Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>

Mihin Tomi Ervamaa kuoli?

Täältä saa yleensä nopean vastauksen kaikkeen maan ja taivaan väliltä, joten kysyn nyt tätäkin.

Tietämättömille tiedoksi, että Hesarin ulkomaankirjeenvaihtaja, ja Lontossa kuoli.

[quote author="Vierailija" time="03.07.2007 klo 09:04"]

Täältä saa yleensä nopean vastauksen kaikkeen maan ja taivaan väliltä, joten kysyn nyt tätäkin.

Tietämättömille tiedoksi, että Hesarin ulkomaankirjeenvaihtaja, ja Lontossa kuoli.

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
Viestejä sivulla

Mietin ihan samaa kun aamulla Hesaria luin

Tietääkö kukaan? Aika outoa ettei mitään sanottu " tapaturmaisesti" tai " äkilliseen sairauteen" .

[quote author="Vierailija" time="03.07.2007 klo 09:06"]

Tietääkö kukaan? Aika outoa ettei mitään sanottu " tapaturmaisesti" tai " äkilliseen sairauteen" .

[/quote]
0 0

Samaa mietin minäkin

Pidin kovasti Ervamaan kirjoituksista, joihin kiinnitin aina erityistä huomiota.

[quote author="Vierailija" time="03.07.2007 klo 09:18"]

Pidin kovasti Ervamaan kirjoituksista, joihin kiinnitin aina erityistä huomiota.

[/quote]
0 0

ap miettii samaa kuin 6. Ervamaan synkat kirjoitukset ja kuolinsyyn puuttuminen nekrologista jotenkin viittaavat siihen suuntaan.

Tapasin tyypin 10 vuotta sitten New Yorkissa, oli tosi mukava ja terävä tyyppi. Siitä lähtien olen seurannut juttujaan ja pitänyt kovasti.

[quote author="Vierailija" time="03.07.2007 klo 09:52"]

Tapasin tyypin 10 vuotta sitten New Yorkissa, oli tosi mukava ja terävä tyyppi. Siitä lähtien olen seurannut juttujaan ja pitänyt kovasti.

[/quote]
0 0

Vaikea sanoa. En oikein usko itsemurhaan. Sai arvoisensa nekrologin. Heikki Aittokoski on myos armoitettu kirjoittaja. Kiva, ettei Ervamaasta tehty mitaan superihmista.

[quote author="Vierailija" time="03.07.2007 klo 09:58"]

[/quote]
0 0

Nekrologin kirjoittaminen kollegasta

on varmaan toimittajan työn henkilökohtaisesti koskettavin osa.:( Tosin minun mielestä ne on usein todella hienoja ja lämpimiä tekstejä, kuten tämä Ervamaankin.

[quote author="Vierailija" time="03.07.2007 klo 10:21"]

on varmaan toimittajan työn henkilökohtaisesti koskettavin osa.:( Tosin minun mielestä ne on usein todella hienoja ja lämpimiä tekstejä, kuten tämä Ervamaankin.

[/quote]
0 0
Viestejä sivulla