Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>
1/9

Mulla on koko ikäni ollut luomi naamassa. Nyt se on pikkuhiljaa jotenkin suurentunt ja siinä

kasvaa karvoja, hyi olkoon. Ei ole mitenkään kummallinen, mutta ikäänkuin näppylämäinen. Yäk. Voiko olla vaarallista? Revin siitä vahingossa osan pois ja se väri lähti ruven mukana ja nyt se on erilaisen näköinen. Taitaa joutua laseriin tuo rumilus.

[quote author="Vierailija" time="20.07.2007 klo 21:38"]

kasvaa karvoja, hyi olkoon. Ei ole mitenkään kummallinen, mutta ikäänkuin näppylämäinen. Yäk. Voiko olla vaarallista? Revin siitä vahingossa osan pois ja se väri lähti ruven mukana ja nyt se on erilaisen näköinen. Taitaa joutua laseriin tuo rumilus.

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
1/9

Käy lääkärissä näyttämässä, helppo poistaa polikliinisestikin.

[quote author="Vierailija" time="20.07.2007 klo 21:41"]

[/quote]
0 0
1/9

Mä poistatin naamastani laserilla luomia ja kyllä kannatti. Mielestäni kaunistuin paljon.

[quote author="Vierailija" time="20.07.2007 klo 21:42"]

[/quote]
0 0
1/9

3 mitä luomien poisto maksoi? jäikö arpea? oliko sinulla isoja vai pieniä luomia? Oliko niitä koholuomia?

[quote author="Vierailija" time="20.07.2007 klo 21:44"]

[/quote]
0 0
1/9

Minkä hintaista laserilla poisto on? Minkälainen jälki jää?

Mulla ollut kans lähes koko ikäni isohko koholuomi poskessa ja olen miettinyt x 1000 sen poistattamista, mutta kun multa on otettu muita luomia pois muualta, on siihen jäänyt aina huomattavasti isommat arvet kuin ko. luomi oli, joten en ole tehnyt mitään asian hyväksi vielä. Muut poistettu ihan terveysaseman lekurissa.

[quote author="Vierailija" time="20.07.2007 klo 21:45"]

Mulla ollut kans lähes koko ikäni isohko koholuomi poskessa ja olen miettinyt x 1000 sen poistattamista, mutta kun multa on otettu muita luomia pois muualta, on siihen jäänyt aina huomattavasti isommat arvet kuin ko. luomi oli, joten en ole tehnyt mitään asian hyväksi vielä. Muut poistettu ihan terveysaseman lekurissa.

[/quote]
0 0
1/9

minullakin olisi naamassa muutama luomi, jotka haluaisin pois

Mutta eivät ole koholuomia vaan ihan " tavallisia" , joten millainen jälki niistä mahtaa jäädä ja maksaako paljon?

[quote author="Vierailija" time="20.07.2007 klo 21:46"]

Mutta eivät ole koholuomia vaan ihan " tavallisia" , joten millainen jälki niistä mahtaa jäädä ja maksaako paljon?

[/quote]
0 0