Paras kiinteistönvälitysketju? Kenelle asunto myyntiin?

Vierailija

Ja miksi?

Asutaan pääkaupunkiseudulla!

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Kaikki kai kuitenkin haluavat mahdollisimman hyvän hinnan, mutta ei kuitenkaan tolkutonta myyntiaikaa. En minä itse ainakaan ole asuntoa etsiessä juuri eroa välittäjissä huomannut, paljon enemmän merkkaa itse asunto. Tietysti jos on tosi huonosti laadittu esite, saattaa ärsyttää, mutta silloinkin kyselemällä vastaukset yleensä nopeasti löytyvät.

Ja välityspalkkiokaan ei niin kauheasti merkitse; me ei valittu halvinta vaan kallein, mutta saatiin ainakin yhden uuden henkilöauton verran enemmän rahaa kuin jos oltaisiin annettu sille halvimmalle välitettäväksi.

Vierailija

Hesarissakin just kummasteltiin sitä, että välittäjä arvioi ammattitaitonsa jo valmiiksi huonoksi jos myy palveluitaan todella halvalla.

Halvalla ei saa hyvää pätee myös tässä tapauksessa!

Vierailija

Me kilpailutettiin viisi eri välittäjää, em. firmat olisivat lähteneet myymään kaikkein halvimmalla. Otettiin OPKK, saatiin asunnosta 20 % enemmän kuin noiden kahden esittämä hintaPYYNTÖ! No jos on oikein kova kiire myydä niin ehkä sitten kannattaakin myydä halvalla...

Vierailija

Suosikaa mielummin pieniä yksityisiä välittäjiä. Niissä on välityspalkkiot yleensä vieläpä edullisemmat (kiinteät palkkiot).

Heillä on myös täysin sama ammattitaito kuin isompien yritysten myyjillä. Pääasia on, että on suorittanut LKV:n. Ilman sitäkin on varmasti oiva myyjä!

Kun ihmiset lähtevät ostamaan asuntoa, he eivät yleensä katso kenellä se on myynnissä tai ainakin itse katsoisin ensisijaisesti asuntoa enkä myyjää. Ja yleensä ihmiset katsovat niitä etuovesta tai oikotieltä, joten asuntojen markkinointi on tasaviivalla, niin pienillä kuin isoillakin firmoilla.

Vierailija

Kun nimi on paperissa, alkaa hinnan vedätys alaspäin.

Todella moraalitonta toimintaa.

SKV kertoi heti realistisen saantihinnan, pyynti laitettiin HIEMAN korkeammaksi, ei siis älyttömyyksiä.

Ja saantihinta toteutui arvion mukaisesti, jopa siihen ylärajalle.

Vierailija

...on mun kokemusten mukaan KIINTEISTÖMAAILMA. Suosittelen!

Niin kuin joku tuossa aiemmin mainitsi, on tosi paljon kiinni siitä, millainen henkilö se sua palveleva välittäjä on. Kiinteistömaailmasta olen yleensä kohdannut hyviä ja luotettavia tyyppejä.

Iggloon en koskisi pitkällä tikullakaan! Huoneistokeskus on kallis ja niiden toiminta aikansa elänyttä.

Vierailija

Välittäjä mokasi lehti-ilmoituksen kahtena pyhänä peräkkäin! Oli noloa, kun se pisti eri lehtiin samalle päivälle kolme eri aikaa. Sitten sillä ei ollut mahdollisuutta olla paikalla kun puoli tuntia. Jätti pihalle kyltin, jossa luki pahoittelut väärästä ajasta. Harmitti, kun useita autoja kävi tekemässä pihassa uukkarin.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat