Pieni on kaunista?
mä oon 160 senttii, painan about 50 kiloo, ikää kohta 18.
pitkät vaaleet hiukset.
ois kiva deittailla aikuista miestä, ei pikkupoikia!
Mikä on kun ei löydy? onko teitä?
mielellää naimisissa, koska en tosiaa halua mitää vakavaa....
kaikkee kivaa
mä oon 160 senttii, painan about 50 kiloo, ikää kohta 18.
pitkät vaaleet hiukset.
ois kiva deittailla aikuista miestä, ei pikkupoikia!
Mikä on kun ei löydy? onko teitä?
mielellää naimisissa, koska en tosiaa halua mitää vakavaa....
kaikkee kivaa
2 taidat olla lähemmäs 100kg
epäviehättävä punkero, kun 1 viesti ärsyttää?
100 lukijaa, kyllä kiinnostaa muita
epäviehättävä punkero, kun 1 viesti ärsyttää?
Otsikko herätti mielenkiinnon.
Viesti taas paljasti sen provoksi. Viestin lukeminen ei tarkoita, että se olisi kiinnostava.
t: 185 cm 85 kg adonis, ikää 28 v
Viesti taas paljasti sen provoksi. Viestin lukeminen ei tarkoita, että se olisi kiinnostava.
t: 185 cm 85 kg adonis, ikää 28 v
[quote]
[/quote]
[/quote]No mikä sit on kun
Noinhan se keski-ikäisen miehen unelma menee.
en livenä löydä sellast??
[quote]
Noinhan se keski-ikäisen miehen unelma menee.
[/quote]
en livenä löydä sellast??
Ei ole voinnut maailma muuttua niin paljoa 15 vuodessa
Kun tulin opiskelemaan -93 niin kaltaiselleni nuorelle naiselle (19v, 156cm, 50kg) oli deittiseuraa tarjolla yllinkyllin - myös vanhempien miesten suhteen, jotka olivat myös minun makuuni.
Kun tulin opiskelemaan -93 niin kaltaiselleni nuorelle naiselle (19v, 156cm, 50kg) oli deittiseuraa tarjolla yllinkyllin - myös vanhempien miesten suhteen, jotka olivat myös minun makuuni.
[/quote]Ajattelit sitten tänne Vauva-lehteen tulla hakemaan panoseuraa?
Joo, olet varmaan tosi kaunis ja haluttava. Mutta kuvittelepa tilanne, kun itse olet 12 vuoden päästä väsynyt pienten lasten äiti, ehkä lihonutkin ja ukkosi lähtisi jonkun 18-pimun mukaan, johon tutustui jonkun vauva-lehden keskustelupalstalla. Nyt nautit nuoruutesi hekumasta ja nosteesta, olet rupsahtaneiden perheenäitien yläpuolella. Mikä mahta tunne!!
Joo, olet varmaan tosi kaunis ja haluttava. Mutta kuvittelepa tilanne, kun itse olet 12 vuoden päästä väsynyt pienten lasten äiti, ehkä lihonutkin ja ukkosi lähtisi jonkun 18-pimun mukaan, johon tutustui jonkun vauva-lehden keskustelupalstalla. Nyt nautit nuoruutesi hekumasta ja nosteesta, olet rupsahtaneiden perheenäitien yläpuolella. Mikä mahta tunne!!
[/quote]Ottaako tunnon päälle?
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa...
Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa...
[quote]
[/quote]
[/quote]