Aikuisen MIEHEN ja äidin läheiset välit - sairasta.

Vierailija

Sanokaa mitä tahansa, perustelkaa miten tahdotte, ei auta, mielipiteeni on vankka ja se pysyy. Ehkä olen vaurioitunut tai jotain, mutta minä en todellakaan käsitä, miksi poika roikkuisi äidissään tai antaisi äidin roikkua itsessään. Suhde viilenee ja muuttuu asiallisen etäiseksi sitten, kun pojasta kasvaa AIKUINEN mies.

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

Ei kai se, että pidetään yhteyttä, ja vaihdetaan kuulumisia, ehkä vieraillaan puolin ja toisin, ole mitään sairasta roikkumista?

Sairasta olisi mielestäni se, että kun pojasta kasvaa mies (tai tytöstä nainen) niin pojan pitäisi unohtaa äitinsä (tai tytön isänsä).

Kyllä minä ainakin tykkään nähdä vanhempiani, ja ollaan läheisiä, vaikka kukin elää omaa elämäänsä tehden omat päätöksensä.

Ja toivon kovasti, että lapsenikin pitäisivät yhteyttä minuun kun ovat aikuisia.

Vierailija

mitä tarkoitetaan " roikkumisella" . Sillä tarkoitetaan esim. monta kertaa viikossa kyläilyä, passaamista äidin puolelta, ei nähdä virheitä omissa lapsissaan vaan aina puolustetaan omiaan vaikka sisimmässään tietää, että omansa on tehnyt väärin. PUHUN siis nyt aikuisista lapsista. Puututaan asioihin (jos ei suoraan, niin kiertelemällä ) .NS. normaali suhde aikuisen omiin vanhempiin on kyllä lämmin, luottava, pystyään puhumaan asioista, mutta vanhemmat antavat kuitenkin lapsilleen tilaa tehdä omat päätökset, eivät soittele joka päivä (jos ei tosiaan ole asiaa), nähdään myös virheet omissa jälkeläisissä ( eikä aina se miniä ole paska, joka on kaiken takana)osataan puolustaa siis myös lapsen puolisoa tarvittaessa. Se on tervettä

Vierailija

Ja ne tyttäret vasta sairaita onkin jotka ovat äitinsä tai isänsä kanssa missään tekemisissä sen jälkeen kun 18 tulee täyteen. Siis onhan se ihan sairasta jos on hyvät suhteet vanhempiin...

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

Vierailija:

Lainaus:

En osaa selittää muuta kuin että siitä tulee valtavan paha olo ja alkaa sydän takoa ja oksettaa.

terv. traumatisoitunut miniä?

ihan järkyttävää, ja kun äiti vielä lepertelee pojalle ja höösää ja huolehtii ja katsoo poikaansa ihan kuin rakastunut nainen siinä halaillessaan...

Ja että äiti ja aikuinen poika saunovat yhdessä, ihan vapaaehtoisesti ja iloisina läpi elämän...

Päivittäinen soittelu tai katsomassa käyminen, ilman että äiti on välittömässä kuolemanriskissä juuri silloin, huh huh.

Mies joka ei itse näe tuossa mitään kammottavaa, on niin viallinen ettei se muuta naista tarvitse kuin äitinsä.

Vierailija

Mies osoittaa itsenäisyyttään vaan jos ei roiku vanhempiensa helmoissa liian usein. Voi ne välit olla läheiset vaikka ei joka päivä oltaiskaan yhteydessä.

Vierailija

ap

ps. En ole mitenkään sairas enkä myöskään provo. Ilmaisen syvimmät tunteeni tässä, koska olen ihan aidosti tuota mieltä. Voitte analysoida ihan vapaasti sitä, mistä tämä johtuu, mutta saa olla todella hyvin perusteltu mielipide että pääni käännätte.

Vierailija

Vierailija:

Lainaus:

En osaa selittää muuta kuin että siitä tulee valtavan paha olo ja alkaa sydän takoa ja oksettaa.

terv. traumatisoitunut miniä?

ihan järkyttävää, ja kun äiti vielä lepertelee pojalle ja höösää ja huolehtii ja katsoo poikaansa ihan kuin rakastunut nainen siinä halaillessaan...

Ja että äiti ja aikuinen poika saunovat yhdessä, ihan vapaaehtoisesti ja iloisina läpi elämän...

Päivittäinen soittelu tai katsomassa käyminen, ilman että äiti on välittömässä kuolemanriskissä juuri silloin, huh huh.

Mies joka ei itse näe tuossa mitään kammottavaa, on niin viallinen ettei se muuta naista tarvitse kuin äitinsä.

Vierailija

Toki voi soitella ja nähdä - mutta minä puhunkin nyt riippuvaisuudesta ja roikkumisesta. Sitä en hyväksy, se on patologiaa. Minullakin on ihan ok suhteet molempiin vanhempiini, näen, soitellaan ja viesteillään ihan normimäärät. Silti minun käy sääliksi esim niitä ystäviäni, joiden mies on onnettomasti äitinsä talutusnuorassa vaikka on omaakin perhettä. No eihän se toki ole mun asia..

ap

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat