Kun mies ei laukea rakastellessa...

Vierailija

Heippa,

Minulla on tällainen ongelma, että olen hiljattain aloittanut uuden suhteen ja olen kahdesti ollut tämän miehen kanssa sängyssä.

Ihmetyttää suuresti, miksi mies ei vain saa rakastellessamme, ja pelkäänkin nyt että vika on minussa...Hän voisi jatkaa ikuisuuden, mutta ei vaan laukea.

Asiasta en oikein kehtaa kysyäkään vielä, joten ajattelin että voisiko joku valaista mua tässä asiassa, että missähän mahdollisesti mättää?

Onko minussa joku vika? Miehessä?

Ja joo, tää varmaan kuuluis tonne seksi-puolelle, mutta kysyn täältä, koska olen saanut monesti vastauksen kysymyksiini aihe vapaalta :)

Oon tosi kiitollinen, jos joku edes uskaltaisi veikkailla, mistä tää homma johtuu...

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Jotenkin niin nöyryyttävä olo aina, kun seksi loppuu " kesken" pitkän rupeaman jälkeen ja niin, että mies on vielä kovana, eikä ole lauennut.

Eikä tästä tosiaan puhuta mitään. Oon niinkuin en huomaisikaan...vaikka ainahan se jää vaivaamaan.

Ap

Vierailija

En minäkään koskaan ole saanut ekoilla kerroilla uuden miehen kanssa. Ja mulla on ollut pari miestä jotka eivät myöskään ekoilla kerroilla ole saaneet.

Vierailija

Ymmärsin aika nopeasti, että syynä oli aikaisempi suhteensa johonkin ihme naisasianaiseen. Mies oli aina huolissaan, ettei vaan alista minua sängyssä: voiko hän muka olla päällä, saako muka panna takaapäin jne. Olin todella ihmeissäni, miten exä on voinut tehdä rakastelusta valtapeliä. Mies oli niin hämmennyksissään, että oli kadottanut miehisen viettinsä. Yritin opettaa hänet pois tuollaisista päähänpinttymistä ja että seksi on kahden aikuisen välistä leikkiä, jossa ei ole kyse alistamisesta missään tapauksessa jossa toiminta on molemmille mieluista.

Laukeamisongelmat ovat käsittääkseni juuri tuollaisia henkimaailman ongelmia. Et voi tietää, ennen kuin tunnet kumppaniasi paremmin.

Vierailija

tiedä tunteesi saman kokeneena, mutta tiedän asian myös koska olen puhunut asiasta miehen kanssa joka aloittanut uuden suhteen ja miettinyt pitääkö nainen häntä jotenkin outona kun ei laukea tai lerpahtaa kesken tms. ja kuulemma suorituspaineet ja jännitys syynä.

Vierailija

Muutamalla ensimmäisellä rakastelukerralla hän ei onnistunut laukeamaan. Kertoi, että samoin oli käynyt edellisenkin tyttöystävän kanssa (muita kumppaneita hänellä ei ollut ollutkaan). Syynä vain hermoilu. Parin kerran jälkeen sitten onnistui, eikä sen jälkeen ole koskaan ollut vaikeuksia, yhdessä ollaan oltu nyt 15 v.

Me olimme kyllä tuolloin aika nuoria ja kokemattomia molemmat.

Suhteelle on kyllä minusta hiukan huono lähtökohta, jos ette ollenkaan pysty keskustelemaan tuosta, vaikka ymmärränkin, että se voi tuntua vaikealta.

Eikö mies laukea silloinkaan, jos hyväilet häntä käsin (tai suulla)?

PS: Mieheni on aina myös tyydyttänyt itseään silloin tällöin, eikä se ole meillä mitenkään vaikuttanut rakasteluun tai laukeamiseen.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat