Kuka muistaa -ketju!! Tänne kaikki ilmiöt&ihmiset joita et usko kenenkään enää muistavan :)

Vierailija

Minä aloitan; Kittilän elämäntapa-intiaanit! :D

Sivut

Kommentit (824)

Vierailija

kartanosarja, tohtori Franck, lapsikohtalo, linna-sarja, Femina jne. Pitäiskin käydä antikassa hakemassa noita ihanuuksia. Voisin itkeä lukiessani näitä lapsuuden muistoja.

Vierailija

kun oli sellaset deodorantit, neljä erilaista, joissa oli jonku tytön kuva. Käytin sellasta silloin joskus teininä. Taisin olla jotain 12-14... Ehkä.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Mun oma lempparini oli kyllä Zero Nine, Kuusamosta. Kävin katsomassa keikoikllakin joskus 80-luvun loppupuolella. Keba oli myös hyvä.

Diggasin myös Zero Nineä, Peer Gynttiä ja Sielun Veljiä. Boycott oli kova sana....

Kuka muistaa leoparditrikoot?????

Ja ISOT viuhkat seinillä?

Vierailija

Kun vaan muistaisi miten se loru meni... jotenkin siinä oli: -vasta pesty, puhdas selkä, ....... ympyrä ja risti kuka siihen pisti.

Sitä pelattiin isolla porukalla monena iltana kaiken maailman myöhään eikä sillon ollut varmasti kaikkien muksujen vanhemmilla tietoa, että missä lapset luuhaa. Niin ja sit pelattiin maata ja kymmenen tikkua laudalla ym. muita ihania pihaleikkejä.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

Mielenterveysongelmiin sairastunutta...

Eikös täss kysytty mitä KUKAAN EI MUISTA ja joku viisas sanoo, että kukaan ei todellakaan muista sellaista henkilöä, joka sairastuu mieleltään!!

Viisas veto kaikkien materiaalien sijaan ja laittoi ajattelemaan!

Vierailija

Sain sen kasetin joskus eka luokalla, se oli silloin niin paras. Eka biisi joka iski suoraan sydämeen! " Tapasin siinuut bussipysäkillä...."

Vierailija

" Black-Pete salmiakkilevy Ärrältä, orannist kääreet! "

Mä en kestä! Yksi kauheimmista lapsuuden muistoistani on, kun menin ärrältä ostamaan tuota kyseistä namua, niin pyysin tädiltä tomerasti black jackiä! Siis kondomeita. Sitten tädin kanssa molemmat änkytettiin aikamme ja lopulta sain tuon karkin. En muista kuinka vanha olin, mutta kyllin vanha vissiin kun kuitenkin tajusin mihin olin sekoittanut.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat