Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>
1/12

vieras pitkä tumma hius kylppärissä merkki pettämisestä?

onko näin? Jos kotoa löytyy vieras hius niin onko mies silloin pettänyt ja tuonut toisen naisen yhteiseen kotiin?

Meillä löytyi kylppäristä tumma pitkä hius (itse olen melko lyhythiuksinen blondi). Kukaan ei tunnusta mitään.

[quote author="Vierailija" time="04.06.2007 klo 14:04"]

onko näin? Jos kotoa löytyy vieras hius niin onko mies silloin pettänyt ja tuonut toisen naisen yhteiseen kotiin?

Meillä löytyi kylppäristä tumma pitkä hius (itse olen melko lyhythiuksinen blondi). Kukaan ei tunnusta mitään.

[/quote]
0 2
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
1/12

Eikö teillä käy vieraita, joista jollain vastaava tukka?

[quote author="Vierailija" time="04.06.2007 klo 14:06"]

[/quote]
0 0
1/12

Hiuksia voi tulla vaatteidenkin mukana

Ja ainakin meillä työporukalla käydään usein lounaalla kimppakyydillä, jolloin auton penkkiin voi tarttua monenlaista hiusta ja sopivalla tuurilla kulkeutua kotiin. Ei siis ole mikään ehdoton todiste, vaikka tietysti se on voinut jostain panokaveristakin sinne kylppäriin pudota :)

[quote author="Vierailija" time="04.06.2007 klo 14:06"]

Ja ainakin meillä työporukalla käydään usein lounaalla kimppakyydillä, jolloin auton penkkiin voi tarttua monenlaista hiusta ja sopivalla tuurilla kulkeutua kotiin. Ei siis ole mikään ehdoton todiste, vaikka tietysti se on voinut jostain panokaveristakin sinne kylppäriin pudota :)

[/quote]
0 0
1/12

No huh, huh, oletpas epäluuloinen. Onko sinulla jotakin syytä epäillä pettämistä

vai mitä vauhkoat? Kuulostaa ihan sairaalta. Mitä jos miehesi alkaa väittää, että joku pitkätukka karju on käynyt sinua jyystämässä? Unohda koko hius.

[quote author="Vierailija" time="04.06.2007 klo 14:08"]

vai mitä vauhkoat? Kuulostaa ihan sairaalta. Mitä jos miehesi alkaa väittää, että joku pitkätukka karju on käynyt sinua jyystämässä? Unohda koko hius.

[/quote]
0 0
1/12

Mulla kavi niin, etta aikoinaan vessasta loytyi pari pitkaa hiusta, vaikka me asukkaat lyhythiuksisia. Olin ollut riidan vuoksi 2 paivaa pois kotoa.

Olin naivi, enkä hiuksia sen kummemmin epäillyt, mutta myöhemmin sain tietää erään naisen olleen asunnossa...ja hiuksetkin täsmäsivät. Silti en olisi sinuna vainoharhainen, kyllä hiuksia kulkeutuu vaatteiden mukana.

[quote author="Vierailija" time="04.06.2007 klo 14:11"]

Olin naivi, enkä hiuksia sen kummemmin epäillyt, mutta myöhemmin sain tietää erään naisen olleen asunnossa...ja hiuksetkin täsmäsivät. Silti en olisi sinuna vainoharhainen, kyllä hiuksia kulkeutuu vaatteiden mukana.

[/quote]
0 0
1/12

ap jatkaa:

kysymys ja aloitus oli hypoteettinen.
Olen yh eli miestä ei ole. Tulin äsken salilta ja riisuin treenivaatteet kylppäriin ja heitin ne pesukoneeseen. Suihkusta tullessani huomasin mainitsemani hiuksen lattialla, oli siis tullut vaatteiden tai sukkien mukana salilta.
Siinä samassa tuli mieleen av =) Täällä nimittäin on ollut aiemmin vastaavia aloituksia ja ilmeisesti ihan tosimielellä kirjoitettuja. Siksi av tuli mieleen ja ajattelin kirjoittaa " opettavaisen" esimerkin siitä, miten vieras hius kotona ei automaattisesti ole merkki pettämisestä - oma esimerkkini kun on 100% varma.

Nyt tämä yh lähtee lasten kanssa mökille. Hauskaa päivänjatkoa!

[quote author="Vierailija" time="04.06.2007 klo 14:13"]

kysymys ja aloitus oli hypoteettinen.
Olen yh eli miestä ei ole. Tulin äsken salilta ja riisuin treenivaatteet kylppäriin ja heitin ne pesukoneeseen. Suihkusta tullessani huomasin mainitsemani hiuksen lattialla, oli siis tullut vaatteiden tai sukkien mukana salilta.
Siinä samassa tuli mieleen av =) Täällä nimittäin on ollut aiemmin vastaavia aloituksia ja ilmeisesti ihan tosimielellä kirjoitettuja. Siksi av tuli mieleen ja ajattelin kirjoittaa " opettavaisen" esimerkin siitä, miten vieras hius kotona ei automaattisesti ole merkki pettämisestä - oma esimerkkini kun on 100% varma.

Nyt tämä yh lähtee lasten kanssa mökille. Hauskaa päivänjatkoa!

[/quote]
0 0
1/12

Ei se hius ole merkki pettämisestä.

Mutta se on, että sun tarvii etsiskellä kämpästä jotain tuollaisia todisteita. Jos et mielessäsi jo epäilisi jotain, niin et edes huomaisi koko hiusta.

[quote author="Vierailija" time="04.06.2007 klo 14:14"]

Mutta se on, että sun tarvii etsiskellä kämpästä jotain tuollaisia todisteita. Jos et mielessäsi jo epäilisi jotain, niin et edes huomaisi koko hiusta.

[/quote]
0 0
1/12

7: teoriasi on väärä

ap ei yksinhuoltajana epäillyt mitään ja silti löysi hiuksen.

[quote author="Vierailija" time="04.06.2007 klo 14:18"]

ap ei yksinhuoltajana epäillyt mitään ja silti löysi hiuksen.

[/quote]
0 0
1/12

aika todennäköistä on että normaali-ihminen näkee ja havaitsee

tumman hiuksen lattialla vai kuinka sotkuista teillä oikein on ettei sellaista huomaa?

[quote author="Vierailija" time="04.06.2007 klo 14:20"]

tumman hiuksen lattialla vai kuinka sotkuista teillä oikein on ettei sellaista huomaa?

[/quote]
0 0
1/12

jssap

selvä tapaus, yhden karvan todistus aineisto!

[quote author="Vierailija" time="04.06.2007 klo 14:23"]

selvä tapaus, yhden karvan todistus aineisto!

[/quote]
0 0
1/12

Yksi hius ei ole mikään todistusaineisto, mutta useampi jo saattaa ollakin.

mikäli itse käyn suihkussa niin kyllä siinä aina useampi hius lähtee.

[quote author="Vierailija" time="04.06.2007 klo 14:34"]

mikäli itse käyn suihkussa niin kyllä siinä aina useampi hius lähtee.

[/quote]
0 0
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä