Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>
1/19

Tän minäkin haluan tietää.

Ja hintatasoa myös esim lyhyiden / puolipitkien hiusten leikkaus ja värjäys.

[quote author="Vierailija" time="22.05.2007 klo 18:57"]

Ja hintatasoa myös esim lyhyiden / puolipitkien hiusten leikkaus ja värjäys.

[/quote]
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
0 0
1/19

PÅ tapiolassa, kampaaja Kaiju (mies)

Ja sitten Niittykummussa Hiusstudio, molemmat kampaajat leikkaavat tosi hyvin!

[quote author="Vierailija" time="22.05.2007 klo 20:26"]

Ja sitten Niittykummussa Hiusstudio, molemmat kampaajat leikkaavat tosi hyvin!

[/quote]
0 0
1/19

Moi!

Mä voin " suositella" montaakin: 1) leikkaa taitavasti korvan verille, 2) leikkaa taitavasti omaan sormeen, 3) pudottaa lapsen hienosti koroketuolilta alas, 4) leikkaa hiukset niin, että kukaan ei huomaakaan, että olisi käynyt kampaajalla, 5) leikkaa hiukset niin, että sekaan jää pitkiä hiippoja sinne ja tänne.

Nämä kaikki eri kampaajia eri kampaamoissa Espoossa. Ai niin ja unohtui mainita, että meidän tiet on viime aikoina vieneet Vantaan puolelle kampaamoon/parturiin.

[quote author="melba" time="22.05.2007 klo 20:31"]

Mä voin " suositella" montaakin: 1) leikkaa taitavasti korvan verille, 2) leikkaa taitavasti omaan sormeen, 3) pudottaa lapsen hienosti koroketuolilta alas, 4) leikkaa hiukset niin, että kukaan ei huomaakaan, että olisi käynyt kampaajalla, 5) leikkaa hiukset niin, että sekaan jää pitkiä hiippoja sinne ja tänne.

Nämä kaikki eri kampaajia eri kampaamoissa Espoossa. Ai niin ja unohtui mainita, että meidän tiet on viime aikoina vieneet Vantaan puolelle kampaamoon/parturiin.

[/quote]
0 0
1/19

Hih, en ota kantaa ap:n kyssäriin (kun en espoolaisia kampaajia tunne), mutta Melballe sanoisin, että

parhainkin kampaaja leikkaa joskus sormeensa!
Syitä voi olla esim. uudet erittäin terävät sakset, kiire tai uusi tekniikka. Se ei vielä huonoa kampaajaa tee..
Katsoppas joskus huviksesi jonkun kampaajan vasenta etu- ja keskisormea.
-kampaaja-

[quote author="Vierailija" time="22.05.2007 klo 20:34"]

parhainkin kampaaja leikkaa joskus sormeensa!
Syitä voi olla esim. uudet erittäin terävät sakset, kiire tai uusi tekniikka. Se ei vielä huonoa kampaajaa tee..
Katsoppas joskus huviksesi jonkun kampaajan vasenta etu- ja keskisormea.
-kampaaja-

[/quote]
0 0
1/19

Moi!

Joo, uskon, että vahinkoja sattuu, mutta meillä kun ei taida olla yhtään " normaalia" kokemusta kampaaja-kokemusta Espoosta, niin se on melkein jo surkuhupaisaa.

[quote author="melba" time="22.05.2007 klo 21:54"]

Joo, uskon, että vahinkoja sattuu, mutta meillä kun ei taida olla yhtään " normaalia" kokemusta kampaaja-kokemusta Espoosta, niin se on melkein jo surkuhupaisaa.

[/quote]
0 0
1/19

No minä olen tykännyt Nicecutista Karakalliossa.

Osaavat kampaajat ja hyvä palvelu.

[quote author="Vierailija" time="22.05.2007 klo 21:58"]

Osaavat kampaajat ja hyvä palvelu.

[/quote]
0 0
10/19

modeface on erinomainen

Jos haluaa rauhallista ja laadukasta ilmapiiriä on tapiolassa sijaitseva Modeface oikea paikka. Siellä oikeasti katsotaan mikä sopii.
Hius ja ihonhoitotuotteet aivan ihania.
Lämpimiä ja ihania ammattilaisia.

[quote author="Vierailija" time="17.05.2010 klo 15:45"]

Jos haluaa rauhallista ja laadukasta ilmapiiriä on tapiolassa sijaitseva Modeface oikea paikka. Siellä oikeasti katsotaan mikä sopii.
Hius ja ihonhoitotuotteet aivan ihania.
Lämpimiä ja ihania ammattilaisia.

[/quote]
0 0
11/19

hei

kokeile capelloa niittykummussa.leikkaavat lastenkin hiuksia.itse ainakin olen ollut todella tyytyväinen.

[quote author="Vierailija" time="13.12.2010 klo 20:29"]

kokeile capelloa niittykummussa.leikkaavat lastenkin hiuksia.itse ainakin olen ollut todella tyytyväinen.

[/quote]
0 0
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä