Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>

Tahtoo

Löytyiskö 25 vuotiaalle raskaana olevalle ja varatulle naiselle panoseuraa täydellä luottamuksella??? Mielummin pohjoisesta...

[quote author="Vierailija" time="16.09.2008 klo 10:44"]

Löytyiskö 25 vuotiaalle raskaana olevalle ja varatulle naiselle panoseuraa täydellä luottamuksella??? Mielummin pohjoisesta...

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Täällä etelässäkin tahtoo....

ja samassa tilanteessa oleva 37v nainen. Ihan älytön halu tuntematonta miestä saada ja mikä hulluinta, vaikka naisenkin kanssa (en ole ikinä harrastanut seksiä naisen kanssa).

[quote author="Vierailija" time="08.10.2008 klo 10:48"]

ja samassa tilanteessa oleva 37v nainen. Ihan älytön halu tuntematonta miestä saada ja mikä hulluinta, vaikka naisenkin kanssa (en ole ikinä harrastanut seksiä naisen kanssa).

[/quote]
0 0

Etelässä olis tarjolla

olen aina halunnut saada nussia raskaana olevaa kiimaista naista. Oma vaimo tuskin enää suostuu raskaaksi.

[quote author="Vierailija" time="08.10.2008 klo 21:57"]

olen aina halunnut saada nussia raskaana olevaa kiimaista naista. Oma vaimo tuskin enää suostuu raskaaksi.

[/quote]
0 0

vauuh.

Haluisin se olisi kihoittavaa ja erillainen kokemus.
Olen myös p-suomesta

[quote author="Vierailija" time="09.10.2008 klo 08:26"]

Haluisin se olisi kihoittavaa ja erillainen kokemus.
Olen myös p-suomesta

[/quote]
0 0

Miten

voisimme tämän asian ratkaista?

[quote author="Vierailija" time="09.10.2008 klo 12:35"]

voisimme tämän asian ratkaista?

[/quote]
0 0

Kyllä

Onhan nainen seksikäs raskaana, ja halukkuus vielä lisää sitä viehättävyyttä.
Siispä kirjoita pohjmies@suomi24.fi niin päästään asiaan.

[quote author="Vierailija" time="11.10.2008 klo 19:30"]

Onhan nainen seksikäs raskaana, ja halukkuus vielä lisää sitä viehättävyyttä.
Siispä kirjoita pohjmies@suomi24.fi niin päästään asiaan.

[/quote]
0 0

Käviskö netsex

Ihan vaan netissä jotain kivaa

Aviomies

[quote author="Vierailija" time="12.10.2008 klo 17:38"]

Ihan vaan netissä jotain kivaa

Aviomies

[/quote]
0 0

uusiksi

Pohjmies on luotettava, ja raskaana olo, ja halukkuus ovat hyveitä jotka kiinnostavat. Muuten olen naisten suhteen valikoiva, eikä yhden yön suhteet kiinnosta.

[quote author="Vierailija" time="20.10.2008 klo 21:23"]

Pohjmies on luotettava, ja raskaana olo, ja halukkuus ovat hyveitä jotka kiinnostavat. Muuten olen naisten suhteen valikoiva, eikä yhden yön suhteet kiinnosta.

[/quote]
0 0

panoseuraa naiselle

Jos panoseura kiinnostaa, niin paras tapa etsiä sitä ei ole varmasti tällä palstalla huhuilu. Suosittelen ehdottomasti käymään tällä sivustolla katsomassa parhaat paikat panoseuran etsimiseen: http://www.seksiseuraa.eu/panoseuraa/
Itse olen kokeillut kaikkia tuolla sivustolla mainittuja deittipalveluita, ja hyvin on panoseuraa ainakin tähän mennessä löytynyt.

[quote author="Vierailija" time="26.07.2012 klo 21:20"]

Jos panoseura kiinnostaa, niin paras tapa etsiä sitä ei ole varmasti tällä palstalla huhuilu. Suosittelen ehdottomasti käymään tällä sivustolla katsomassa parhaat paikat panoseuran etsimiseen: http://www.seksiseuraa.eu/panoseuraa/
Itse olen kokeillut kaikkia tuolla sivustolla mainittuja deittipalveluita, ja hyvin on panoseuraa ainakin tähän mennessä löytynyt.

[/quote]
0 0