Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>
1/3

Miten Australiaan tai Uuteen-Seelantiin töihin? Kokemuksia?

Haluttaisiin lähteä koko perhe vuodeksi reissuun ja tehdä töitä mahdollisesti samalla. Työnantajaa ei etukäteen tiedossa ja haluttaisiin tehdä ihan " hanttihommia" eli ei oman alan hommia, esim. myyjänä kaupassa tai maatalon töitä tms. Olen surffannut eri sivuja, mutta en löydä meille sopivaa visa-vaihtoehtoakaan (ollaan yli 30 v eli working holiday -visa ei käy). Onko ehdotuksia/kokemuksia jaettavaksi?

[quote author="Vierailija" time="24.07.2007 klo 12:35"]

Haluttaisiin lähteä koko perhe vuodeksi reissuun ja tehdä töitä mahdollisesti samalla. Työnantajaa ei etukäteen tiedossa ja haluttaisiin tehdä ihan " hanttihommia" eli ei oman alan hommia, esim. myyjänä kaupassa tai maatalon töitä tms. Olen surffannut eri sivuja, mutta en löydä meille sopivaa visa-vaihtoehtoakaan (ollaan yli 30 v eli working holiday -visa ei käy). Onko ehdotuksia/kokemuksia jaettavaksi?

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
1/3

Käänny näiden maiden lähetystöjen puoleen.

Ja onnea yritykselle - tuollainen kannattaa varmasti. Itse oltiin koko perhe Australiassa useita vuosia. Ei kaduta!

[quote author="Vierailija" time="24.07.2007 klo 12:53"]

Ja onnea yritykselle - tuollainen kannattaa varmasti. Itse oltiin koko perhe Australiassa useita vuosia. Ei kaduta!

[/quote]
0 0
1/3

2 -olisi kiva kuulla miten te sinne menitte!

ja lisää kokemuksia ja vinkkejä otetaan kiitollisina vastaan!
Uuteen-Seelantiin tarvitsee ilmeisesti myös samanlaisen visan kuin Ausseihin??

[quote author="Vierailija" time="24.07.2007 klo 14:39"]

ja lisää kokemuksia ja vinkkejä otetaan kiitollisina vastaan!
Uuteen-Seelantiin tarvitsee ilmeisesti myös samanlaisen visan kuin Ausseihin??

[/quote]
0 0