Onko muilla miestä jonka penis on pieni ?

Vierailija

Miehelläni on 12cm penis ja olisi kiva tietää jos jollakin muulla on sama tilanne että miten olette ratkaisseet sekä löytäneet sopivat asennot jotka tuntuvat myös synnyttäneellä naisella ?

Sivut

Kommentit (36)

Vierailija

on tarpeeksi kiihottunut niin kyllä se pienempikin kelpaa- onhan teillä kaikenmaailman kaalimatodildojakin ja suurin osa naisista saa kuitenkin klitorisorgasimin joten ei muuta kun mielikuvitusta peliin ja miehen taas tulisi osaltaan kehittää muita rakastelutaitoja!

Vierailija

oliko tämä pieni n. 15 cm pitkä ja 4 cm paksu? Tuskin sentään tätä pienempi?

Vaikea uskoa, että kellään olisi paljon pienempi...

Lainaus:

siis yhdessä miehen kanssa jolla oli/on pieni silloin en tosin tiennyt muusta

Vierailija

mutta kuin oma arvioni osui lähelle niin hän avautui ja kertoi peniksensä mitan joka oli tuon 12cm. Synnytyksestäni on aikaa jo 13vuotta joten mun paikat on varmaan jo aika lailla palautuneet entiselleen sen jälkeen.

Vierailija

antanut mitata? Olisiko kuitenkin niin, että kyseessä on ihan normaalikokoinen mulkku, mutta synnytys on venyttänyt pillun liian isoksi? Tästä vedetään helposti vääriä johtopäätöksiä. Oletko tosiaan mitannut mulkun? Naisten arviot kun tunnetusti heittävät 5 senttiä molempiin suuntiin...

Lainaus:

Miehelläni on 12cm penis

Vierailija

Ja miksi paljastat tyhmyytesi ilmoittamalla, että peniksen PITUUDELLA olisi jotain merkitystä sille, onnistuuko yhdyntä SYNNYTTÄNEEN kanssa?

Lainaus:

mutta kuin oma arvioni osui lähelle niin hän avautui ja kertoi peniksensä mitan joka oli tuon 12cm. Synnytyksestäni on aikaa jo 13vuotta joten mun paikat on varmaan jo aika lailla palautuneet entiselleen sen jälkeen.

Vierailija

miten tästäkin saadaan aikaan VÄITTELY??

Ap kysyi muiden kokemuksia- jos ei o, niin menkää muihin ketjuihin vastaamaan.

Tuttu ongelma- jos penis on pieni niin ongelmahan on olemassa jo ennen synnytystäkin. Ja kyllä niitä miehiä on joilla on pieni. Tarvii paljon rakkautta tai naisen jota ei seksi niin kiinnosta. Tai todella hyviä vinkkejä.. Meillä hiipui koko homma:((

Vierailija

Olin sängyssä yhden tosi pienimunaisen kanssa. Oma värkkini oli tosi tiukka, mutta se kokemus oli hämmentävä: ei tuntunut missään!

Vierailija

Miesystävälläni on pienehkö penis, jota en kuitenkaan ole mitannut. Suht lyhyt ja ohuehko. Muuten mies on kuitenkin niin upea, että kompensoi mennen tullen värkin koon. On siis sekä harvinaisen komea että ihana kaikin puolin muutenkin, joten mulla kyllä halut lähtee aika pitkälle korvien välistä.

Olen itse synnyttänyt kaksi lasta ja tajusin vasta tämän miehen tavattuani (kohta 3 vuotta yhdessä) että sellaista käsitettä kuin 'palautuminen alkuperäiseen' ei ole oman pimpin kohdalta olemassa, ei varsinkaan itsestään. Aloitin jumppaamisen joka sitten tosi aktiivisen seksielämän ohella tuotti nopeasti tulosta ja molempien nautinto lisääntyi huomattavasti. Yksi hyvä keino testata värkkinsä kunto on muuten hyppiä lasten isolla trampoliinilla - mieluiten pikkuhousunsuojalla varustettuna...siinä sitä illuusiot karisee että on nuoruutensa kunnossa ja 'palautunut'!

Muuten olen samaa mieltä joidenkin edellisten kanssa: on tärkeää olla itse kiihoittunut, harrastaa suuseksiä ja sormittelua, päällä ratsastaminen tuntuu aina, meillä lisäksi takaa päin sylikkäin niin että itse sormitan samaan aikaan.

Vierailija

siis yhdessä miehen kanssa jolla oli/on pieni silloin en tosin tiennyt muusta, mutta olin kohtalaisen tyytyväinen seksielämään yhdyntä ei sinänsä tuntunut miltään, mutta voihan sitä tehdä kaikkea muutakin.

Nyt tilanne on minulla toinen, enkä ees ymmärtänyt ennen mitä yhdyntä voi olla

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat