Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>

Miten joku voi yrittää iskeä häikäilemättä varattua miestä?

Ymmärrän kyllä, että ihminen on yksinäinen, mutta ymmärtääkö se ihminen mitä hän olisi valmis tekemään varatun miehen lapsille ja aviopuolisolle. Mies on onneksi kertonut tästä vikittelevästä naisesta työpaikalla itse minulle ja vakuuttanut ettei mene naisen pauloihin, mutta sydämeen sattuu, kun katson meidän lapsiamme ja mietin, jos mies vielä lankeaa. Mies on hyvin imarreltu, että joku tuntee häneen vielä vetoa, vaikka meidän avioliitossamme ei todellakaan ole mitään vialla. Nainen kuulemma koskettelee käsivarteen, hymyilee ja flirttailee. Taidan kohta lähteä miehen työpaikalle vierailulle.

[quote author="Vierailija" time="12.10.2008 klo 15:30"]

Ymmärrän kyllä, että ihminen on yksinäinen, mutta ymmärtääkö se ihminen mitä hän olisi valmis tekemään varatun miehen lapsille ja aviopuolisolle. Mies on onneksi kertonut tästä vikittelevästä naisesta työpaikalla itse minulle ja vakuuttanut ettei mene naisen pauloihin, mutta sydämeen sattuu, kun katson meidän lapsiamme ja mietin, jos mies vielä lankeaa. Mies on hyvin imarreltu, että joku tuntee häneen vielä vetoa, vaikka meidän avioliitossamme ei todellakaan ole mitään vialla. Nainen kuulemma koskettelee käsivarteen, hymyilee ja flirttailee. Taidan kohta lähteä miehen työpaikalle vierailulle.

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
Viestejä sivulla

Mene vaan

Kun miehesi esittelee, että tämä on ****, niin sano, että "ai SE ****" ja hymyile pilkallisesti.

[quote author="Vierailija" time="12.10.2008 klo 15:49"]

Kun miehesi esittelee, että tämä on ****, niin sano, että "ai SE ****" ja hymyile pilkallisesti.

[/quote]
0 0

Joillakin naisilla niin paska itsetunto, että vikittelee varattuja.

Toki vastuu myös miehellä itsellään, ettei lähde leikkiin mukaan.

[quote author="Vierailija" time="12.10.2008 klo 15:51"]

Toki vastuu myös miehellä itsellään, ettei lähde leikkiin mukaan.

[/quote]
0 0

Flirtti piristää

Itsekin harrastan sitä varattuna varatun miehen kanssa joka työpäivä. Silti rakastan mun omaa kultamussuani ylikaiken.

[quote author="Vierailija" time="12.10.2008 klo 15:54"]

Itsekin harrastan sitä varattuna varatun miehen kanssa joka työpäivä. Silti rakastan mun omaa kultamussuani ylikaiken.

[/quote]
0 0

Siis mitä se piristää?

Onko sulla huono itsetunto?

[/quote]
0 0

Onkohan miehesi ymmärtänyt asian oikein?

Onko se ystävällisyyttä vai oikeaa iskemistä? Tai jospa se on vain hyväntahtoista flirttiä? Ikävää jos miehesi työkaveri saa turhasta miehennielijän maineen :-((

Onko se ystävällisyyttä vai oikeaa iskemistä? Tai jospa se on vain hyväntahtoista flirttiä? Ikävää jos miehesi työkaveri saa turhasta miehennielijän maineen :-((

[/quote]
0 0

Ei mielestäni, mutta työpäivästä tulee mukavampi kun joku siristelee silmiään mulle

[quote author="Vierailija" time="12.10.2008 klo 15:56"]

[quote]

[/quote]

[/quote]
0 0

no jaa

miehesi vaan yrittää saada sinut mustasukkaiseksi, tuskin perheellinen yli 30v mies enää kovin suuressa huudossa on ainakaan vapaan ja lapsettoman naisen näkökulmasta :-)

[quote author="Vierailija" time="12.10.2008 klo 16:01"]

miehesi vaan yrittää saada sinut mustasukkaiseksi, tuskin perheellinen yli 30v mies enää kovin suuressa huudossa on ainakaan vapaan ja lapsettoman naisen näkökulmasta :-)

[/quote]
0 0

kyllä kai sitä pikkusen flirtata saa

jos kyse on pelkästä flirtistä. Mut et vikittelee toisen miestä, se on eri asia. Itsellä myös kokemusta kyseisistä naisista. Lähettelee viestejä ja tunkee aina sinne missä mies on

[quote author="Vierailija" time="12.10.2008 klo 15:56"]

jos kyse on pelkästä flirtistä. Mut et vikittelee toisen miestä, se on eri asia. Itsellä myös kokemusta kyseisistä naisista. Lähettelee viestejä ja tunkee aina sinne missä mies on

[/quote]
0 0

Samaa mietin....

t. se flirttailija

[quote author="Vierailija" time="12.10.2008 klo 15:58"]

[quote]

[/quote]

t. se flirttailija

[/quote]
0 0

Tietäisit vaan. Kaikki kelpaa, varsinkin toisen oma.

[quote author="Vierailija" time="12.10.2008 klo 16:01"]

[quote]

[/quote]

[/quote]
0 0
Viestejä sivulla