Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>
1/29

Gallup: Montako seksikumppania sinulla on ollut?

Itselläni on ollut yksi, lapseni isä. Ikää mulla 30v.

[quote author="Vierailija" time="05.05.2007 klo 21:24"]

Itselläni on ollut yksi, lapseni isä. Ikää mulla 30v.

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
1/29

Sekosin 45 jälkeen. Että noin 50?

Nainen 24v ja avoliitossa 1 lapsi.

[quote author="Vierailija" time="05.05.2007 klo 21:44"]

Nainen 24v ja avoliitossa 1 lapsi.

[/quote]
0 0
1/29

8 miestä :-)

Joista viimeisin on toistaiseksi saanut vasta suihinoton ;-)
Olen 35v. lapseton sinkkunainen.

[quote author="Vierailija" time="05.05.2007 klo 21:47"]

Joista viimeisin on toistaiseksi saanut vasta suihinoton ;-)
Olen 35v. lapseton sinkkunainen.

[/quote]
0 0
1/29

39 v naisen " lista"

Ennen neitsyydenmenettämistä 17 v:na peuhasin vaikka kuinka monen kanssa kaiken maailman kotibileissä ilman yhdyntää kuitenkin.

Sitten oli pari poikaystävää ja neljä yhdenillanjuttua.

17 v yhtä ja samaa miestä, nyt melkein vuoden tauko ja nyt viimeisin miesystävä, joka varmasti jää viimeiseksikin :-)

Saldo siis 8 yhteensä.

[quote author="Vierailija" time="05.05.2007 klo 21:59"]

Ennen neitsyydenmenettämistä 17 v:na peuhasin vaikka kuinka monen kanssa kaiken maailman kotibileissä ilman yhdyntää kuitenkin.

Sitten oli pari poikaystävää ja neljä yhdenillanjuttua.

17 v yhtä ja samaa miestä, nyt melkein vuoden tauko ja nyt viimeisin miesystävä, joka varmasti jää viimeiseksikin :-)

Saldo siis 8 yhteensä.

[/quote]
0 0
1/29

11 miestä ja 1 nainen.

Ikää 26v ja kaksi lasta

[quote author="Vierailija" time="05.05.2007 klo 22:09"]

Ikää 26v ja kaksi lasta

[/quote]
0 0
1/29

Minulla niitä on ollut 4, jossa on puolet liikaa.

Ts. yks kusipää, joka vei multa neitsyyden ollessani niin kännissä etten tajunnu asiasta mitään (joo, on oma vika ku join liikaa mutta silti! Olin silloin 16v).

Sitten 17-v yks yhdenillan juttu, joka olis myös saanu jäädä tapahtumatta.

Seuraava myös 17-vuotiaana, kiva poika/mies, jonka kans seukkasin muutaman kuukauden.. on yhä paras ystäväni.

Ja neljäs on nykyinen, mahtava ja ihana mieheni, jonka kanssa seksi on taivaallista ja jonka kanssa olen opetellut kaikenlaista kivaa..suihinotot, anaalit yms.

Ja olen nainen, 28v

[quote author="Vierailija" time="05.05.2007 klo 22:11"]

Ts. yks kusipää, joka vei multa neitsyyden ollessani niin kännissä etten tajunnu asiasta mitään (joo, on oma vika ku join liikaa mutta silti! Olin silloin 16v).

Sitten 17-v yks yhdenillan juttu, joka olis myös saanu jäädä tapahtumatta.

Seuraava myös 17-vuotiaana, kiva poika/mies, jonka kans seukkasin muutaman kuukauden.. on yhä paras ystäväni.

Ja neljäs on nykyinen, mahtava ja ihana mieheni, jonka kanssa seksi on taivaallista ja jonka kanssa olen opetellut kaikenlaista kivaa..suihinotot, anaalit yms.

Ja olen nainen, 28v

[/quote]
0 0
1/29

30 v

ja yhdeksän kumppania. Neljä pidempiä seurusteluja, muut vähemmän pitkiä juttuja

[quote author="Vierailija" time="09.05.2007 klo 21:18"]

ja yhdeksän kumppania. Neljä pidempiä seurusteluja, muut vähemmän pitkiä juttuja

[/quote]
0 0
1/29

en oo tarkkaan laskenut mut n 30-40

ja ikää 28v ja nyt kahden lapsen äiti =)

[quote author="Vierailija" time="09.05.2007 klo 21:24"]

ja ikää 28v ja nyt kahden lapsen äiti =)

[/quote]
0 0
1/29

36v. mies

Kumppaneita ollut n.300 joista maksullisia 52
suurin osa ennen 30v. syntymäpäiviä koska viimeiset 8v. enemmän tai vähemmän seurustelusuhteessa elänyt...

[quote author="Vierailija" time="10.05.2007 klo 14:40"]

Kumppaneita ollut n.300 joista maksullisia 52
suurin osa ennen 30v. syntymäpäiviä koska viimeiset 8v. enemmän tai vähemmän seurustelusuhteessa elänyt...

[/quote]
0 0
1/29

6.

Ensimmäinen oli, kun olin 14. Kamalassa kännissä halusin menettää neitsyyden. Nyt kadutaa. Toinen oli 15-vuotiaana. Olin liian humalassa ja yksi (19-vuotias) poika pani minua väkisin. Kolmas oli tyttöystäväni, jonka kanssa seurustelin 2 vuotta. Erosimme, kun olin 18 vuotias. Neljäs oli yksi hyvä miespuolinen ystäväni, jonka kanssa sitten päädyttiin sänkyyn, se oli liian outoa, eikä ollut siis mukavaa. Sitten viides oli vaan yksi poika, jolle jäin yöksi illanistujaisten jälkeen. Sitten paras viimeisenä: Minun ihana mieheni, jonka kanssa olemme olleet ensi kuussa 3 vuotta yhdessä ja meillä on ihana vauva. :) Olisi ollut nin ihanaa menettää neitsyys hänelle, eikä sille tuntemattomalle pojalle silloin 14- vuotiaana. Olen nyt 21.

[quote author="Vierailija" time="10.05.2007 klo 14:49"]

Ensimmäinen oli, kun olin 14. Kamalassa kännissä halusin menettää neitsyyden. Nyt kadutaa. Toinen oli 15-vuotiaana. Olin liian humalassa ja yksi (19-vuotias) poika pani minua väkisin. Kolmas oli tyttöystäväni, jonka kanssa seurustelin 2 vuotta. Erosimme, kun olin 18 vuotias. Neljäs oli yksi hyvä miespuolinen ystäväni, jonka kanssa sitten päädyttiin sänkyyn, se oli liian outoa, eikä ollut siis mukavaa. Sitten viides oli vaan yksi poika, jolle jäin yöksi illanistujaisten jälkeen. Sitten paras viimeisenä: Minun ihana mieheni, jonka kanssa olemme olleet ensi kuussa 3 vuotta yhdessä ja meillä on ihana vauva. :) Olisi ollut nin ihanaa menettää neitsyys hänelle, eikä sille tuntemattomalle pojalle silloin 14- vuotiaana. Olen nyt 21.

[/quote]
0 0
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä