Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>
1/25

Kutinaa alapäässä!!! Ei ole hiiva/kuivat limakalvot. Lääkärit/hoitajat HUOM!

Ongelmana siis kutina. Hiivan olen hoitanut pois ja sitä mulla usein kyllä ollut, mutta ei siis tällä hetkellä mitään valkovuotoja tms.. Luulis siis hiivan menneen ohi jo kun olen 2 diflucan kapselia ottanut ja puikkokuurinkin käyttänyt ohessa. Alapään bakteeritasapaino voi toki olla ketuillaan jostain syystä hiivan jälkeen?? Olenkin nyt muutamia päiviä käyttänyt gynocaps-maitohappobakteereita alapään vaivaan, mutta edelleen kutiaa vähän! Mistä voi olla kyse? Mitään hajua tai vuotoa ei ole, vain pientä inhottavaa kutinaa emättimen suulla. Kuiva alapää ei pitäis olla, en ole ollut raskaana ikinä ja hormonitasapainon pitäs olla ihan normaali.

Kondylooma mulla on todettu 3 vuotta sitten.. Siis ihan näkyviä pieniä kondyloomia, ne tulevat ja menevät aika ajoin ja kutisevat kyllä mutta nyt niitä ei paljaalla silmällä näy ainakaan ja kutinaa on.

Hapanmaitotuotteita käytän päivittäin, en syö paljon sokeria tai pastaa tai vaaleita leipiä.

Gynelle tilaan huomenna ajan, mutta mitä ihmettä tää vois olla???

[quote author="Vierailija" time="26.07.2007 klo 00:15"]

Ongelmana siis kutina. Hiivan olen hoitanut pois ja sitä mulla usein kyllä ollut, mutta ei siis tällä hetkellä mitään valkovuotoja tms.. Luulis siis hiivan menneen ohi jo kun olen 2 diflucan kapselia ottanut ja puikkokuurinkin käyttänyt ohessa. Alapään bakteeritasapaino voi toki olla ketuillaan jostain syystä hiivan jälkeen?? Olenkin nyt muutamia päiviä käyttänyt gynocaps-maitohappobakteereita alapään vaivaan, mutta edelleen kutiaa vähän! Mistä voi olla kyse? Mitään hajua tai vuotoa ei ole, vain pientä inhottavaa kutinaa emättimen suulla. Kuiva alapää ei pitäis olla, en ole ollut raskaana ikinä ja hormonitasapainon pitäs olla ihan normaali.

Kondylooma mulla on todettu 3 vuotta sitten.. Siis ihan näkyviä pieniä kondyloomia, ne tulevat ja menevät aika ajoin ja kutisevat kyllä mutta nyt niitä ei paljaalla silmällä näy ainakaan ja kutinaa on.

Hapanmaitotuotteita käytän päivittäin, en syö paljon sokeria tai pastaa tai vaaleita leipiä.

Gynelle tilaan huomenna ajan, mutta mitä ihmettä tää vois olla???

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
1/25

Atrofiaa? Limakalvojen kuivuutta?

No jos gynelle varaat ajan niin sielläpä sen sitten kuulet, mutta joku tuommoinen limakalvojen kuivuminen/ oheneminen tulee mieleen.

Ceridal-öljyä paikallisesti.

[quote author="Vierailija" time="26.07.2007 klo 00:18"]

No jos gynelle varaat ajan niin sielläpä sen sitten kuulet, mutta joku tuommoinen limakalvojen kuivuminen/ oheneminen tulee mieleen.

Ceridal-öljyä paikallisesti.

[/quote]
0 0
1/25

rapsuttelet kaksi kertaa paivässä ja ilmakylpyjä

niin kyllä se siitä.

[quote author="Vierailija" time="26.07.2007 klo 07:07"]

niin kyllä se siitä.

[/quote]
0 0
1/25

Käy terkkarilla

otattamassa klamydiatesti.

[quote author="Vierailija" time="26.07.2007 klo 07:39"]

otattamassa klamydiatesti.

[/quote]
0 0
1/25

Kävin lääkärissä

Ja kävin labrassa. Otettiin sitte klamydianäyte kun itse sitä pyysin ja papa-näyte sekä valkovuodosta näytteet että onko hiivaa tai trikomonasta tms.

Kuinka nopeasti tulokset tulee, en huomannut kysyä eikä hoitaja vissiin huomannut sanoa?

Entäs jos mulla on klamydia, niin eikö lääkkeet ole ilmaisia? Entäs seksikumppani? Saako lääkkeet minun kauttani vai pitääkö mennä erikseen testeihin? Kävin yksityisellä...

ap

[quote author="Vierailija" time="26.07.2007 klo 12:58"]

Ja kävin labrassa. Otettiin sitte klamydianäyte kun itse sitä pyysin ja papa-näyte sekä valkovuodosta näytteet että onko hiivaa tai trikomonasta tms.

Kuinka nopeasti tulokset tulee, en huomannut kysyä eikä hoitaja vissiin huomannut sanoa?

Entäs jos mulla on klamydia, niin eikö lääkkeet ole ilmaisia? Entäs seksikumppani? Saako lääkkeet minun kauttani vai pitääkö mennä erikseen testeihin? Kävin yksityisellä...

ap

[/quote]
0 0
1/25

eipä taida lääkkeet olla ilmaisia jos on klamydia

ja seksikumppanitkin on syytä tutkia klamydian varalta sen jälkeen

[quote author="Vierailija" time="26.07.2007 klo 13:01"]

ja seksikumppanitkin on syytä tutkia klamydian varalta sen jälkeen

[/quote]
0 0
1/25

Mulla samanlaista. Kutinaa koko ajan. Hiivakuurit olen tehnyt.

Kutinaa on ainoastaan häppäreissä.
Sukupuolitautia minulla tuskin on, joten se on poissuljettu! Mikä muu voi vaivata?

[quote author="Vierailija" time="26.07.2007 klo 13:02"]

Kutinaa on ainoastaan häppäreissä.
Sukupuolitautia minulla tuskin on, joten se on poissuljettu! Mikä muu voi vaivata?

[/quote]
0 0
1/25

Kauankohan niissä tuloksissa menee? Varsinkin ton klamydian osalta?

Kuinka nopeasti olet saanut omat tuloksesi?

ap

[quote author="Vierailija" time="26.07.2007 klo 13:18"]

Kuinka nopeasti olet saanut omat tuloksesi?

ap

[/quote]
0 0
Tähdellä merkityt ovat pakollisia kenttiä