Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>

13vee tyttö, ostatteko vaatteita lastenpuolelta tai aikuisten puolelta? kokoa?

nyt on tytön mielestä niin makeata kun saa hienot vaatteet naisten puolelta, XS tai 32/34 kokoisia, kuulemma lasten puolella on niin lapsellisia tyylisiä vaatteita vaikka sieltäkin menisi 164 ja 170. Miten teillä?

[quote author="Vierailija" time="02.04.2007 klo 21:24"]

nyt on tytön mielestä niin makeata kun saa hienot vaatteet naisten puolelta, XS tai 32/34 kokoisia, kuulemma lasten puolella on niin lapsellisia tyylisiä vaatteita vaikka sieltäkin menisi 164 ja 170. Miten teillä?

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö

Miksi pitäisi jumittua jompaankumpaan puoleen?

Kannattaa varmaan ostaa vaatteet siltä puolelta mistä löytyy sopivaa!

[quote author="Vierailija" time="02.04.2007 klo 21:26"]

Kannattaa varmaan ostaa vaatteet siltä puolelta mistä löytyy sopivaa!

[/quote]
0 0

Mä olen 31v. nainen ja ostan usein esim. t-paidat ja topit

lasten puolelta sillä olen pieni kokoinen. Maksaa puolet vähemmän. Takkeja olen myös ostanut.

[quote author="Vierailija" time="02.04.2007 klo 21:28"]

lasten puolelta sillä olen pieni kokoinen. Maksaa puolet vähemmän. Takkeja olen myös ostanut.

[/quote]
0 0

En tiedä mistä mun 13-v vaatteensa ostaa

mutta näyttää lähinnä nokeentuneelta joulukuuselta:/

[quote author="Vierailija" time="02.04.2007 klo 21:32"]

mutta näyttää lähinnä nokeentuneelta joulukuuselta:/

[/quote]
0 0

Aikusten puolelta

neiti on 178cm pitkä ja uimarina leveeharteinen ja lihaksikas, lastenkoot ei mene millään. Eikä kyllä kaikki aikustenkootkaan, tuntuu että aina kirraa jostain. Ja ylipainoa ei ole, tammikuussa painoi 53 kiloo. (Joku kuitenkin alkaa heti epäillä ylipainoa...)

[quote author="Vierailija" time="03.04.2007 klo 02:27"]

neiti on 178cm pitkä ja uimarina leveeharteinen ja lihaksikas, lastenkoot ei mene millään. Eikä kyllä kaikki aikustenkootkaan, tuntuu että aina kirraa jostain. Ja ylipainoa ei ole, tammikuussa painoi 53 kiloo. (Joku kuitenkin alkaa heti epäillä ylipainoa...)

[/quote]
0 0

Meidän 12 ja 13v ostavat sekaisin, lasten 160/164cm ja nuorten ja naisten XS-S/32-24 kokoa.

Suosikkeja ovat lasten vaatteissa Zara, Edc, Esprit, Benetton ja H&M. Nuorten vaatteissa kaikki mahdollinen. Naisten vaatteissa esim Hilfiger, Lacoste, Sisley, Mango, Jackpot. Myös Uff:lla ja kirppareilla löytyy heille vanhan aikaisia www. hel-looks. com tyyppisiä vaatteita.

Mitään Ellen tai Kenzon " äidin valitsemia" parempia ei suostuta laittamaan.

[quote author="Vierailija" time="03.04.2007 klo 02:40"]

Suosikkeja ovat lasten vaatteissa Zara, Edc, Esprit, Benetton ja H&M. Nuorten vaatteissa kaikki mahdollinen. Naisten vaatteissa esim Hilfiger, Lacoste, Sisley, Mango, Jackpot. Myös Uff:lla ja kirppareilla löytyy heille vanhan aikaisia www. hel-looks. com tyyppisiä vaatteita.

Mitään Ellen tai Kenzon " äidin valitsemia" parempia ei suostuta laittamaan.

[/quote]
0 0

Outoa

Outoa ettet tiedä mistä lapsesi vaatteensa hankkii!

Outoa olisi jos vanhempi kyttäisi mistä kolmetoistavuotias ostaa vaatteensa (tai vielä pahempaa: ostaisi ne lapselle itse)

[quote author="Vierailija" time="07.08.2012 klo 23:02"]

[quote]

Outoa ettet tiedä mistä lapsesi vaatteensa hankkii!

[/quote]

Outoa olisi jos vanhempi kyttäisi mistä kolmetoistavuotias ostaa vaatteensa (tai vielä pahempaa: ostaisi ne lapselle itse)

[/quote]
0 0