Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>

Mistä johtuu pienet rakkulamaiset näpyt sormissa/käsissä, jotka tulevat ja puhkeavat itsekseen?

Välillä ei näy ollenkaan ja nyt taas sormessa pieni " rykelmä" .

[quote author="Vierailija" time="19.03.2007 klo 21:14"]

Välillä ei näy ollenkaan ja nyt taas sormessa pieni " rykelmä" .

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
Viestejä sivulla

Mulla moinen diagnosoitiin atopiaksi.

Tulee mulla liiasta vedellä läträilystä. Käytän puuvillahanskoja+kumihanskoja jos pakko söhlätä veden kanssa. Rasvaan paljon, mulla myös vahva steroidirasva siihen jos tulee niitä näppyjä. Kerran meni pöpö sellasesta puhjenneesta rakkulasta sisään ja kädet näyttivät kuin hapon syövyttämiltä.

[quote author="Vierailija" time="19.03.2007 klo 21:19"]

Tulee mulla liiasta vedellä läträilystä. Käytän puuvillahanskoja+kumihanskoja jos pakko söhlätä veden kanssa. Rasvaan paljon, mulla myös vahva steroidirasva siihen jos tulee niitä näppyjä. Kerran meni pöpö sellasesta puhjenneesta rakkulasta sisään ja kädet näyttivät kuin hapon syövyttämiltä.

[/quote]
0 0

mulla jopa tulehtu kädet kerran tuon takia ilmeisesti,

ihottuma oli kauhea ja lääkäri määräsi antibiootit mutta ei osaanut sanoa mistä näpyt johtuvat. ap

[quote author="Vierailija" time="19.03.2007 klo 21:20"]

ihottuma oli kauhea ja lääkäri määräsi antibiootit mutta ei osaanut sanoa mistä näpyt johtuvat. ap

[/quote]
0 0

Mulle tulee niitä pieniä, kipeitä vesikelloja sormiin aina kun stressaan jotain.

[quote author="Vierailija" time="19.03.2007 klo 21:21"]

[/quote]
0 0

-

mun miehelle tuli niitä kun se vielä tupakoi. Kun lopetti niin näpytkin melkein häipyi. Ceralan auttoi ainakin hänelle, siis perusvoide + tupakoinnin lopetus..

[quote author="Vierailija" time="19.03.2007 klo 21:25"]

mun miehelle tuli niitä kun se vielä tupakoi. Kun lopetti niin näpytkin melkein häipyi. Ceralan auttoi ainakin hänelle, siis perusvoide + tupakoinnin lopetus..

[/quote]
0 0

allergista ihottumaa, ns. nokkosrokkoa. Käy lääkärissä, saat voidetta.

[quote author="Vierailija" time="19.03.2007 klo 21:27"]

[/quote]
0 0

Mina oon kans atoopikko ja sanon niita rakkuloita stressinappyloiksi. Tuntuvat pahenevan, kun on liian paljon haslinkia (yleensa toissa).

[quote author="Vierailija" time="19.03.2007 klo 21:29"]

[/quote]
0 0

Minä taas sain niitä näppylöitä

koska minulla on tosi paha nikkeliallergia. Kortisoonirasva auttoi. Nikkeliä on paha välttää, mutta viime vuosina ne ovat silti pysyneet poissa ihan sillä, etten käytä edes nikkelitestattuja koruja tms.

[quote author="Vierailija" time="19.03.2007 klo 21:32"]

koska minulla on tosi paha nikkeliallergia. Kortisoonirasva auttoi. Nikkeliä on paha välttää, mutta viime vuosina ne ovat silti pysyneet poissa ihan sillä, etten käytä edes nikkelitestattuja koruja tms.

[/quote]
0 0

-------

kyllä kuulostaa nikkeliallergialta. leviävät vielä kun rakkulat puhkeilevat...

[quote author="7.6.06" time="19.03.2007 klo 22:19"]

kyllä kuulostaa nikkeliallergialta. leviävät vielä kun rakkulat puhkeilevat...

[/quote]
0 0

tarkotatteko niitä mitkä kutisee helvetillisesti?

Ja kun raapii niin aukeavat ja markivät... minulla atooppinen iho ja noita tulee myös säännöllisesti, minulla on auttanut hydrocortison jos sitä laittaa heti kun niitä alkaa ilmaantua. Jos pääsee pahaksi niin ei auta enää.

[quote author="Vierailija" time="19.03.2007 klo 22:28"]

Ja kun raapii niin aukeavat ja markivät... minulla atooppinen iho ja noita tulee myös säännöllisesti, minulla on auttanut hydrocortison jos sitä laittaa heti kun niitä alkaa ilmaantua. Jos pääsee pahaksi niin ei auta enää.

[/quote]
0 0

niitä on eri tyyppisiä, et ole ajatellut käydä ihotautilääkärin pakeilla?

[quote author="Vierailija" time="19.03.2007 klo 22:52"]

[/quote]
1 0
Viestejä sivulla