Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>
1/31

Menin pettämään eilen miestäni hänen veljensä kanssa, kertoakko miehelle vai ei?

kamala häpeä ja en tiedä pystynkö pitämään tämän kaiken sisälläni, haluaisin kertoa miehelleni mutta se olisi varma ero. Lapset ovat vasta pieniä joten tuntuu että minun pitäisi heidän takiaan yrittää pitää salaisuus omana tietonani, miehen veli ei ainakaan mene koskaan sanomaan kun sitä hävettää niin kovin koko juttu. Olin aivan kamalassa kännissä ja heräsin aamulla miehen veljen luota alasti hänen viereltään, eikä mitään muistikuvaa koko illasta. Häipysin samantien, onneksi se ei herännyt. Lähettäisitkö sinä minuna tälle mieheni veljelle viestin jossa kysyisit illan tapahtumista? Voi seuraavissa perhejuhlissa olla aika mielenkiintoista olla jos en hänen kanssaan asiasta puhu. Eksyimme vahingossa samaan baariin jossa hän oli kavereidensa kanssa ja siitä se sitten lähti

voi kuinka kamala tilanne, mieheni onneksi tiesi että tulen vasta aamulla kun olen " kaverin" luona yötä

[quote author="kukkainen" time="25.02.2007 klo 13:45"]

kamala häpeä ja en tiedä pystynkö pitämään tämän kaiken sisälläni, haluaisin kertoa miehelleni mutta se olisi varma ero. Lapset ovat vasta pieniä joten tuntuu että minun pitäisi heidän takiaan yrittää pitää salaisuus omana tietonani, miehen veli ei ainakaan mene koskaan sanomaan kun sitä hävettää niin kovin koko juttu. Olin aivan kamalassa kännissä ja heräsin aamulla miehen veljen luota alasti hänen viereltään, eikä mitään muistikuvaa koko illasta. Häipysin samantien, onneksi se ei herännyt. Lähettäisitkö sinä minuna tälle mieheni veljelle viestin jossa kysyisit illan tapahtumista? Voi seuraavissa perhejuhlissa olla aika mielenkiintoista olla jos en hänen kanssaan asiasta puhu. Eksyimme vahingossa samaan baariin jossa hän oli kavereidensa kanssa ja siitä se sitten lähti

voi kuinka kamala tilanne, mieheni onneksi tiesi että tulen vasta aamulla kun olen " kaverin" luona yötä

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
1/31

et kerro miehellesi

jos oikeesti kadut etkä halua veljesten ja sinun ja miehesi välejä rikkoja pysyt hiljaa ja kärsit yksin omantuntosi kanssa. paras rangaistus on juuri se että saat itse asian kanssa elää loppu elämäsi. toivottavasti otit opiksesi etkä tee noin toista kertaa.

[quote author="Vierailija" time="25.02.2007 klo 14:00"]

jos oikeesti kadut etkä halua veljesten ja sinun ja miehesi välejä rikkoja pysyt hiljaa ja kärsit yksin omantuntosi kanssa. paras rangaistus on juuri se että saat itse asian kanssa elää loppu elämäsi. toivottavasti otit opiksesi etkä tee noin toista kertaa.

[/quote]
0 0
1/31

Sinä ja lankosi pidätte turpanne kiinni ikuisesti ja kärsitte yksin. Miehesi ei tarvitse maksaa teidän mokailustanne.

[quote author="Vierailija" time="25.02.2007 klo 14:01"]

[/quote]
0 0
1/31

Olen tehnyt saman tyhmyyden. En kertonut. Nut kukaan ei edes muista koko juttua, paitsi minä.

[quote author="Vierailija" time="25.02.2007 klo 14:02"]

[/quote]
0 0
1/31

porvoo?

saapa nähdä kertooko veli itse miehellesi...
kipeä aihe. välillä nähty veljentappoja just tuollaisissa tilanteissa. :(

[quote author="Vierailija" time="25.02.2007 klo 14:03"]

saapa nähdä kertooko veli itse miehellesi...
kipeä aihe. välillä nähty veljentappoja just tuollaisissa tilanteissa. :(

[/quote]
0 0
1/31

Joo, pidä vaan suusi kiinni ja miehen veli kanssa

Turha kaataa painolastia viattoman miehesi niskaan. Mun ystävätteren mies sekoili kännissä pelireissulla. Tää ystäväni mies -onka itsekkyys muutenkin huipussaan- " okseninsi" kaiken ystävättärelleni jotta saisi pahan olonsa purettua ja säälittelyä osakseen, miesrassukka.

Joskus on hyvä olla hiljaa ja kantaa itse vastuu jaENNENKAIKKEA OTTAA OPIKSEEN; AIKUISET IHMISET!!!!!

[quote author="Vierailija" time="25.02.2007 klo 14:07"]

Turha kaataa painolastia viattoman miehesi niskaan. Mun ystävätteren mies sekoili kännissä pelireissulla. Tää ystäväni mies -onka itsekkyys muutenkin huipussaan- " okseninsi" kaiken ystävättärelleni jotta saisi pahan olonsa purettua ja säälittelyä osakseen, miesrassukka.

Joskus on hyvä olla hiljaa ja kantaa itse vastuu jaENNENKAIKKEA OTTAA OPIKSEEN; AIKUISET IHMISET!!!!!

[/quote]
0 0
1/31

älä kerro. jos rakastat miestäsi ja lapsiasi niin älä todellakaan kerro.

[quote author="Vierailija" time="25.02.2007 klo 14:08"]

[/quote]
0 0
1/31

Ai jai jos veli alkaa rehennellä asialla ja vaatii esim. uusintaa...

älä anna toiste.
Oletko muuten varma, ettet ole saanut tautia/tullut raskaaksi?

[quote author="Vierailija" time="25.02.2007 klo 14:13"]

älä anna toiste.
Oletko muuten varma, ettet ole saanut tautia/tullut raskaaksi?

[/quote]
0 0
1/31

Olet helvetin hölmö, ap. Mistä sun kaltaisia luusereita oikein sikiää?

[quote author="Vierailija" time="25.02.2007 klo 14:14"]

[/quote]
0 0
1/31

Tää on provo!!!

Miksi muuten olisit sanonut miehellesi muka olevan " kaverin" luona yötä, jos juttu oli vahinko??

Vierilija:voi kuinka kamala tilanne, mieheni onneksi tiesi että tulen vasta aamulla kun olen " kaverin" luona yötä

[quote author="Vierailija" time="25.02.2007 klo 14:16"]

Miksi muuten olisit sanonut miehellesi muka olevan " kaverin" luona yötä, jos juttu oli vahinko??

Vierilija:voi kuinka kamala tilanne, mieheni onneksi tiesi että tulen vasta aamulla kun olen " kaverin" luona yötä

[/quote]
0 0
1/31

Kerro vain, ethän ole antanut kenellekkään vieraalle miehelle vaan ihan tutulle.

Mutta kuinka ihminen voi olla noin tyhmä edes kännissä? Ei ymmärrä ei...

[quote author="Vierailija" time="25.02.2007 klo 15:01"]

Mutta kuinka ihminen voi olla noin tyhmä edes kännissä? Ei ymmärrä ei...

[/quote]
0 0