtaneeseen seksielämään?

[quote author="Vierailija" time="11.09.2008 klo 08:32"]

[/quote]
0 0

mä voisin veikata tätä samaa :) Saappaita näkee vähemmän tuoreilla pareilla...

[quote author="Vierailija" time="11.09.2008 klo 08:38"]

[quote]

[/quote]

[/quote]
0 0

No ainakin kulttuuri- ja designalalla olevilla, tai muuten visuaalisuudesta

kiinnostuneillä, näyttää näitä saappaita olevan. Ehkä laukun merkityssisältö ei liity pelkästään seksuaalisuuteen, .vaikka joku on sellaisia päätelmiä tehnytkin.
Hesarin Nytin jutut nyt ovat mitä ovat...
t.2

[quote author="Vierailija" time="11.09.2008 klo 09:20"]

kiinnostuneillä, näyttää näitä saappaita olevan. Ehkä laukun merkityssisältö ei liity pelkästään seksuaalisuuteen, .vaikka joku on sellaisia päätelmiä tehnytkin.
Hesarin Nytin jutut nyt ovat mitä ovat...
t.2

[/quote]
0 0

No hyvä!

Kuulun juuri edellä mainittuihin porukoihin: kulttuurialalla työskentelevä, univajeinen pikkulasten äiti.

Eräänä päivänä vaan rupesin tätä pohtimaan, kun kaupassa lompsin uusissa hai-saappaissani niin eräs nuori nainen tuijotti minua kiinteästi ja imeskeli samanaikaisesti siilitukkaisen naispartnerinsa korvaa. Yleensä näin ei käy. Ehkä hän sitten vaan halusi provosoida tavis-perheenäitiä (lapset eivät kyllä olleet mukana), joka säälittävästi lompsii ympäriinsä kumisaappaissa.

ap

[quote author="Vierailija" time="11.09.2008 klo 09:46"]

Kuulun juuri edellä mainittuihin porukoihin: kulttuurialalla työskentelevä, univajeinen pikkulasten äiti.

Eräänä päivänä vaan rupesin tätä pohtimaan, kun kaupassa lompsin uusissa hai-saappaissani niin eräs nuori nainen tuijotti minua kiinteästi ja imeskeli samanaikaisesti siilitukkaisen naispartnerinsa korvaa. Yleensä näin ei käy. Ehkä hän sitten vaan halusi provosoida tavis-perheenäitiä (lapset eivät kyllä olleet mukana), joka säälittävästi lompsii ympäriinsä kumisaappaissa.

ap

[/quote]
1 0

siis

eihän se mikään tunnusmerkki ole, vaan fetissi. Jotkut vaan saa kicksejä kumisaappaista. Mietipäs kun seuraavan kerran sateella kuljet hai-saappaissasi, niin jossain autossa istuu joku ukko kyttäämässä ja tumputtaa.

[quote author="Vierailija" time="11.09.2008 klo 11:26"]

eihän se mikään tunnusmerkki ole, vaan fetissi. Jotkut vaan saa kicksejä kumisaappaista. Mietipäs kun seuraavan kerran sateella kuljet hai-saappaissasi, niin jossain autossa istuu joku ukko kyttäämässä ja tumputtaa.

[/quote]
0 0

Ilmeisesti kumisaappaat sitten innostavat niin homoja kuin heteroita.

Minä taas sain vastakkaista sukupuolta olevalta huomiota, kun lampsin kumppareissa. Joten ei oikein voi vielä tehdä päätelmiä hai-saappaiden ja seksuaalisuuden korrelaatiosta...ainakaan jos otos on 2 tapausta...
t. 2

[quote author="Vierailija" time="11.09.2008 klo 11:36"]

Minä taas sain vastakkaista sukupuolta olevalta huomiota, kun lampsin kumppareissa. Joten ei oikein voi vielä tehdä päätelmiä hai-saappaiden ja seksuaalisuuden korrelaatiosta...ainakaan jos otos on 2 tapausta...
t. 2

[/quote]
0 0

Korrelaatiosta tuli mieleen että

kokeilepa imuroida Hait jalassa.
Voi korreloida aika lujaa.

[quote author="Borgå72" time="11.09.2008 klo 11:38"]

kokeilepa imuroida Hait jalassa.
Voi korreloida aika lujaa.

[/quote]
0 0

Kas, samoja mietin toissa yönä

lampsiessani univajeisena pikkulapsen äitinä hai-saappaissani. Jostakin syystä tunnen olevani kaikkein kauneimmillani, rennoimmillani ja kukkeimmillani hai-saappaissani kaatosateessa.

[quote author="Vierailija" time="11.09.2008 klo 16:04"]

lampsiessani univajeisena pikkulapsen äitinä hai-saappaissani. Jostakin syystä tunnen olevani kaikkein kauneimmillani, rennoimmillani ja kukkeimmillani hai-saappaissani kaatosateessa.

[/quote]
1 0
Viestejä sivulla