Keskustelualueen etusivu ›› Keskustelualueen säännöt >>
1/19

Kuinka usein syöt " oikeita" herkkuja? ov

Eli oikeilla herkuilla tarkoitan kunnon karkkia, suklaata, sipsejä tms..
Mitä syöt ja minkälaisia määriä kerrallaan? paljonko painat?

[quote author="Vierailija" time="14.09.2007 klo 12:00"]

Eli oikeilla herkuilla tarkoitan kunnon karkkia, suklaata, sipsejä tms..
Mitä syöt ja minkälaisia määriä kerrallaan? paljonko painat?

[/quote]
0 0
Vastaa Lainaa Ilmoita asiaton sisältö
1/19

Lähes päivittäin :(

Esim 4-6 kertaa viikossa. Usein mässy on karkkipussi (ei mikään pieni) tai suklaalevy tai vaihtoehtoisesti useampi pieni suklaapatukka.

Olen niin ehdollistunut tähän tapaani, että tuntuu oikeasti vaikealta iltaisin esim katsoa telkkarista jotain hyvää ohjelmaa tai lukea vaikka naistenlehteä ilman tätä herkuttelua. Paino noususuuntainen.. Nyt 171 cm ja 77-79 kg.

[quote author="Vierailija" time="14.09.2007 klo 12:13"]

Esim 4-6 kertaa viikossa. Usein mässy on karkkipussi (ei mikään pieni) tai suklaalevy tai vaihtoehtoisesti useampi pieni suklaapatukka.

Olen niin ehdollistunut tähän tapaani, että tuntuu oikeasti vaikealta iltaisin esim katsoa telkkarista jotain hyvää ohjelmaa tai lukea vaikka naistenlehteä ilman tätä herkuttelua. Paino noususuuntainen.. Nyt 171 cm ja 77-79 kg.

[/quote]
0 0
1/19

No mitä ne " väärät" herkut sitten olisi?

Itse syön karkkia 1-2 kertaa viikossa.

[quote author="Vierailija" time="14.09.2007 klo 12:15"]

Itse syön karkkia 1-2 kertaa viikossa.

[/quote]
0 0
1/19

Herkkuja noin 5 kertaa viikossa.

Kevyt jäätelöä lähinnä menee illalla telkkaria katsellessa lasten mentyä nukkumaan. Ruokaa ja herkkuja syön niin paljon kuin tekee mieli. Mitään sairaita satseja ei tule kuitenkaan vedettyä.

Mitat 171cm/63kg. Pienet lapset pitää liikkeessä, yhden kanssa painaisin varmaankin 10 kiloa enemmän tällä ruokavaliolla ;)

[quote author="Vierailija" time="14.09.2007 klo 12:16"]

Kevyt jäätelöä lähinnä menee illalla telkkaria katsellessa lasten mentyä nukkumaan. Ruokaa ja herkkuja syön niin paljon kuin tekee mieli. Mitään sairaita satseja ei tule kuitenkaan vedettyä.

Mitat 171cm/63kg. Pienet lapset pitää liikkeessä, yhden kanssa painaisin varmaankin 10 kiloa enemmän tällä ruokavaliolla ;)

[/quote]
0 0
1/19

syön karkkia, sipsejä en koskaan (PV:n ansiota...), keksejä, pullaa, joskus jäätelöä

karkkia suht pieniä määriä lähes päivittäin, keksejä ja pullaa ehkä 2-3 kertaa viikossa. jäätelöä harvemmin. suklaata en voi syödä, siinä mulla katoaa kontrolli kokonaan ja jos aloitan, en voi lopettaa.

noin kerran viikossa syön karkkia runsaammin, ehkä parisataa grammaa. lähinnä lakua, irtokarkkeja ja salmiakkia (jota on saatava siis lähes päivittäin)

paino on aamulla mitattuna noin 57 kg, pituutta on 160 cm . paino lähtee välittömästi nousuun, jos tästä lisään makean syömistä. testattu on, ja jouluna on todellinen ongelma.

[quote author="Vierailija" time="14.09.2007 klo 12:18"]

karkkia suht pieniä määriä lähes päivittäin, keksejä ja pullaa ehkä 2-3 kertaa viikossa. jäätelöä harvemmin. suklaata en voi syödä, siinä mulla katoaa kontrolli kokonaan ja jos aloitan, en voi lopettaa.

noin kerran viikossa syön karkkia runsaammin, ehkä parisataa grammaa. lähinnä lakua, irtokarkkeja ja salmiakkia (jota on saatava siis lähes päivittäin)

paino on aamulla mitattuna noin 57 kg, pituutta on 160 cm . paino lähtee välittömästi nousuun, jos tästä lisään makean syömistä. testattu on, ja jouluna on todellinen ongelma.

[/quote]
0 0
1/19

Täällä myös 4-6 krt/vko.

Viikonloppuisin sipsiä ja dippiä ja arkisin karkkia...
Ja jos illalla, kun lapset nukkuvat, ei ole mitään herkkua kaapissa niin syön vaikka sokerikorppua, keksejä, jopa hunajaa eli joita yleensä en niin välitä...
Pitäisi oikeasti lopettaa mutta ei ole itsekuria ei...

178cm/n. 75kg

[quote author="Vierailija" time="14.09.2007 klo 12:19"]

Viikonloppuisin sipsiä ja dippiä ja arkisin karkkia...
Ja jos illalla, kun lapset nukkuvat, ei ole mitään herkkua kaapissa niin syön vaikka sokerikorppua, keksejä, jopa hunajaa eli joita yleensä en niin välitä...
Pitäisi oikeasti lopettaa mutta ei ole itsekuria ei...

178cm/n. 75kg

[/quote]
0 0
1/19

Viikonloppuisin.

Yleensä lauantaisin, mutta koska jää kuitenkin yli, niin jatkan sunnuntaina. Levy suklaata menee lähes joka kerta (yksi levy viikossa), välillä jotain muuta lisäksi. Tästä tavasta yritän päästä eroon, mutta kun se vain on niin hyvää.
Kesällä menee lisäksi aika paljon jäätelöä (useampana iltana viikossa).

Viikolla syön kuitenkin terveellisesti, en syö kahvin kanssa pullaa tai keksiä, enkä muitakaan herkkuja.

Painoa 52 kg.

[quote author="Vierailija" time="14.09.2007 klo 12:24"]

Yleensä lauantaisin, mutta koska jää kuitenkin yli, niin jatkan sunnuntaina. Levy suklaata menee lähes joka kerta (yksi levy viikossa), välillä jotain muuta lisäksi. Tästä tavasta yritän päästä eroon, mutta kun se vain on niin hyvää.
Kesällä menee lisäksi aika paljon jäätelöä (useampana iltana viikossa).

Viikolla syön kuitenkin terveellisesti, en syö kahvin kanssa pullaa tai keksiä, enkä muitakaan herkkuja.

Painoa 52 kg.

[/quote]
0 0
1/19

Oletteko huomanneet, että tuo karkin syönti jää päälle?

Siis jos viikon ajan syöt joka päivä karkkia, seuraavallakin viikollakin tuntuu, ettei selviä päivästä ilman karkkia..

Vastaavasti, jos olet vaikka viikon tai kaksi kokonaan ilman, niin helpottaa ja tarve vähenee.

[quote author="Vierailija" time="14.09.2007 klo 12:24"]

Siis jos viikon ajan syöt joka päivä karkkia, seuraavallakin viikollakin tuntuu, ettei selviä päivästä ilman karkkia..

Vastaavasti, jos olet vaikka viikon tai kaksi kokonaan ilman, niin helpottaa ja tarve vähenee.

[/quote]
0 0
1/19

8:lle

Olen todella huomannut saman.
Ja pitää todella paikkansa että kun on pari päivää ollut syömättä niin ei tee edes mieli enää...

Mulla on " lupa" syödä herkkuja pe ja la, mutta kun jää yli niin ne on pakko syödä su ja ma ajattelen että koska su on jo menetetty niin voin syödä koko viikon taas... SAIRASTA, tiedän!!!

6

[quote author="Vierailija" time="14.09.2007 klo 12:29"]

Olen todella huomannut saman.
Ja pitää todella paikkansa että kun on pari päivää ollut syömättä niin ei tee edes mieli enää...

Mulla on " lupa" syödä herkkuja pe ja la, mutta kun jää yli niin ne on pakko syödä su ja ma ajattelen että koska su on jo menetetty niin voin syödä koko viikon taas... SAIRASTA, tiedän!!!

6

[/quote]
0 0
1/19

Joka päivä

ainakin jotain herkkua..
Paino 49kg, pit. 166cm.

En tiedä onko mussa " jotain vikaa" vai jääkö mun kokonaisenergiansaanti vaan silti pieneksi tai sopivaksi, kun en koskaan ole painanut enempää.
(tai no raskaana vika viikoilla painoin n. 55kg)

[quote author="Vierailija" time="14.09.2007 klo 12:44"]

ainakin jotain herkkua..
Paino 49kg, pit. 166cm.

En tiedä onko mussa " jotain vikaa" vai jääkö mun kokonaisenergiansaanti vaan silti pieneksi tai sopivaksi, kun en koskaan ole painanut enempää.
(tai no raskaana vika viikoilla painoin n. 55kg)

[/quote]
0 0
1/19

Minä karppaan ja syön oikeita herkkuja joka päivä. '

[quote author="Vierailija" time="14.09.2007 klo 12:52"]

[/quote]
0 0