Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>
1/19

Emätinorgasmi on ihan yliarvostettu juttu!

Sain eilen elämäni ensimmäisen G-piste/emätinorgasmin, eikä se ollut yhtään sen parempi kuin hyvä klitorisorkkukaan! Olen ihan pettynyt, luulin että kyse on jostain ihan maagisesta ja tajunnanräjäyttävästä kokemuksesta. Tosin klitorisorgasminikin ovat kyllä aina olleet tosi hyviä enkä ole jäänyt kaipaamaan yhtään parempaa, siksi en ole aiemmin suuremmin tuota emätinorkkua yrittänytkään.

[quote author="Vierailija" time="28.02.2007 klo 11:49"]

Sain eilen elämäni ensimmäisen G-piste/emätinorgasmin, eikä se ollut yhtään sen parempi kuin hyvä klitorisorkkukaan! Olen ihan pettynyt, luulin että kyse on jostain ihan maagisesta ja tajunnanräjäyttävästä kokemuksesta. Tosin klitorisorgasminikin ovat kyllä aina olleet tosi hyviä enkä ole jäänyt kaipaamaan yhtään parempaa, siksi en ole aiemmin suuremmin tuota emätinorkkua yrittänytkään.

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
1/19

Puhu vaan omasta puolestasi.

Älä yleistä.

Vierailija:

[quote author="Vierailija" time="28.02.2007 klo 12:42"]

Älä yleistä.

Vierailija:

[quote]

[/quote]

[/quote]
0 0
1/19

Sun latteita orgasmeja ei voine verrata omiini tajuttoman tujuihin orgasmeihin jotka ravisuttaa kehoani holtittomasti jalat vispaa kuin epiliepsiakohtauksessa - luulisin

[quote author="Vierailija" time="28.02.2007 klo 12:49"]

[/quote]
0 0
1/19

Mulla on kahdenlaisia orgasmeja, vaikka saan ne klitoriskiihotuksella (vain)

toiset orkut tuntuvat klitan puolella, toiset emättimessä supisteluna. Ja sitten on sellaisia, jotka tuntuvat molemmissa, yleensä alkavat klitoriksen puolelta siirtyen emättimen supisteluun. Kaikki ovat aivan yhtä hyviä orgasmeja.

[quote author="Vierailija" time="28.02.2007 klo 13:17"]

toiset orkut tuntuvat klitan puolella, toiset emättimessä supisteluna. Ja sitten on sellaisia, jotka tuntuvat molemmissa, yleensä alkavat klitoriksen puolelta siirtyen emättimen supisteluun. Kaikki ovat aivan yhtä hyviä orgasmeja.

[/quote]
0 0
1/19

näin myös mulla

Vierailija:

ja siksipä en usko moiseen emätinorkkuun tai g-pisteeseen lainkaan.

[quote author="Vierailija" time="28.02.2007 klo 15:24"]

Vierailija:

[quote]

[/quote]

ja siksipä en usko moiseen emätinorkkuun tai g-pisteeseen lainkaan.

[/quote]
0 0
1/19

Niin, siis...

kysehän ei ollut siitä, että orgasmit olisivat laimeita kummallakaan tavalla. Ilmeisesti sitten vain ne klitorisversiotkin ovat minulla sen verran voimakkaita, että siihen ei paljon lisäämistä ole. Mutta kuten sanottu, eipä ole tarvettakaan. : )

Ja epileptiselle vispaajalle vielä: Kummallista että vedit tästä herneen nenään, toivottavasti tuli jo pois.

[quote author="Vierailija" time="28.02.2007 klo 16:03"]

kysehän ei ollut siitä, että orgasmit olisivat laimeita kummallakaan tavalla. Ilmeisesti sitten vain ne klitorisversiotkin ovat minulla sen verran voimakkaita, että siihen ei paljon lisäämistä ole. Mutta kuten sanottu, eipä ole tarvettakaan. : )

Ja epileptiselle vispaajalle vielä: Kummallista että vedit tästä herneen nenään, toivottavasti tuli jo pois.

[/quote]
0 0
1/19

4:lle

Sinä et ole kokenut ilmeisesti koskaan emätinorgasmia. Siihen ei tarvita klitoriskiihotusta lainkaan.

[quote author="Vierailija" time="28.02.2007 klo 16:04"]

Sinä et ole kokenut ilmeisesti koskaan emätinorgasmia. Siihen ei tarvita klitoriskiihotusta lainkaan.

[/quote]
0 0
1/19

Keskustelijoilta

on jäänyt vielä yhdentyyppinen orgasmi käsittelemättä: Anaaliorgasmi.
Anaaliorgasmi on minulla lähes yhtä voimakas kuin emätin- ja klitorisorgasmi. Aivan ihana siis sekin.

[quote author="Vierailija" time="28.02.2007 klo 16:46"]

on jäänyt vielä yhdentyyppinen orgasmi käsittelemättä: Anaaliorgasmi.
Anaaliorgasmi on minulla lähes yhtä voimakas kuin emätin- ja klitorisorgasmi. Aivan ihana siis sekin.

[/quote]
0 0
1/19

Minulla on monenlaisia ja eri puolilla tuntuvia orgasmeja.

Kaikki niistä voivat olla joko voimakkaita tai laimeita. Mitään poppakonstia takuuvarmaan voimakkaaseen orgasmiin en ole keksinyt. Kaikki riippuu tilanteesta.

[quote author="Vierailija" time="28.02.2007 klo 17:14"]

Kaikki niistä voivat olla joko voimakkaita tai laimeita. Mitään poppakonstia takuuvarmaan voimakkaaseen orgasmiin en ole keksinyt. Kaikki riippuu tilanteesta.

[/quote]
0 0
1/19

Joo ja se varmaan tuntuu sitten persereiässä?!?

Vierailija:

Jos emätinorgasmi on emättimen supistelua - niin sellaista olen kyllä kokenut. En oikein usko, että emättimellä olisi miljoonaa erilaista tapaa supistella.

[quote author="Vierailija" time="28.02.2007 klo 17:41"]

Vierailija:

[quote]

[/quote]

Jos emätinorgasmi on emättimen supistelua - niin sellaista olen kyllä kokenut. En oikein usko, että emättimellä olisi miljoonaa erilaista tapaa supistella.

[/quote]
0 0
1/19

Kyllähän emätin supistelee klittaorgasmissakin.

Vierailija:

Emätinorgasmilla kai tarkoitetaan orkkua, joka " lähtee" emättimestä ja tuntuu lähinnä siellä.

[quote author="Vierailija" time="28.02.2007 klo 17:45"]

Vierailija:

[quote]

[/quote]

Emätinorgasmilla kai tarkoitetaan orkkua, joka " lähtee" emättimestä ja tuntuu lähinnä siellä.

[/quote]
0 0
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä